LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] TELE2 actie!!!!!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Mahinder
Berichten: 7
Lid geworden op: 22 feb 2006 11:16

TELE2 actie!!!!!

Ongelezen bericht door Mahinder »

Op vrijdag 14 oktober 2005 voerde Tele 2 een actie in een postkantoor aan de Farenheitstraat in Den Haag. Ik kwam uit het postkantoor en ben toen aangesproken over een leuke aanbieding.

Ik twijfelde, maar ik ben toch ingegaan op die aanbieding. In het verleden had ik me aangemeld bij Tele 2 en kreeg vaak rekeningen die niet klopte. Telefoonnummers stonden op het factuur die ik niet kende en nooit gebeld had. Dus al met al een te hoge rekening. Toen had ik Tele 2 ook meteen opgezegd.

Dit verhaal heb ik bij die actie ook verteld, maar dat was allang niet meer zo volgens de heren die bij de postkantoor stonden, vandaar dat ze deze actie hadden om te bewijzen dat het niet zo was.

Het actie was dat ik een voordelige abonnement kon afsluiten voor €10 inclusief BTW per maand. De voordelen op een rij waarvoor ik deze abonnement heb aangesloten:
Toestel Gratis
Naar Tele 2 mobiel dal uren Gratis
Naar vaste nummers dal uren Gratis
Naar andere mobiel netwerk € 0,10
Een folder heb ik meegekregen dat ik nog in mijn bezit heb.

Op donderdag 1 december krijg ik een factuur toegestuurd van Tele 2 en je raad het niet. Tele 2 is nog steeds hetzelfde bedrijf gebleven, een te hoge factuur en niets meer terug te vinden van die actie. Ik heb meteen met de klantenservice gebeld en gevraagd hoe het mogelijk was en waar die belofte van die actie was gebleven. Het enige wat ze mij kon vertellen is dat ik gebeld zou hebben om mijn abonnement te wijzigen naar een ander vorm zodat ik meer moet betalen en dat het bedrag van €161, 81 betaald moet worden. En als dat niet gebeurd dat ik dan een incassoburo op de stoep krijg.

Rekening ziet er als volgt uit:
Naar vaste nummer gespreksduur 25 seconden, bedrag 14,03 euro cent
Naar andere mobiel netwerk gespreksduur 15 seconden, bedrag 14,03 euro cent
Naar andere mobiel netwerk gespreksduur 41 seconden, bedrag 15,47 euro cent
Naar andere mobiel netwerk gespreksduur 2.30 minuten, bedrag 40,96 euro cent
Dit zijn maar een paar voorbeelden van wat er niet klopt, want bellen naar vaste nummers in dal uren is gratis en bellen naar andere mobiel netwerk in dal uren is €0,10

De factuur zit er dus vol van zulke voorbeelden die gewoon niet kloppen.

nathalie123
Berichten: 10
Lid geworden op: 11 feb 2006 13:13

Re: TELE2 actie!!!!!

Ongelezen bericht door nathalie123 »

okee :? dat is echt heel raar.. ik heb zelf net ook aan die actie meegedaan, ik heb nog geen rekening binnen gehad maar ik hoop diet dat ik hetzelfde krijg.,.

Gesloten