LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] versatel/tele2 totaal pakket

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
jerry1411
Berichten: 8
Lid geworden op: 20 apr 2004 12:08

versatel/tele2 totaal pakket

Ongelezen bericht door jerry1411 »

In januari werd ik gebeld door het callcentre van versatel/tele2 met een geweldige aanbieding. Telefonie , internet en als klap op de vuurpijl , digitale televisie en dan zou ik ook nog eens € 20,- goedkoper uit zijn. Er werd mij duidelijk gemaakt dat ik zelf geen contact mocht opnemen met mijn leveranciers/providers , dat werd allemaal voor mij gedaan en geregeld. Nu ik aan ze vast zit, ben ik er achter gekomen dat ik nog tot oktober aan mijn abonnement van KPN vast zit en dat die waanzinnige digitale tv alleen maar 2 voetbalkanalen zijn , dus zit ook nog vast aan UPC. Nu zeggen ze doodleuk dat ik zelf had moeten informeren hoe het zat met mijn andere contracten/abonnementen , terwijl er met nadruk was gezegd dat ik dat juist niet mocht doen Nu begrijp ik ook waarom, als ik zelf naar KPN had gebeld,hadden ze me wel gezegd dat ik tot okt. zou moeten blijven betalen en was nooit met versatel/tele2 in zee gegaan. Is hier iets aan te doen ?

security
Berichten: 25
Lid geworden op: 24 okt 2005 20:53

Re: versatel/tele2 totaal pakket

Ongelezen bericht door security »

Ik denk dat ook dit een geval is wat goed te bemiddelen kan zijn.
Ik zou zeggen bezoek onze website en we zien graag uw dossier tegemoet.

http://www.tele2klachtgroep.nl/modules.php?name=Forums

Richard

rovanitel
Berichten: 41
Lid geworden op: 27 feb 2006 13:36

Re: versatel/tele2 totaal pakket

Ongelezen bericht door rovanitel »

Als je KPN abonnement tot oktober doorloopt kan Tele2 nooit op jou lijn zitten. Er kan namelijk maar 1 adsl provider op de telefoonlijk zitten.
Als je een Tele2 adsl verbinding hebt met voetbal, dan neemt tele2 de lijn over van KPN.

Vanaf 23 februari zijn de volgende TV-zenders beschikbaar :

Nederland 1
Nederland 2
Nederland 3
Talpa
RTL 4
RTL 5
RTL 7
SBS 6
NET 5
Veronica
Cartoon Network
BBC Prime
BBC World
CNN
Discovery Channel
National Geographic
Animal Planet
Voetbal Kanaal
Eredivisie Kanaal
Chelsea TV
MU TV (Manchester United)
ZDF
ARD
WDR
TMF
Rai Uno
TRT


Even voor de volledigheid (de radiozenders) :


Radio 1
Radio 2
3FM
Radio 538
SkyRadio
Veronica
RTL FM
Yorin FM
FunX
Radio 4
Radio 747
Radio 10 Gold
Kink FM
Concertzender
WDR3

gtjes
Berichten: 4
Lid geworden op: 02 mar 2006 20:37

Re: versatel/tele2 totaal pakket

Ongelezen bericht door gtjes »

Hallo Rovanitel,

Ik heb me deze week ook voor tele2 compleet Lite aangemeld, aangezien ik niet in het dekkingsgebied van Tele2 Compleet val kon ik wel Tele2 Compleet Lite nemen. Nu zie ik dat jij allemaal tv zenders hebt vermeld ik wil graag weten of dit in het pakket zit van voetbal Eredivisie van 20 euro per maand, af kost dit extra?
Ik kijk nu tv via de satelietschotel van Canal DIgital, en heb daar ook Tele2 Eredivisievoetbal genomen voor 20 euro per maand. Misschien kan ik met de tijd wel overstappen op gehel tv via Tele2 (als ik in het dekkingsgebied zit tenminste.)
Vast bedankt voor je eventuele antwoord

Inter
Berichten: 791
Lid geworden op: 31 jul 2004 18:28

Re: versatel/tele2 totaal pakket

Ongelezen bericht door Inter »

Als je KPN abonnement tot oktober doorloopt kan Tele2 nooit op jou lijn zitten. Er kan namelijk maar 1 adsl provider op de telefoonlijk zitten.
Als je een Tele2 adsl verbinding hebt met voetbal, dan neemt tele2 de lijn over van KPN.

Vanaf 23 februari zijn de volgende TV-zenders beschikbaar :

Nederland 1
Nederland 2
Nederland 3
Talpa
RTL 4
RTL 5
RTL 7
SBS 6
NET 5
Veronica
Cartoon Network
BBC Prime
BBC World
CNN
Discovery Channel
National Geographic
Animal Planet
Voetbal Kanaal
Eredivisie Kanaal
Chelsea TV
MU TV (Manchester United)
ZDF
ARD
WDR
TMF
Rai Uno
TRT


Even voor de volledigheid (de radiozenders) :


Radio 1
Radio 2
3FM
Radio 538
SkyRadio
Veronica
RTL FM
Yorin FM
FunX
Radio 4
Radio 747
Radio 10 Gold
Kink FM
Concertzender
WDR3

Heb nu nog het oude family van Versatel (1mb ) zonder problemen.
Ik zou dit graag ook wel willen maar als ik nu alleen de ellende hoor, durf ik daar niet aan te beginnen.

Gesloten