LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slerchte Service van Supermarkt Plus te Almere

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Monument Valley

Slerchte Service van Supermarkt Plus te Almere

Ongelezen bericht door Monument Valley »

Op 22 februari 2006 kocht ik bij Supermarkt Plus in de Meistraat te Almere met uiterste verkoopdatum 27 februari 2006 Rundergehakt H.O.H.
Vandaag ging ik het gekochte artikel bij Plus retourneren omdat wegens een ziekmelding het product overbodig was.
Plus Supermarkt weigerde het product terug te nemen; reden wegens hygienisch oogpunt, wat een onzin, het product zat helemaal keurig verpakt net zoals toen ik het eergisteren in de winkel kocht en nog zelf gekoeld ook.

Wat een T*****-zooitje is het toch tegenwoordig met die Supermarkten in Nederland.
Worden de consumenten tegenwoordig zo behandeld?
Als het product nou tot 25 februari 2006 houdbaar was geweest dan had ik er begrip voor gehad maar nu, neen.!!!
Ik kan nu alleen maar zeggen tegen Almerenaren, mensen koop geen vleeswaren bij Plus in de Meistraat, je komt bedrogen uit.
Weet je wat het is beste mensen?. Als vleeswaren niet terug genomen worden omdat het hun beleid is, laat het ze dan op de bon vermelden of desnoods bij de vleeswarenschap, dan weten wij tenminste waar wij aan toe zijn, maar niet nu.
Woorden schieten mij te kort!

vladja

Re: Slerchte Service van Supermarkt Plus te Almere

Ongelezen bericht door vladja »

Terecht dat ze dat gehakt niet terug nemen. Gehakt bederft heel snel. Er is op geen enkele wijze te controleren of het al die tijd wel goed gekoeld is geweest.

Ik ben blij dat dit tweedehands gehakt niet meer in de handel komt. Een voedselvergiftiging is het laatste waar je op zit te wachten.

Maak er gehaktballen of een gehaktbrood van en bewaar het gare vlees in de ijskast. Is nog een paar dagen houdbaar en eet het zelf op.

Een onterechte klacht waarbij Plus in een kwaad en overbodig verkeerd daglicht wordt gezet.

Vladja

Accutron

Ongelezen bericht door Accutron »

Laat ik om te beginnen maar weer eens een keer zeggen dat ruilen geen recht is. Koop is koop, niet meer en niet minder. Ik zou er trouwens niet aan moeten denken om gehakt te kopen wat eerst bij iemand anders onder niet gecontroleerde omstandigheden in de koelkast heeft gelegen. Sorry hoor, maar alleen bij het idee word ik al ziek.

inxsnl

Ongelezen bericht door inxsnl »

Mooi punt.
Goed over na gedacht m`n complimenten.

Tim

reintje vitesse

Ongelezen bericht door reintje vitesse »

Helemaal met Vladja eens. Je kunt het toch invriezen of er voor jezelf lekkere balletjes van maken en inderdaad weten die mensen niet of jij het al die tijd wel goed gekoeld hebt bewaren. dus een onterechte klacht van Monumet valley :P

Monument Valley

Geplaatst op 24 Feb 2006 13:43 door vladja

--------------------------------------------------------------------------------

Terecht dat ze dat gehakt niet terug nemen. Gehakt bederft heel snel. Er is op geen enkele wijze te controleren of het al die tijd wel goed gekoeld is geweest.
Beste Vladja,

Betreft het onderwerp: Ik heb het ook met een ander over gehad; telefonisch en jouw bericht hebben elkaar gepasseerd, zoals het nu uitgelegd word moet ik tot mijn spijt zeggen, ja je hebt gelijk.
Stel dat jij een medewerker bent van de betreffende Plus Supermarkt en ik had dan meteen van jou dit gehoord dan was er geen ruzie geweest, neen ik kreeg een of andere Balgehakt.
Als die Balgehakt van Supermarkt Plus in de Meistraat te Almere zo aan mij uitgelegd had, dan had ik er begrip voor gehad.
Neen die Balgehakt vermelde helemaal niks.
Ik vind ook dat Plus het erbij moet vermelden dat vleeswaren niet terug genomen worden.
Nu is het euvel helaas mij overkomen maar als dit bij meerdere klanten gebeurd zullen ze niet veel klanten overhouden.
Maar ach wat kan mij dat verdomme.
Ik vind dan ook dat ik niet fout ben, maar Plus!
Vandaag ben ik jarig, dus ik hou er overop, ik heb geen zin mijn verjaardag te verpesten alleen om zoiets.
Groetjes
Geplaatst op 24 Feb 2006 13:49 door reintje vitesse

--------------------------------------------------------------------------------

Helemaal met Vladja eens. Je kunt het toch invriezen of er voor jezelf lekkere balletjes van maken en inderdaad weten die mensen niet of jij het al die tijd wel goed gekoeld hebt bewaren. dus een onterechte klacht van Monumet valley
Reintje Vitesse,

Ik zal dat ook wel doen ja.
Tenonrechtte klacht? Nou nee, de klacht is zeer terecht, wat ik al aan Vladja zei zeg ik ook nog maar eens tegen jou: Plus moet teneerste vermelden dat vleeswaren niet terug genomen worden en ten tweede had die Bal Gehakt van Plus dat zo uit moeten leggen wat Vladja tegen mij zei, dan had ik er begrip voor gehad.
Je kan ook niet stellen van, Monument Valley je had dit ook zelf kunnen bedenken, onzin, ik ben net zoals jij en alle andere ook maar een mens, dus ik maak net zoveel fouten als ieder ander.
Ik ben geen God, weet je.
Trouwens wie zegt dat God geen fouten maakt. :D
Ik ga lekker van mijn verjaardag genieten, dus Trosradar wat mij betreft mogen jullie dit onderwerp sluiten.

reintje vitesse

Al met al 'n leuke dag voor die kleine balletjes met een dipsausje en verder had jij eerst moeten nadenken voor je met zo'n slemielig pakje gehakt terug gaat naar de supermarkt en let wel dat figuur in die supermarkt krijgt gemiddeld wel tientallen van zeurkousen in de week :shock:

jbroeders

Ongelezen bericht door jbroeders »

Bij AH is het ook policy om geen vlees terug te nemen. Als er wat mis mee is wel natuurlijk, want dat hoort niet. Met dit vlees is niets mis. U had echter gewoon minder in moeten kopen.

Monument Valley

Geplaatst op 24 Feb 2006 18:41 door reintje vitesse

Al met al 'n leuke dag voor die kleine balletjes met een dipsausje en verder had jij eerst moeten nadenken voor je met zo'n slemielig pakje gehakt terug gaat naar de supermarkt en let wel dat figuur in die supermarkt krijgt gemiddeld wel tientallen van zeurkousen in de week
Ben ik niet mee eens.
Dat jij een zeurkous bent geloof ik best.
Dat blijkt maar weer uit die achterlijke posting van jou.
Saluutjes

Monument Valley

Geplaatst op 24 Feb 2006 18:43 door jbroeders

Bij AH is het ook policy om geen vlees terug te nemen. Als er wat mis mee is wel natuurlijk, want dat hoort niet. Met dit vlees is niets mis. U had echter gewoon minder in moeten kopen.

Daar heeft u gelijk in, het was inderdaad beter geweest als ik het vandaag gekocht had i.p.v. eergisteren.
Ik vind trouwens wel dat een Supermarkt dat aan behoord te geven dat vleeswaren niet terug genomen worden.
Kijk dan weet men tenminste waar men aan toe is.
Maar goed ik heb er van geleerd, ik zal de fout niet meer maken.
Ik zal maar zo zeggen men is nooit te oud om te leren.
Prettig weekend

caruso

Ongelezen bericht door caruso »

Ja, en ook bordjes ophangen dat verjaardagsrestanten chips, bier,wijn frisdrank, leverworst en kaas niet teruggebracht kunnen worden!
Denken jullie nu werkelijk dat ze daar aan beginnen?
Dat vlees heeft een onderbreking in de koelketen ondergaan en mag dus niet teruggenomen worden, dat lijkt me vrij duidelijk!
Bordjes ophangen is echt te zot voor woorden, denk zelf eens na!

pvdvliessen

Ongelezen bericht door pvdvliessen »

@ Monument Valley
Jij bent zeker zón figuur dat ook kleding "koopt" en dat een avond draagt en dan terug brengt.

Tsjonge een pondje gehakt terug brengen omdat je die avond naar de snackbar bent geweest en het niet nodig had.
Snel terug naar de winkel en geld terug vragen.

Zielepoot volgens mij zit er ook nog gehakt in je bovenkamer.
Helemaal lachen RUNDERGEHAKT HOH, hahahaha

maybe

Ongelezen bericht door maybe »

Dat jij een zeurkous bent geloof ik best.
Wie is hier nou de zeurkous. jij loopt te mekkeren over het feit dat de supermarkt na 2 dagen een pak gehakt niet terugneemt. Dit is toch normaal, hoe haal je het in je hoofd om uberhaupt te denken dat ze dit echt zouden doen. Ben je echt zo naief.

In plaats van terug naar de supermarkt te brengen kun je het in zo'n kast doen waarin de temperatuur ongeveer -12 graden is en dan kun je zo'n product langer bewaren. ik geloof dat zo'n ding een diepvries heet of zoiets.e

dens

Ongelezen bericht door dens »

Ik vind ook dat Plus het erbij moet vermelden dat vleeswaren niet terug genomen worden.
Als ze alle regeltjes moeten vermelden dan zie je de producten niet meer! Het lijkt mij een kwestie van logisch nadenken! Nogal wiedes dat vleeswaar niet terug mag. Van het moment dat je het koopt totdat het thuis in de koelkast ligt kan er veel gebeuren. Misschien ben je nog wel even lekker gaan shoppen en is de temperatuur flink opgelopen. De supermarkt neemt geen risico's en terecht: stel je voor dat het vlees door gebrek aan koeling bedorven is (dat zie je niet altijd) en ze verkopen het fijn door. Dan heb je pas de poppen aan het dansen.

Je moet dus gewoon zelf even nadenken en dan kom je tot de conlusie dat de supermarkt volledig gelijk heeft!

Jonjo

Ongelezen bericht door Jonjo »

Monument, jarig? Zeker zeven jaar geworden, een kind van acht begrijpt al dat je vlees en vleeswaren niet kunt ruilen.

Talll

Ongelezen bericht door Talll »

Vergelijk het gehakt maar met een pak melk. Nog een week houdbaar, jij houdt het 5 dagen buiten de koelkast, koelt het dan en brengt het terug naar de winkel. Lekkere klontjesmelk voor de volgende klant.

Ik ben het dus met iedereen eens (behalve to uiteraard)! Je weet nooit waar het is geweest en wat je ermee hebt gedaan. Wellicht hadden ze je beter de reden kunnen uitleggen maar om een winkel om deze reden zwart te gaan zitten maken vind ik erg overdreven...

reintje vitesse

Daar heeft u gelijk in, het was inderdaad beter geweest als ik het vandaag gekocht had i.p.v. eergisteren.
Ja want dan had je het niet hoeven halen, je had het door omstandigheden toch niet meer nodig, laat staan terugbrengen :roll:

Gesloten