LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] vuljezakken.nl Veilig??

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Tim1984
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 jan 2006 14:55

vuljezakken.nl Veilig??

Ongelezen bericht door Tim1984 »

Mensen,

Dit weekend ben ik tijdens een potje America's Army gewezen op de volgende website door een medespeler:
http://www.vuljezakken.nl/pages/inde...fid=nlhitman21

Hij was een beetje aan het spammen want je kon volgens hem heel makkelijk geld verdienen door alleen maar wat links aan te klikken en e-mail te lezen.

Helaas heb ik me aangemeld zonder eigenlijk echt te kijken of het wel veilig is.

Weet iemand of dit echt veilig is en of je niet genaaid wordt? Want ze hebben mij altijd geleerd dat helemaal niks gratis is in het leven.

Ik wil geen reclame maken voor de site, ik wil alleen maar weten of het veilig is want anders meld ik me direct af.

Groet,

een beetje onzekere computer gebruiker.

Sjors_B
Berichten: 658
Lid geworden op: 22 jun 2005 20:45

Re: vuljezakken.nl Veilig??

Ongelezen bericht door Sjors_B »

Niet op de link klikken mensen spam spam !!!
Meneertje probeert hier ook rijk te worden met klikkerdeklik

wil j gewoon toch even kijken omdat je dat weer niet laten kan zonder dat ie rijkt wordt http://www.vuljezakken.nl

Tim1984
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 jan 2006 14:55

Re: vuljezakken.nl Veilig??

Ongelezen bericht door Tim1984 »

ja hoor sjors,

qoute:
Ik wil geen reclame maken voor de site, ik wil alleen maar weten of het veilig is want anders meld ik me direct af.

Ik had gewoon de link gekopieerd maar goed.

Maar dit is dus nog steeds geen antwoord op mijn vraag.

Valor.nl
Berichten: 5
Lid geworden op: 16 jan 2006 21:05

Re: vuljezakken.nl Veilig??

Ongelezen bericht door Valor.nl »

Erg leuk en aardig allemaal. Echter is dit concept al HEEEL oud. Je bent erg lang bezig om ook maar wat geld te ontvangen.

Het is maar wat je wil je hele email box vol krijgen met spam om geld te ontvangen. Je kan beter paar uur extra werken dat levert mee op! :wink:

Tim1984
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 jan 2006 14:55

Re: vuljezakken.nl Veilig??

Ongelezen bericht door Tim1984 »

kijk met dit soort reacties kan ik meer.

Maar het is dus wel te vertrouwen.

Valor.nl
Berichten: 5
Lid geworden op: 16 jan 2006 21:05

Re: vuljezakken.nl Veilig??

Ongelezen bericht door Valor.nl »

Over het algemeen kan er niet zo verschrikkelijk veel fout gaan naast het feit dat je veel tijd kwijt bent een als je een mail emails van ze ontvangt emails blijft ontvangen nadat je je heb afgemeld. Er wordt over het algemeen niet echt zuinig gedaan met je email adres.

Een tip: Doe het niet! Je haalt je zelf meer SPAM op je nek dan dat je lief is!

hansver
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 jan 2006 03:27

Re: vuljezakken.nl Veilig??

Ongelezen bericht door hansver »

Er zijn echt wel goede betaalsites die ook uitbetalen, maar er is veel kaf onder het koren die je alleen laten klikken om hun eigen zakken te vullen. Plotseling zijn ze weg, hebben je mailadres verkocht en zijn er met jou centen van door. Kijk dus goed uit!

zoek eens in google naar europlezier misschien wordt je daar iets wijzer!

succes

sannie1010
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 feb 2006 13:40

Re: vuljezakken.nl Veilig??

Ongelezen bericht door sannie1010 »

ej,
de site is wel veilig. alleen krijg je niet zo heel veel. ik weet nog wel paar sites waar je best aardig wat krijgt.

JeroenOomen
Berichten: 18
Lid geworden op: 17 feb 2006 18:35

Re: vuljezakken.nl Veilig??

Ongelezen bericht door JeroenOomen »

Kijk eens naar het aantal personen dat zich heeft aangemeld en het uitbetaalde bedrag:

6,331 leden
7.276,84 uitbetaald:

totaal: € 1,15 per persoon....

niet de moeite lijkte me...

Gesloten