Ik wel,je zit rustig op de bank t.v te kijken en ja daar gaat de telefoon.
Een vriendelijke dame/heer vraagt of je even tijd hebt.
Vriendelijk antw. ik sorry nu niet.
Dan blijven ze nog door drammen,terwijl ik de haak er weer opleg.
Of ze bellen net zo hard weer,meneer u moet niet zo maar opleggen!
Terwijl ik geen belang bij hun gedram heb,over groene stroom,andere telefoon aan bieder enzv enzv.
Daar mag echt wel eens iets aan gedaan worden!!
Tenslotte beslist men zelf wel via men wil bellen enzv.
Er zitten zelfs mensen bij die zeggen,nee meneer u belde mij!!
Terwijl ik naar de t.v zit te kijken,en hun heb gebeld?
Een telefoon provider die ik nie eens hebben wil,zal ik echt niet zelf gaan bellen.
En dan durven ze gewoon te zeggen ach meneer het jaar contract ligt voor u klaar???
Van mij mogen ze die callcenters direct sluiten!!!!!
Weg ermee bah
