LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC-Classic list en bedrog

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
jali
Berichten: 29
Lid geworden op: 22 jan 2006 17:13

Re: UPC-Classic list en bedrog

Ongelezen bericht door jali »

Resultaten download test


Uitleg over deze resultaten vindt u hier

Maximum snelheid voor chello classic: 4096 Kbit/sec
Behaalde download snelheid: 328 Kbit/sec
41.0 KByte/sec
5.1 x ISDN


De behaalde snelheid is: zeer laag Indien dit vaker voor komt (herhaal de test op verschillende tijdstippen op de dag en vergelijk de meet waarden) wordt U geadviseerd contact op te nemen met de helpdeskHet telefoonnummer van de helpdesk is 0900-1580 (10 €cent/minuut)

Postcode 5709AK
IP adres 62.195.23.1
Tijdstip van de meting 2006-02-12 12:50:04
Tijdsduur van download
(minus tijd opvullen TCP buffer) 246.33 seconden
Bestandsgrootte
(minus TCP buffer) 10093 Kbytes

Har

Re: UPC-Classic list en bedrog

Ongelezen bericht door Har »

Jalin,

Wat een mooie downloadsnelheden, na een analyse moet ik concluderen dat jouw aftandse PC het mooi programma van UPC niet aankan, koop eerst een fatsoenlijke PC en ga daarna jammeren.

Groetjes aan je broer Agro en Hoffie :oops: :oops: :oops: :D

jali
Berichten: 29
Lid geworden op: 22 jan 2006 17:13

Re: UPC-Classic list en bedrog

Ongelezen bericht door jali »

Har


Geplaatst op 12 Feb 2006 13:21 door Har


--------------------------------------------------------------------------------

Jalin,

Wat een mooie downloadsnelheden, na een analyse moet ik concluderen dat jouw aftandse PC het mooi programma van UPC niet aankan, koop eerst een fatsoenlijke PC en ga daarna jammeren.
Weer een antwoord van een voormalige Melkert-UPC-baan medewerker. :roll: Waarom? Dat zjn de 'echte" VBO-helpdesk antwoorden.

XP
Intel
4cpu 2.40 ghz..........504MB

Resultaten download test


Uitleg over deze resultaten vindt u hier

Maximum snelheid voor chello classic: 4096 Kbit/sec
Behaalde download snelheid: 374 Kbit/sec
46.7 KByte/sec
5.8 x ISDN


De behaalde snelheid is: zeer laag Indien dit vaker voor komt (herhaal de test op verschillende tijdstippen op de dag en vergelijk de meet waarden) wordt U geadviseerd contact op te nemen met de helpdeskHet telefoonnummer van de helpdesk is 0900-1580 (10 €cent/minuut)

Postcode 5709AK
IP adres 62.195.23.1
Tijdstip van de meting 2006-02-12 13:59:35
Tijdsduur van download
(minus tijd opvullen TCP buffer) 435.39 seconden
Bestandsgrootte
(minus TCP buffer) 20333 Kbytes

edv
Berichten: 84
Lid geworden op: 19 mei 2005 11:52

Re: UPC-Classic list en bedrog

Ongelezen bericht door edv »

Jali je bent gewoon een ongeloofelijke eikel dus stop nu maar met zeuren.

Je snap er echt geen zak van 8)

angel1978
Berichten: 11250
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: UPC-Classic list en bedrog

Ongelezen bericht door angel1978 »

jali,

Ik zou maar stoppen met het posten van je snelheidstesten, want dat heeft geen enkele zin. Naast het feit dat je blijkbaar technische gezien geen flauw idee hebt waar je over praat ( gezien je manier van testen en je antwoorden ) wordt het er toch ook echt niet beter van.

Er zal niemand hier iets voor je kunnen doen. En blijf je zo irritant de posten volgooien, dan zal er ook heel erg snel niemand meer iets voor je WILLEN doen !

angel1978

jali
Berichten: 29
Lid geworden op: 22 jan 2006 17:13

Re: UPC-Classic list en bedrog

Ongelezen bericht door jali »

Uitleg over de UPC Testserver


Diverse Testmiddelen:
Er zijn diverse testmiddelen op deze server die u kunt gebruiken:

Download testbestand via HTTP

U kunt een download starten van deze server. Hiermee kunt u de download snelheid, de verbinding vanuit netwerk naar uw PC, testen. De download-test kan met verschillende bestanden qua grootte worden gedaan. Het TCP/IP protocol begint met een lage snelheid om vervolgens op te schakelen naar een maximale snelheid die op dat moment mogelijk is. Om een maximale snelheid te bepalen is het gebruik van een groot bestand noodzakelijk. Echter een groot bestand is extra belastend voor het netwerk. Daarom kunt u kiezen uit verschillende groottes, te beginnen bij het kleinste bestand. Geeft deze test een te lage snelheid dan kunt u een test starten met een groter bestand. De snelheid wordt gemeten op de server waarvan het bestand wordt gedownload. Hierdoor kan het voorkomen dat de resultaten die het download programma op uw PC laat zien verschillen met de uiteindelijke uitslag. Deze verschillen kunnen redelijk groot zijn, afhankelijk van de meet fout van uw browser. Het valt daarom aan te raden uw browser te upgraden naar de nieuwste versie. Is uw snelheid meerdere malen lager dan uw chello product definitie dan kunt u dit melden aan de helpdesk.

angel1978
Berichten: 11250
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: UPC-Classic list en bedrog

Ongelezen bericht door angel1978 »

uw snelheid meerdere malen lager dan uw chello product definitie dan kunt u dit melden aan de helpdesk.
Meldt het dan ook DAAR en niet hier... Dat heeft zo weinig zin.

Daarnaast kun je alleen de snelheid van je EIGEN abonnement meten. Hoe je denkt het voor elkaar te krijgen om zowel easy als classic te kunnen meten met jouw verbinding is mij een raadsel.

Er zijn nog wel meer aanmerkingen mogelijk, maar daar wil ik het eigenlijk wel bij laten !

ties06
Berichten: 53
Lid geworden op: 26 jan 2006 21:45

Re: UPC-Classic list en bedrog

Ongelezen bericht door ties06 »

Wat een gedoe allemaal zeg.
Er worden beloftes gedaan en die worden niet na gekomen, dus moet je even een nummer bellen waar weer geld aan verdient wordt.
Ik snap er niets van.
Bij ADSL gewoon de snelheid die belooft is en ook nog constant ook.
Dus altijd gewoon dezelfde constante snelheid en niet dan weer snel en dan weer offline zodat je ongeveer gemiddeld toch nog ergens op terecht komt...

Gegroet

angel1978
Berichten: 11250
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: UPC-Classic list en bedrog

Ongelezen bericht door angel1978 »

ties06

Ook ik vind dat UPC gewoon de gedane beloftes moet nakomen indien de snelheid niet voldoet. Daarin zit ook het probleem niet.
Indien jali hier hinder van ondervindt dana dient dit gewoon in orde gemaakt te worden door UPC zodat hij/zij gewoon kan internetten waarvoor betaald is.

MAAR

a) vervuilt jali dit forum op een behoorlijke manier door compleet zinloos deze posten te doen. Dit dient verder geen enkel doel behalve irriteren. 1x posten zou nog enigzins redelijk kunnen zijn, maar dit gaat nergens over.

b) Is het ZO ONTZETTEND MAKKELIJK om alleen maar te zeuren over dingen die niet goed zijn en bedrijven af te zeuren. Dit gebeurt al genoeg. Vooral door mensen die soms niet eens produkten hebben van een dergelijk bedrijf. Als je dan wil laten zien dat er iets niet goed is, laat dan je eigen gegevens in ieder geval kloppen. JALI test iets wat hij / zij helemaal niet kan testen en gebruikt dat als argument om te laten zien wat er mis is. Indien er een geldig argument komt, zul je mij niet horen, maar dit slaat nergens op !

c) Probeer ik ook nog enigzins duidelijk te maken dat dit niet de manier is om bij een bedrijf binnen te komen. Door op deze manier met klachten om te gaan, weet je ZEKER dat het niet beter zal gaan. Met deze houding de klantenservice bellen en informatie aandragen heeft geen enkele zin. Kom met correcte informatie en correcte test-gegevens en probeer met een positieve houding met behulp van een KS-medewerker ( en ja, daar zitten slechte tussen, probeer maar een goede te krijgen ), de problemen op te lossen.

Ik zit niet te springen om UPC. Maar mocht ik daar een medewerker zijn en een type als JALI kwam met een dergelijke houding en informatie bij mij, dan kan ie hoog en laag springen, maar dan kan ie toch echt de boom in wat mij betreft.

Dit geldt overigens voor meer posters die hier op radar rondhangen. Sommige klachten zijn terecht en sommige reacties ook. Maar er zitten er ook een heleboel tussen die OF beter moeten lezen OF zich moeten laten informeren door iemand die weet waar hij / zij over praat !

Nogmaals. Ik gun jali zijn goede internetverbinding en voor mijn part is dat bij UPC. Maar als je gaat klagen, doe dit dan wel op een fatsoenlijke manier !

jali
Berichten: 29
Lid geworden op: 22 jan 2006 17:13

Re: UPC-Classic list en bedrog

Ongelezen bericht door jali »

ties06


Geplaatst op 13 Feb 2006 19:41 door ties06


--------------------------------------------------------------------------------

Wat een gedoe allemaal zeg.
Er worden beloftes gedaan en die worden niet na gekomen, dus moet je even een nummer bellen waar weer geld aan verdient wordt.
Ik snap er niets van.
Bij ADSL gewoon de snelheid die belooft is en ook nog constant ook.
Dus altijd gewoon dezelfde constante snelheid en niet dan weer snel en dan weer offline zodat je ongeveer gemiddeld toch nog ergens op terecht komt...

Gegroet
Ties 06. Is waarschijnlijk de enige hier die het door heeft. !

Angel1978 Heeft waarschijnlijk heel veel moeite met kritiek en probeert dat op een "nette manier " te onderdrukken. Totdat "de boom in" :lol:

Ik zit niet te springen om UPC. :idea: Maar mocht ik daar een medewerker zijn :idea: en een type als JALI kwam met een dergelijke houding en informatie bij mij, dan kan ie hoog en laag springen, maar dan kan ie toch echt de boom in wat mij betreft.
angel1978

Geplaatst op 13 Feb 2006 20:04 door angel1978

--------------------------------------------------------------------------------

Ook ik vind dat UPC gewoon de gedane beloftes moet nakomen indien de snelheid niet voldoet. Daarin zit ook het probleem niet.




Wat was het topic?
jali


Geplaatst op 22 Jan 2006 17:21 door jali


--------------------------------------------------------------------------------

Ik heb een Classic ab.
Maar zij leveren niet waarvoor ik betaal.
Totaal geen snelheid. Wanneer ik zoiets uithaal nl. betalen maar niet leveren dan hangt Antoinette H. me in het programma Radar aan de hoogste boom op.

Ik weet dat jij gelooft dat je begrijpt wat je denkt dat ik zei, maar ik weet niet zeker of jij beseft dat wat jij hoorde niet is wat ik bedoelde. :D

angel1978
Berichten: 11250
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: UPC-Classic list en bedrog

Ongelezen bericht door angel1978 »

jali,

Wat heb je tot nu toe bereikt met je fantastische posten ( behalve irritatie ? ). Dat ties de enige is die het blijkbaar met je eens is, zegt denk ik genoeg.

Ondanks dat vind ik nog steeds dat jij geleverd moet krijgen waar je voor betaalt. Echter, meldt dit dan op de correcte manier en test dit ook zo.

Wat ik zeg is:

* Je test verkeerd
* Je meldt verkeerd

Doe die 2 dingen op de juiste manier en je zult mij niet horen en waarschijnlijk wordt je probleem ook nog opgelost ook. Iedereen gelukkig.

jali
Berichten: 29
Lid geworden op: 22 jan 2006 17:13

Re: UPC-Classic list en bedrog

Ongelezen bericht door jali »

Deze manier van melden werkt toch blijkbaar. :idea:

Downstream Value
Frequency 458750000 Hz Locked
Signal to Noise Ratio 35 dB
Power Level 3 dB The Downstream Power Level reading is a snapshot taken at the time this page was requested. Please Reload/Refresh this Page for a new reading



Upstream Value
Channel ID 1
Frequency 61472000 Hz Ranged

Power Level 47 dBmV

Har

Re: UPC-Classic list en bedrog

Ongelezen bericht door Har »

jali,

je haalt droom en onzin door elkaar :twisted: :?: :idea:

ties06
Berichten: 53
Lid geworden op: 26 jan 2006 21:45

Re: UPC-Classic list en bedrog

Ongelezen bericht door ties06 »

Hulde aan Jali !!!!!!
Dat er al een complete topic voor upc bestaat zegt toch genoeg......

angel1978
Berichten: 11250
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: UPC-Classic list en bedrog

Ongelezen bericht door angel1978 »

tegen zoveel onzin en domheid kan ik niet op !
Ik haak af.

Gegroet.

angel1978

jali
Berichten: 29
Lid geworden op: 22 jan 2006 17:13

Re: UPC-Classic list en bedrog

Ongelezen bericht door jali »

angel1978


Geplaatst op 14 Feb 2006 19:44 door angel1978


--------------------------------------------------------------------------------

tegen zoveel onzin en domheid kan ik niet op !
Ik haak af.

Gegroet.

angel1978


Weet jij hoe het zit ??? Dan kun je promotie maken.

We zijn nu een week verder.
Vertel jij nu eens hoe het wel zit.
Er is inmiddels genoeg info op het UPC-kantoor, alle registers en draaiboeken worden te voorschijn gehaald.
Zelfs personen die net op cursus geweest zijn.

Ze weten waar hun probleem zit ,een paar dagen wachten en dan is het opgelost. :lol:
Ik geef ze voordeel van de twijfel.....Wordt vervolgt. :roll:

Talletje
Berichten: 27
Lid geworden op: 13 okt 2005 21:11

Re: UPC-Classic list en bedrog

Ongelezen bericht door Talletje »

Zo te horen heb je een verkeerde bootfile, als deze opnieuw word verzonden en je data word gecleand zou je verbinding veel sneller moeten zijn.

jali
Berichten: 29
Lid geworden op: 22 jan 2006 17:13

Re: UPC-Classic list en bedrog

Ongelezen bericht door jali »

Ik heb niks verkeerd.

Het heeft 3 maanden geduurd er is inmiddels veel heibel geweest .
UPC heeft afgelopen week in de geldbuidel getast en heeft geinvesteerd naar de regio toe, de bandbreedte verhoogd. En nu testen we inmiddels 3 dagen op allerlei soorten manieren en is de zaak constant.

En al die bet-weters hier. Ga een opleiding volgen.

UPC...........Eerlijk is Eerlijk.........
Nu nog even betalen uit het "Garantiefonds" zoals beloofd. :)


Resultaten download test


Uitleg over deze resultaten vindt u hier

Maximum snelheid voor chello classic: 4096 Kbit/sec
Behaalde download snelheid: 4571 Kbit/sec
571.4 KByte/sec
71.4 x ISDN


De behaalde snelheid is: perfect
Conclusie: Op dit moment heeft u een perfecte chello classic download snelheid
Postcode 5709AK
IP adres 62.195.23.1
Tijdstip van de meting 2006-02-25 12:53:08
Tijdsduur van download
(minus tijd opvullen TCP buffer) 5.12 seconden
Bestandsgrootte
(minus TCP buffer) 2925 Kbytes

susp
Berichten: 4
Lid geworden op: 16 feb 2006 14:00

Re: UPC-Classic list en bedrog

Ongelezen bericht door susp »

ik heb nog nooit een probleem met upc gehad, ik heb zelf classic...De snelheid is een 8MB verbinding die vrij constant is. Films van een 3 gb heb ik binnen een halve dag binnen. Misschien ligt het aan de progamma's die worden gebruikt om te downloaden?
susp

edv
Berichten: 84
Lid geworden op: 19 mei 2005 11:52

Re: UPC-Classic list en bedrog

Ongelezen bericht door edv »

Ik ben ook nog steeds tevreden. Net 2 weken over op Extreme,

Maximum snelheid voor chello extreme: 20480 Kbit/sec
Behaalde download snelheid: 13247 Kbit/sec
1655.8 KByte/sec
207.0 x ISDN


De behaalde snelheid is: goed
Conclusie: Op dit moment heeft u een goede download snelheid


Tijdstip van de meting 2006-02-28 12:43:42
Tijdsduur van download
(minus tijd opvullen TCP buffer) 12.28 seconden
Bestandsgrootte
(minus TCP buffer) 20333 Kbytes
Client software Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; SV1; .NET CLR 1.1.4322)

En dat midden op de dag

Gesloten