LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] SKYPE ??

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Claimertje
Berichten: 21
Lid geworden op: 21 jul 2005 11:09

SKYPE ??

Ongelezen bericht door Claimertje »

Iemand misschien goede en/of slechte ervaringen met gratis opbellen via Skype, of kunnen we er beter maar ver vandaan blijven ?

E-nergetix
Berichten: 504
Lid geworden op: 12 nov 2004 14:06

Re: SKYPE ??

Ongelezen bericht door E-nergetix »

Skype is een goed programma. Weinig storingen, meer dan 2miljoen gebruikers.

Het zal dus wel goed zijn. Toch?

Zelf gebruiken wij Skype al vanaf het begin.

Een voordeel is het kunnen vergaderen met zijn 4en tegelijk.

Wij zijn tevreden!

Alex van Breemen

Captain Pervert
Berichten: 1282
Lid geworden op: 20 jul 2005 00:52

Re: SKYPE ??

Ongelezen bericht door Captain Pervert »

Maak niet de fout dat je denkt dat je met Skype naar vaste nummers kan bellen, het kan alleen naar andere Skype gebruikers.


Het is wel in opkomst, met name in het buitenland is het een grote hit.

Persoonlijk vind het niet zo'n grote meerwaarde bieden boven chatten, maar dat is persoonlijk.

Ali Kruik
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 jan 2006 13:28

Re: SKYPE ??

Ongelezen bericht door Ali Kruik »

Helaas niet waar wat u beweert hr. Pervert, met Skype-out kun je prima en zeer goedkoop naar alle vaste nummers wereldwijd bellen.
Wel dien je van tevoren belminuten te kopen bij skype. ( kan online )

avd
Berichten: 7
Lid geworden op: 13 okt 2005 20:50

Re: SKYPE ??

Ongelezen bericht door avd »

Skype is kosteloos voor p2p telefonie.Dat is bellen van computer naar computer.Je kan het progje gratis downloaden van www.skype.com. Degene die je wilt bellen moet dat dan natuurlijk ook doen en op zijn computer installeren.Als je naar vaste of mobiele tel.nrs.wilt bellen moet je betalen.Je koopt dan van skype belminuten.Prepaid dus.Verder werkt Skype probleemloos.Er zijn nog meer aanbieders op het internet te vinden die z.g.n.softfones aanbieden.O.a Voipbuster.Met Voipbuster kan je wel gratis bellen met alle vaste tel.nrs. in Nederland en nog een aantal landen over de hele wereld.Je moet je dan wel eerst aanmelden en dat kost 1.30 eur.Je krijgt dan ook een eigen voipin nummer.Dat is een gewoon telefoonnr.waar anderen je op kunnen bellen.(bijv.070 1234567).Ik gebruik zowel Skype als Voipbuster en het werkt perfekt.Er zijn geen valkuilen of zoiets.Veel plezier ermee.Het kan je een hoop centen schelen,maar lees wel op de sites de f.a.q goed en bel niet naar mobiele nummers want dat is duur.Voipbuster kun je vinden op www.voipbuster.com

msjors
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 jan 2006 19:53

Re: SKYPE ??

Ongelezen bericht door msjors »

skype is top maar met voipbuster kan je dus echt gratis naar vaste nummers bellen in Nederland maar ook bijv. naar Spanje ,Duitsland ,Oostenrijk en ...Argentinie mits je daar natuurlijk iemand kent...
Nadeel is dat je eenmalig €1.30 moet betalen om je "in te schrijven"
Maar dit is natuurlijk te verwaarlozen bij het voordeel wat je behaalt,
werkt echt top ...
http://www.voipbuster.com

jhjg
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 jan 2006 20:33

Re: SKYPE ??

Ongelezen bericht door jhjg »

Wij bellen bijna dagelijks een ieder heeft kennisen waar hij vaak en lang mee beld. We doen dit zowel met de labtob en via de pc.
Staat de PC uit , dan laten we de telefoon (KPN) 2 maal overgaan we zien dan wie er belt een zetten vervolgens de een van de 2 aan .
Kwaliteit is prima, heeft tot op heden prima gewerkt

Angelic
Berichten: 140
Lid geworden op: 18 aug 2005 08:10

Re: SKYPE ??

Ongelezen bericht door Angelic »

Skype, is dat internationaal ook gratis? Of alleen via NL?

Dirty Harry
Berichten: 38
Lid geworden op: 24 feb 2006 17:27

Re: SKYPE ??

Ongelezen bericht door Dirty Harry »

Ook ik heb getracht voipbuster te gebruiken. Ik kon mij gratis registreren maar kon helaas maar i minuut bellen. Kennelijk moet je beltegoed kopen (voor gratis telefonie???) om langer dan 1 minuut te kunnen bellen.

Of doe ik iets verkeerd. Graag dan een reactie.


Harry

Stanley
Berichten: 94
Lid geworden op: 31 dec 2005 20:07

Re: SKYPE ??

Ongelezen bericht door Stanley »

Om onbeperkt te kunnen bellen moet men eenmalig €10,- beltegoed kopen (Staat op de website. LEES EERST EFFE WAT MENSEN). Dan kun je zonder enkele onderbreking bellen naar alle Nederlandse vaste nummers maar ook vaste nummers van alle onderliggende landen:

Andorra
Australie
Belgie
Bulgarije
Chili
Colombia
Cyprus
Denemarken
Estland
Finland
Frankrijk
Georgie
Griekenland
Hong Kong
Ierland
Ijsland
Japan
Kroatie
Letland
Liechtenstein
Luxembourg
Maleisie
Mexico
Monaco
Mongolie
Nederland
Nieuw-zeeland
Noorwegen
Oostenrijk
Panama
Peru
Portugal
Puerto Rico
Slovenie
Spanje
Taiwan
Thailand
Turkije
Venezuela
Zuid-korea


100% gratis - geen starttik![/b]

pacific
Berichten: 4
Lid geworden op: 26 feb 2006 14:47

Re: SKYPE ??

Ongelezen bericht door pacific »

Ik begrijp niet waarom Skype zo populair is. Je computer moet altijd aanstaan. je hebt een headset of speciale skype telefoon nodig.

Een goed alternatief is voipbuster.
Gewoon je oude telefoon in je router pluggen voipbuster instellingen invoeren 1.40 euro overmaken en gratis de hele wereld bellen (vaste lijnen) terwijl je pc gewoon uit staat.

Dirty Harry
Berichten: 38
Lid geworden op: 24 feb 2006 17:27

Re: SKYPE ??

Ongelezen bericht door Dirty Harry »

Een goed alternatief is voipbuster.
Gewoon je oude telefoon in je router pluggen voipbuster instellingen invoeren 1.40 euro overmaken en gratis de hele wereld bellen (vaste lijnen) terwijl je pc gewoon uit staat.
Pacific,

Moet je hiervoor geen speciale router hebben dan? Ik heb een SWEEX Annex A modem/router. Volgens mij zit hier geen telefoon aansluitign op.

Verder moet je volgens mij meer overmaken dan € 1,40.

Harry
Laatst gewijzigd door Dirty Harry op 28 feb 2006 20:09, 1 keer totaal gewijzigd.

Angelic
Berichten: 140
Lid geworden op: 18 aug 2005 08:10

Re: SKYPE ??

Ongelezen bericht door Angelic »

je hebt een headset of speciale skype telefoon nodig.

Gewoon een microfoontje volstaat.

Bailey
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 jun 2005 14:42

Re: SKYPE ??

Ongelezen bericht door Bailey »

Ik begrijp niet waarom Skype zo populair is. Je computer moet altijd aanstaan. je hebt een headset of speciale skype telefoon nodig.
Mijn pc staat altijd aan, dus dat maakt voor mij niets meer uit. Een headset heb je niet nodig. Ik neem aan dat je speakers hebt voor je pc en een microfoontje kost een paar euro. Die had ik al toen ik nog veel op msn zat.

Sinds dit weekend heb ik Skype, omdat mijn familie er een beetje op aandrong en ik vind het ideaal!! Ik bel al via Tele2, dus ben al goedkoop uit, maar dit is nog makkelijker en goedkoper.

OMA
Berichten: 78
Lid geworden op: 14 mar 2005 02:01

Re: SKYPE ??

Ongelezen bericht door OMA »

Hallo, sinds kort heb ik ook SKYPE gedownload en het bevalt prima. Geluid is oke.
Maar zet de aktie SKYPE-ME niet open,en laat je kids dan niet achter de PC zitten. Het is vreselijk wat je dan binnen krijgt, allemaal potloodventers en 99% zijn uit Turkeye, Egypte, Marocco en veel uit Frankrijk van buitenlandese origine. Dus pas op voor je KIDS.
Het is bar en boos, ik heb in 1 middag meer dan 20 geblokkeerd en ik heb nix op mijn profiel staan waar ze mij op skypen. Alleen het woord Vrouw is al voor velen een indicatie om viezigheid te chatten.

Dit is mijn ervaring, wie heeft deze ervaring ook???

grt,

Oma

roro25
Berichten: 791
Lid geworden op: 18 mei 2006 16:28

Re: SKYPE ??

Ongelezen bericht door roro25 »

Skype werkt perfect; alleen moet je net zoals msn e.d zo min mogelijk gegevens buiten de deur hangen. Dus daarom is mijn profiel ook niet te vinden door gebruikers van skype die mij niet kennen.
Gewoon zo min mogelijk opgeven en voila geen gezeik.

En vooral neit op skype Me aanzetten. Gegarandeerd dat je veervelende personen rijgt. Mijn vriendin zit voor krap een jaar in het buitenland en zodoende skypen wij, maar zij had dat ook gedaan. Heeft maar heel gauw een ander profiel aangemaakt.

Gesloten