LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] nieuwe klant bij upc alles ging mis!

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
marcha25

nieuwe klant bij upc alles ging mis!

Ongelezen bericht door marcha25 »

per 9 jan 06 wilde ik telefoon, internet en tv via upc. ik bellen in nov 05 om alles netjes te regelen. krijg ik in dec een rekening voor de tv van nov?! dus ik bellen want het moest pas op 9 jan ingaan. krijg ik te horen dat als je beld voor kabeltv het altijd zo is dat het dan 3 dagen later ingaat?? wie heeft dat nou weer verzonnen? en waarom heeft niemand me dat verteld? nou goed uiteindelijk wordt het na meerdere keren bellen geregeld. 2 dagen voor 9 jan ontvang ik mijn pakket met model en telfoon spul maar niet mijn gratis telefoon die ik zou krijgen! dus ik bellen...nee die krijg ik pas na een mnd want het is 1 mnd gratis proberen....ik zeg niemand heeft me dat verteld ik heb er nog uitdrukkelijk naar gevraagd! dus ik zat met een telefoonlijn zonder telefoon! en voor 1 mnd ga je natuurlijk geen telefoon aanschaffen, 3 dagen later kreeg ik gelukkig toch de telefoon. nou toen het modem op 9 jan aangesloten.....niets werkte.....want ik had mijn code niet gekregen! ik heb eerts nig 2 dagen lopen vervelend met het modem omdat ik dacht iets verkeerd te hebben gedaan maar nadat wel 4 man erna had gekeken had ik het echt goed aangesloten...dus ik bellen met mij mobiel want telefoonwerkte ook niet...en ja hoor ze zouden de code opsturen want het mocht niet via de telefoon worden geven....wat een gelul zeg! 3 dagen later heb ik de code binnen en ja hoor alles werkt eindelijk!
toen vroeg ik digitale tv aan...leuk met zo'n kastje...ik alles aansluiten netje installeer ik alles....en dan kom je bij een schrem dat zegt: de installatie wordt nu gedaan mocht u na 15 min dit schrem nog steeds zien dan moet u upc bellen. en ja hoor het scherm bleef staan dus ik bellen weer voor 10 cent per min! ik moest een update doen en binnen 24 uur moest het werken....niet dus! dus ik weer bellen en ja hoor na een uur bleek dat de chipkaart niet in dat kastje hoorde en dan werkt het niet...de jonge aan de lijn koppelt het en eindelijke het werkt! ik was vervolgens wel 8 euro armer!
nu nog steeds probelem met het kastje want het geluid doet het heel slecht...maar ben het nu zat om ze steeds te bellen en dus gebruik ik het kastje maar gewoon niet.......

Johnny22

Re: nieuwe klant bij upc alles ging mis!

Ongelezen bericht door Johnny22 »

ik zit al een anderhalve week te wachten totdat mijn modem het gaat doen!!
ik kreeg hem binnen en ik wilde hem installeren komt er helemaal geen signaal binnen!!!
ik gebeld en ja hoor binnen 5 dagen zou er een monteur komen!!
die kwam afgelopen vrijdag eindelijk eens aanwaaien met de verdwaalde wind !!!
ik dacht eindelijk dan kan ik mooi op internet en gebruiok maken van digitale telefonie :D
nou ik had dat beter niet kunnen denken :x
nee er was iets mis in de centrale dus er moest iemand komen die de verbinding moet oppompen nou ja het is nu maandag en tussen 8 en 12 zouden ze komen !!!
ik heb nog niemand gezien dus ik zie het niet te positief in voor vandaag!!
dus met andere woorden me abbonement is 2 weken geleden ingegegaan Chello extreem en ik betaal dus een halve maand voor jan joker !!!
ik ben het hier in ieder geval niet mee eens dus ik ga zeker een brief aangetekent sturen dat het associaal is dat ze zo durven om te gaan met klanten !!!
Het is echt heel erg Jammer dat in Rotterdam geen Casema te krijgen is!! ik heb 2 jaar al Casema gehad in Capelle aan den IJssel en ik heb nog nooit last gehad met Casema !!! alles Top in Orde !!!
UPC jullie kunnen daar nog eens voorbeeld aannemen !!!

Johnny22

Ongelezen bericht door Johnny22 »

ik wil ff terug komen op mijn vorige berichtje !!!
eindelijk was het net dan zo ver een Upc Busje met een hele aardige meneer !!!
die ook heel aardig en beleefd mijn verbinding in orde maakte :lol:
over de meneer die afgelopen vrijdag is geweest !!!
die is inmiddels ontslagen !!!
dat hoorde ik van deze aardige meneer.
wat bleek nou hij deed en zijn werk niet goed en hij was zo nieuwsgierig bij mensen thuis om overal naar te vragen !!!

in ieder geval ben ik tot nu toe blij dat ie het inmiddels doet !!!
heel erg Fijn !!!

Bedankt meneer van de Upc :D :D :D

deethan

Ongelezen bericht door deethan »

Marcha25 ...nu nog steeds probelem met het kastje want het geluid doet het heel slecht...maar ben het nu zat om ze steeds te bellen en dus gebruik ik het kastje maar gewoon niet.......
Als je met de handleiding erbij en de afstandbediening in de hand even de instellingen afloopt van het apparaat dan zul je zien dat het geluid standaard op een minmum staat afgesteld.

Dat kan in de instellingen hoger worden gezet.

marcha25

heel erg bedankt voor je tip! het geluid doet het idd! wel handig dat ze dat ook ff in het boekje hebben gezet dat je dat daar kunt regelen.
maar nu kan ik lekker tv kijken :D

ap.van.dam

Ongelezen bericht door ap.van.dam »

Sedert half december kennis gemaakt met het ware gezicht van het dynamische UPC. Alles wat maar denkbaar is ging mis, behalve de levering van het modem. Bijna elke dag aan de telefoon voor alle deskhulp die ze maar aan kunnen bieden op het gebied van telefonie, tv, internet, facturering, portering KPN, noem maar op. Uren aan de telefoon gezeten.
Problemen? Tijdelijk telefoonnummer dubel uitgegeven, waardoor geen telefoon, mediabox steeds automatisch on halt en in reset, internet time-outs, spookfacturen, spookafschrijvingen enz.
Bellen en gebeld worden? Beloftes worden niet nagekomen, brieven niet beantwoord, terugbellen gebeurt niet, dienst even niet bereiekbaar, tot een half uur in de wacht zonder opvolging, terugkoppeling of doorverbinden enzovoort.
TV: teruggeschakeld van digitaal naar analoog, want van een druk(ker) bezocht programma als het 8 uur journaal is niets te volgen (beeld en geluid hakkelen aan één stuk).
KPN nummer mee: neen! Al drie keer een Porteerverzoek ingediend, want steeds kwijt (?), maar al drie maanden mijn KPN abonnement naast UPC, want het meenenemen wil maar niet lukken!
Internetsites niet bereikbaar (server niet gevonden), pagina's zonder links, time-outs waardoor halve pagina's, niet steeds, maar zeker na zessen. Vraag of ik dan soms in een flat woon? Neen, maar hoezo?

:!: Overweeg gerechtelijke stappen want ik ben het meer dan beu. Inschakelen rechtsbijstand kan ook gezamelijk. Roep iedereen met dezelfde klachtenpatronen op om aan te sluiten, zodat we de rechtsbijstandsverzekering(en) kunenn vragen een deal voor meerdere polissen tegelijk te doen. Maakt ons kansrijker tegen deze gigant, die kennelijk een product heeft neergezet dat niet af was! Want zo is het. UPC kan de vraag die ze zelf heeft opgeroepen kennelijk niet aan, met chaos als gevolg. :!: Doe mee!

marcha25

lijkt me een heel goed plan!
heb alleen helaas zelf geen rechtsbijstand verzekering :(

ap.van.dam

(Zie ellende voorafgaand).
Digitaal signaal; nog steeds te beroerd voor woorden.
Servicemonteur geweest. Signaal perfect (aan me hoela). Dips het gevolg van geen groene kabel, of beter gezegd aftapen signaal door een buur, tussen versterker en mijn aansluiting in.
Mijn enige directe buren zijn mollen!. Zijn we weer bij het begin, UPC is in zijn eigen reclamecampagne gaan geloven!
Digitaal opgezegd, mediabox komende week terug.

TV must be fun!

Telefoon en ASDL gaan er binnenkort ook definitief uit. UPC is te hardleers. Hoofdkantoor behandelde me uiterst correct enbtegemoetkomend na felle reactie mijnerzijds, maar monteur piepelt me vervolgens, alsof ik voor een duppie op de eerste rang wil zitten, en ik de enige nederlander zou zijn met een klacht.

aussienl

Ongelezen bericht door aussienl »

Overweeg gerechtelijke stappen want ik ben het meer dan beu. Inschakelen rechtsbijstand kan ook gezamelijk. Roep iedereen met dezelfde klachtenpatronen op om aan te sluiten
Als ik hier alle reacties lees en dan vooral het Nederlands woord gebruik denk ik dat de rechter iedereen alleen maar uitlacht.
Lijkt wel of alleen ongeschoold Nederland hier een probleem heeft.

ap.van.dam

Verwar type - en taalfouten niet met elkaar, en bovendien gebruik fora niet om je trauma's af te wentelen!
Een forum is bedoeld voor inhoudelijke gedachtenwisseling niet voor lasterlijke taal!

Gezien (te) weinig respons, ga ik vanaf nu mijn eigen weg.

aussienl

Een forum is bedoeld voor inhoudelijke gedachtenwisseling niet voor lasterlijke taal!
bedoel ik dus

edmoor

Ongelezen bericht door edmoor »

@ausienl:

Lees over het hele forum je eigen posts eens na en je zult schrikken van de taal- dan wel typefouten.

aussienl

Ik denk dat ik het er als niet-nederlander niet zo slecht vanaf breng.

edmoor

Ongelezen bericht door edmoor »

Dat doe je zeker niet.
Maar val er niet zo over bij anderen.
Bij sommigen is het inderdaad dramatisch gesteld maar als het verhaal duidelijk is dan is dat niet van belang.

Gesloten