LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nog geen zorgpolis ontvangen oude verzekering al opgezegd?

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
Corien

Nog geen zorgpolis ontvangen oude verzekering al opgezegd?

Ongelezen bericht door Corien »

Hallo,
Ik heb me op 7 feb. aangemeld bij IAK verzekering (collectiviteit via mijn man's werk). Ik heb mijn verzekering bij OZ vorige week opgestuurd en kreeg gisteren de premie al retour. Hartstikke netjes dus.
Maar ik belde vrijdag naar IAK om te vragen wanneer ik de polis kan verwachten.

Dat had ik niet moeten vragen! :evil: Ik had me te laat aangemeld, ik had OZ nog niet op moeten zeggen, er zitten nog mensen die hun aanvraag in november hebben gedaan nog op een polis te wachten, het duurt nog minimaal 3 weken voor ik de polis ontvang, volgens de callcentermedewerkster. Hmmm heel raar allemaal. :evil:

Het opzeggen van de oude verzekering moet voor 1 maart en ik vind 3 weken van te voren aanmelden ruim op tijd.
En een aanmelding in november.... hun premie's waren pas half december bekend.
In ieder geval zit ik nu zonder polis.
Ik heb momenteel veel onderzoeken in het ziekenhuis, slik behoorlijk wat medicijnen, ik zie het mezelf niet voorschieten.

Ik ben benieuwd wie hier ook ervaring mee heeft.

empie

Re: Nog geen zorgpolis ontvangen oude verzekering al opgezegd?

Ongelezen bericht door empie »

Hier heb ik ook ervaring mee. In december Univé opgezegd, gelijk aangemeld bij Avero, ook ik heb nog steeds niets binnen.

ontwakend

Ongelezen bericht door ontwakend »

Univé goed geregeld alles al in huis en geen BOETE van euro 7.000,== omdat jullie nog niet op tijd verzekerd zijn.

Corien

Ongelezen bericht door Corien »

Ik ben vandaag een stuk verder gekomen via de ombudsman. Van hun kreeg ik weer een telefoonnummer waar ze je weer verder kunnen helpen. Er staat ook een verwijzing op de site van de ombudsman. www.ombudsman.nl

Succes!! :!:

Gesloten