LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wie heeft ook slechte ervaring(en) met Menzis?
Wie heeft ook slechte ervaring(en) met Menzis?
Hierbij wil ik een oproep doen, aan een ieder die óók slechte ervaring(en) heeft bij Menzis.
Wij hebben nu al 3 keer een flinke aanvaring gehad.
Tot 2 keer toe hebben ze ons niet willen vergoeden, waar we wél recht op hadden. We hebben hierbij zelfs de hulp in moeten schakelen van de Ombudsman zorgverzekeringen, Geschillencommissie zorgverzekeringen en de Comsumentenbond!
Het heeft ons heel erg veel stress en slapeloze nachten opgeleverd, maar uiteindelijk hebben we deze 2 zaken kunnen winnen.
Maar een 'pleister op de wond' (bloemetje, cadeaubon o.i.d.) is iets wat ze bij Menzis niet (willen) kennen.
Het 3e geval betreft de vergoeding van
maar liefst 3 'natuurlijke' medicijnen:
Tot eind 2005 hebben wij die steeds vergoed gekregen!!!
In januari hebben wij een nieuwe nota opgestuurd en normaal hebben we dan 2 weken daarna al bericht, dat wij het geld op onze rekening terug krijgen.
Nu kregen wij dat bericht pas na 4 weken (nu weet ik wel dat het bij alle zorgverzekeraars heel hectisch is/was, maar ook op de afd. vergoedingen?)
Het was onze bedoeling om bij Menzis te blijven (dit jaar via PMA: dat scheelt in premie!).
Krijgen we 17 februari bericht, dat er 3 medicijnen zijn afgewezen!
(Op jaarbasis wordt ons wel even ruim € 850,- door de neus geboord!)
Wij hebben daardoor een heel slecht weekend gehad, omdat wij daarover pas maandag kontakt konden opnemen (inmiddels de 20e!)
U weet hoogstwaarschijnlijk allemaal, dat het een crime is, om bij een zorgverzekeraar iemand aan de telefoon te krijgen (eerst moet je je door ontelbare keuzemenu's heenworstelen, daarna lange wachttijden, dan krijg je eindelijk iemand aan de telefoon en dan weten ze het niet (moeten ze alles navragen) of je zit op de verkeerde afd. en moet vervolgens weer eindeloos wachten!)
Eindelijk had ik iemand, die ook weer 'tig' keer alles moest navragen.
Na heeeeeeeeeeel lang wachten vertelde ze me, dat iedereen (bij Menzis dus) elkaar tegensprak: de één zei, dat het
niet vergoed werd, terwijl de ander zei van wél.
Ze zou alles "tot op de bodem toe" gaan uitspitten en mij daar later op die middag over terugbellen!
Eindelijk belde ze me, aan het eind van die middag, met de mededeling, dat er fouten waren gemaakt en wij het geld alsnog zouden terugkrijgen!
Om nou te voorkomen, dat wij een volgende keer wéér een afwijzing zouden krijgen, adviseerde iemand mij, om deze afspraak zwart op wit vast te laten leggen.
Dus de volgende dag maar weer aan het bellen geslagen (weer een hele dag naar de knoppen), met als resultaat, dat die medewerker een wel heel vervelende mededeling had, nl. dat we het tóch niet terug zouden krijgen!
Begrijpt u hier nog iets van?
Ik heb die medewerker gevraagd, om mij door te verbinden met die mevrouw, die ik maandag gesproken had, maar hij vertelde haar niet te kennen! Hij zou wél zijn 'best' doen om haar te vinden (wat uiteraard niet gelukt is).
Dus donderdag maar weer zelf bellen, om te proberen die mevrouw zélf te vinden. (Weer lang wachten eer je eindelijk iemand aan de telefoon krijgt!) Gelukkig kende deze mevrouw wél die mevrouw waar ik naarop zoek was!
Die mevrouw bleek die donderdag vrij te zijn, maar ze zou aan haar vragen mij vrijdag terug te bellen!
Dat is gebeurd! Maar....................., zei was wéér gaan informeren en had een 'teleurstellende' mededeling voor mij, want.......we kregen het geld (nu ook van haar) echt niet terug!!!
(Zoveelste foutje bij Menzis!!!)
Zou u daar nou niet 'beroerd' van worden?
Wij hebben inmiddels zoveel stress en slapeloze nachten hierdoor gehad, dat we het echt meer dan zat zijn.
Echter, voor onze eigen gemoedsrust (omdat de tijd dringt) hebben we besloten, om maar (tot het eind v.h. jaar) bij PMA-Menzis te blijven.
Mede, omdat er 1 januari 2007 wéér van alles, binnen de zorgverzekeringen, schijnt te gaan veranderen
Wij zouden heel erg graag willen weten of er meer mensen zijn, die (een) soortgelijke ervaring(en) bij/met Menzis hebben.
Dit is toch te gek voor woorden
Wij hebben nu al 3 keer een flinke aanvaring gehad.
Tot 2 keer toe hebben ze ons niet willen vergoeden, waar we wél recht op hadden. We hebben hierbij zelfs de hulp in moeten schakelen van de Ombudsman zorgverzekeringen, Geschillencommissie zorgverzekeringen en de Comsumentenbond!
Het heeft ons heel erg veel stress en slapeloze nachten opgeleverd, maar uiteindelijk hebben we deze 2 zaken kunnen winnen.
Maar een 'pleister op de wond' (bloemetje, cadeaubon o.i.d.) is iets wat ze bij Menzis niet (willen) kennen.
Het 3e geval betreft de vergoeding van
maar liefst 3 'natuurlijke' medicijnen:
Tot eind 2005 hebben wij die steeds vergoed gekregen!!!
In januari hebben wij een nieuwe nota opgestuurd en normaal hebben we dan 2 weken daarna al bericht, dat wij het geld op onze rekening terug krijgen.
Nu kregen wij dat bericht pas na 4 weken (nu weet ik wel dat het bij alle zorgverzekeraars heel hectisch is/was, maar ook op de afd. vergoedingen?)
Het was onze bedoeling om bij Menzis te blijven (dit jaar via PMA: dat scheelt in premie!).
Krijgen we 17 februari bericht, dat er 3 medicijnen zijn afgewezen!
(Op jaarbasis wordt ons wel even ruim € 850,- door de neus geboord!)
Wij hebben daardoor een heel slecht weekend gehad, omdat wij daarover pas maandag kontakt konden opnemen (inmiddels de 20e!)
U weet hoogstwaarschijnlijk allemaal, dat het een crime is, om bij een zorgverzekeraar iemand aan de telefoon te krijgen (eerst moet je je door ontelbare keuzemenu's heenworstelen, daarna lange wachttijden, dan krijg je eindelijk iemand aan de telefoon en dan weten ze het niet (moeten ze alles navragen) of je zit op de verkeerde afd. en moet vervolgens weer eindeloos wachten!)
Eindelijk had ik iemand, die ook weer 'tig' keer alles moest navragen.
Na heeeeeeeeeeel lang wachten vertelde ze me, dat iedereen (bij Menzis dus) elkaar tegensprak: de één zei, dat het
niet vergoed werd, terwijl de ander zei van wél.
Ze zou alles "tot op de bodem toe" gaan uitspitten en mij daar later op die middag over terugbellen!
Eindelijk belde ze me, aan het eind van die middag, met de mededeling, dat er fouten waren gemaakt en wij het geld alsnog zouden terugkrijgen!
Om nou te voorkomen, dat wij een volgende keer wéér een afwijzing zouden krijgen, adviseerde iemand mij, om deze afspraak zwart op wit vast te laten leggen.
Dus de volgende dag maar weer aan het bellen geslagen (weer een hele dag naar de knoppen), met als resultaat, dat die medewerker een wel heel vervelende mededeling had, nl. dat we het tóch niet terug zouden krijgen!
Begrijpt u hier nog iets van?
Ik heb die medewerker gevraagd, om mij door te verbinden met die mevrouw, die ik maandag gesproken had, maar hij vertelde haar niet te kennen! Hij zou wél zijn 'best' doen om haar te vinden (wat uiteraard niet gelukt is).
Dus donderdag maar weer zelf bellen, om te proberen die mevrouw zélf te vinden. (Weer lang wachten eer je eindelijk iemand aan de telefoon krijgt!) Gelukkig kende deze mevrouw wél die mevrouw waar ik naarop zoek was!
Die mevrouw bleek die donderdag vrij te zijn, maar ze zou aan haar vragen mij vrijdag terug te bellen!
Dat is gebeurd! Maar....................., zei was wéér gaan informeren en had een 'teleurstellende' mededeling voor mij, want.......we kregen het geld (nu ook van haar) echt niet terug!!!
(Zoveelste foutje bij Menzis!!!)
Zou u daar nou niet 'beroerd' van worden?
Wij hebben inmiddels zoveel stress en slapeloze nachten hierdoor gehad, dat we het echt meer dan zat zijn.
Echter, voor onze eigen gemoedsrust (omdat de tijd dringt) hebben we besloten, om maar (tot het eind v.h. jaar) bij PMA-Menzis te blijven.
Mede, omdat er 1 januari 2007 wéér van alles, binnen de zorgverzekeringen, schijnt te gaan veranderen
Wij zouden heel erg graag willen weten of er meer mensen zijn, die (een) soortgelijke ervaring(en) bij/met Menzis hebben.
Dit is toch te gek voor woorden
Re: Wie heeft ook slechte ervaring(en) met Menzis?
Och jee! En wij moeten nog! Hebben ons net aangemeld bij Menzis, maar misschien is het anders, als je je eigen aan komt melden, want de info die ik wilde weten, kreeg ik binnen no time door de telefoon.
Had practisch geen problemen met wachttijd, na inderdaad wel eerst dat menu doorgekomen te zijn.
Welke medicijnen worden dan niet vergoed volgens U? Daar ben ik wel benieuwd naar, omdat wij ook best het een en ander nodig hebben.
PS. Hebben ons via internet aangemeld.(FNV coll)
Had practisch geen problemen met wachttijd, na inderdaad wel eerst dat menu doorgekomen te zijn.
Welke medicijnen worden dan niet vergoed volgens U? Daar ben ik wel benieuwd naar, omdat wij ook best het een en ander nodig hebben.
PS. Hebben ons via internet aangemeld.(FNV coll)
Gevraagd is, om de namen v.d. 3 (natuurgeneeskundige) medicijnen:
Alchemilla complex gewrichtstabletten,
Famosan Salvia overgangstabletten,
Beiden van dr. Vogel
en Glucosamine (tegen gewrichtsslijtage).
Beiden van dr. Vogel
en Glucosamine (tegen gewrichtsslijtage).
Bedankt voor u antwoord.
Maar bij ons zou het dan toch gaan om de reguliere medicijnen, dus neem ik aan dat, dat geen probleem moet zijn.
En natuuurlijke medicijnen gebruiken wij niet en zou van mij ook niet in het pakket hoeven, maarja dat is ieder zijn/haar mening. Als ik ze gebruik ( komt zelden voor) koop ik ze zelf bij de reformwinkel. Maarja, ik wil en kan niet over uw situatie oordelen en u moet doen, wat u het beste voor u zelf acht.
Ik hoop voor u, dat ze dit jaar niet moeilijk doen voor u en anders ja, dan zou ik als ik u was, volgend jaar toch naar een andere verzekeraar uit gaan zien.
Gera(nda) en omdat ik op nummer 7 woon.
Maar bij ons zou het dan toch gaan om de reguliere medicijnen, dus neem ik aan dat, dat geen probleem moet zijn.
En natuuurlijke medicijnen gebruiken wij niet en zou van mij ook niet in het pakket hoeven, maarja dat is ieder zijn/haar mening. Als ik ze gebruik ( komt zelden voor) koop ik ze zelf bij de reformwinkel. Maarja, ik wil en kan niet over uw situatie oordelen en u moet doen, wat u het beste voor u zelf acht.
Ik hoop voor u, dat ze dit jaar niet moeilijk doen voor u en anders ja, dan zou ik als ik u was, volgend jaar toch naar een andere verzekeraar uit gaan zien.
Gera(nda) en omdat ik op nummer 7 woon.
Beste Venantius, ik begrijp uw reactie niet!
IK DOE EEN OPROEP, OM ER ACHTER TE KOMEN, OF ER MEER MENSEN ZIJN, DIE SOORTGELIJKE ERVARINGEN HEBBEN
Wanneer u zich niet kunt vinden op dit forum, dan zoekt u toch verder, tot u er één heeft gevonden, die u wél aanspreekt?
Met reacties als die van u schiet ik niks op en bovendien wordt dit forum onleesbaar, vanwege de nietszeggende reacties
DUS: BESTE MENSEN, WILT U A.U.B. ENKEL REAGEREN, WANNEER U SOORTGELIJKE ERVARINGEN HEBT ALS IK
Dank u. Silvana
IK DOE EEN OPROEP, OM ER ACHTER TE KOMEN, OF ER MEER MENSEN ZIJN, DIE SOORTGELIJKE ERVARINGEN HEBBEN
Wanneer u zich niet kunt vinden op dit forum, dan zoekt u toch verder, tot u er één heeft gevonden, die u wél aanspreekt?
Met reacties als die van u schiet ik niks op en bovendien wordt dit forum onleesbaar, vanwege de nietszeggende reacties
DUS: BESTE MENSEN, WILT U A.U.B. ENKEL REAGEREN, WANNEER U SOORTGELIJKE ERVARINGEN HEBT ALS IK
Dank u. Silvana
Laatst gewijzigd door Silvana op 27 feb 2006 11:26, 1 keer totaal gewijzigd.
U vindt het onzin? Ik heb er baat bij! Ieder het zijne: laat iedereen in zijn/haar waarde a.u.b.
Heeft u al eens gekeken op de site van Kassa?
Zijn ook heel veel forums!
Vriendelijke groet, Silvana
Heeft u al eens gekeken op de site van Kassa?
Zijn ook heel veel forums!
Vriendelijke groet, Silvana
-
Derde keuze in de poll:
Moeten ook niet als medisch geclassificeerde middelen worden vergoed door de verzekeraar?
Moeten ook niet als medisch geclassificeerde middelen worden vergoed door de verzekeraar?
Dan kies ik resoluut voor nee, anders gaan we straks alles vergoeden om dat mensen denken er baat bij te hebben.
Alleen maar goede ervaringen met deze verzekeraar en dat mag ook wel eens gezegd worden. Onze jongste zoon heeft een ernstige aangeboren afwijking en we hebben nog nooit problemen gehad met vergoeding van wat voor medicijnen of behandelingen dan ook.Zelfs experimentele behandelingen met niet eens in Nederland toegelaten medicijnen worden zonder problemen vergoed.
-
Medicijnen worden door een arts voorgeschreven.Gevraagd is, om de namen v.d. 3 (natuurgeneeskundige) medicijnen:
Beiden van dr. Vogel
en Glucosamine (tegen gewrichtsslijtage
En bovenstaande produkten zijn vrij te koop bij iedere apotheek cq drogist. En zijn dus geen medicijnen.
Menzis zegt ook in zijn voorwaarden:
Alternatieve (genees)middelen
Niet-reguliere (genees)middelen, voorgeschreven door een arts in het kader
van een alternatieve geneeswijze die zijn geleverd door een in Nederland
gevestigde apotheek of apotheekhoudend huisarts.
De vraag is dus: zijn ze door een arts voorgeschreven ?
Zo ja, worden ze geleverd via de apotheek en vallen ze dus onder de noemer 'Medicijnen'. En betaal je ze in principe toch zelf dmv de no-claim.
Wordt het niet door een arts voorgeschreven ?
Dan betaal je ze gewoon zelf. Dan valt het onder de noemer 'zelfzorgprodukten.' Net zoals bijv. paracetamol .
Lieske
Lieske,
Waar het allemaal om gaat, is dat wij de medicamenten altijd vergoed hebben gekregen en nu (in de 3e week februari een afwijzing van nota ontvangen) ineens niet meer!
En daar gaat het ons om!!!
Ruim 850 euro, die we nu zelf moeten gaan betalen, die voorheen altijd werden vergoed!!!
Je hebt een zgn. "no-claim" van 255 euro, dat klopt helemaal.
Maar: wanneer je dat bedrag van 850 euro aftrekt, resteert nog altijd 595 euro !!!
(Wat Menzis ons nu tekort doet!)
Daarbij komt, dat het verhaal wat door Menzis wordt verteld, dat geen enkel andere zorgverzekeraar deze middelen vergoedt niet op gaat, Trias bijv. vergoedt de Alchemilla wél!
Voor de goede orde (voor hier weer reacties op gaan komen) waarom zijn wij dan niet naar Trias gegaan?
Omdat de tijd te kort was en per 1-1-2007 er wéér van alles gaat veranderen. Tegen die tijd zien we dan wel weer.
Wij hadden nl. al flink "gepuzzeld" voordat wij besloten hebben om bij Menzis te blijven.
(Niet wetende, dat wij genoemde middelen niet meer vergoed zouden krijgen!)
Alles bij elkaar zijn we echt doodmoe van al dat gedoe
Trouwens, de middelen zijn steeds vergoed geworden door een natuurarts
(die v.a. het begin door Menzis was geaccepteerd!!!)
Begrijp je?
Even een vraag: werk jij voor Menzis?
Groetjes, Silvana
Waar het allemaal om gaat, is dat wij de medicamenten altijd vergoed hebben gekregen en nu (in de 3e week februari een afwijzing van nota ontvangen) ineens niet meer!
En daar gaat het ons om!!!
Ruim 850 euro, die we nu zelf moeten gaan betalen, die voorheen altijd werden vergoed!!!
Je hebt een zgn. "no-claim" van 255 euro, dat klopt helemaal.
Maar: wanneer je dat bedrag van 850 euro aftrekt, resteert nog altijd 595 euro !!!
(Wat Menzis ons nu tekort doet!)
Daarbij komt, dat het verhaal wat door Menzis wordt verteld, dat geen enkel andere zorgverzekeraar deze middelen vergoedt niet op gaat, Trias bijv. vergoedt de Alchemilla wél!
Voor de goede orde (voor hier weer reacties op gaan komen) waarom zijn wij dan niet naar Trias gegaan?
Omdat de tijd te kort was en per 1-1-2007 er wéér van alles gaat veranderen. Tegen die tijd zien we dan wel weer.
Wij hadden nl. al flink "gepuzzeld" voordat wij besloten hebben om bij Menzis te blijven.
(Niet wetende, dat wij genoemde middelen niet meer vergoed zouden krijgen!)
Alles bij elkaar zijn we echt doodmoe van al dat gedoe
Trouwens, de middelen zijn steeds vergoed geworden door een natuurarts
(die v.a. het begin door Menzis was geaccepteerd!!!)
Begrijp je?
Even een vraag: werk jij voor Menzis?
Groetjes, Silvana
-
Silvana,
ik ben het met je eens dat de service van Menzis te wensen overlaat. Zij zitten toch in Enschede of ben ik in de war met een andere verzekeraar?
Ik heb met die in E. ook een slechte ervaring: ik wilde de echte polisvoorwaarden hebben vOOrdat ik zou beslissen. Na 5x doorverbinden werd dit me beloofd. Maar ... ik heb nooit iets ontvangen.
Mijn indruk van Menzis is: een logge organisatie, die samengesteld is uit teveel samenstellende delen, die de administratieve praktijk niet goed in de vingers hebben. De meeste van die samenstellende delen zijn ook nog eens ex-ZF'en, die inderdaad nooit een goede adm. org. gehad hebben, omdat ze in feite gefinancierd werden door de overheid. Ik bedoel ook: er werd met geld gesmeten. Dus werd er misschien ook wel eens iets vergoed, dat niet vergoed behoefde te worden.
Maar ik zou zeggen: het is nog niet telaat!. Je kan je vandaag en morgen nog afmelden en tot 1 mei heb je de tijd om een andere goede verzekeraar te vinden. Overigens vallen deze produkten nooit onder de basisverzekering. Dus je zal op zoek moeten gaan naar een verzekeraar die dit wel vergoed onder een AV.
ik ben het met je eens dat de service van Menzis te wensen overlaat. Zij zitten toch in Enschede of ben ik in de war met een andere verzekeraar?
Ik heb met die in E. ook een slechte ervaring: ik wilde de echte polisvoorwaarden hebben vOOrdat ik zou beslissen. Na 5x doorverbinden werd dit me beloofd. Maar ... ik heb nooit iets ontvangen.
Mijn indruk van Menzis is: een logge organisatie, die samengesteld is uit teveel samenstellende delen, die de administratieve praktijk niet goed in de vingers hebben. De meeste van die samenstellende delen zijn ook nog eens ex-ZF'en, die inderdaad nooit een goede adm. org. gehad hebben, omdat ze in feite gefinancierd werden door de overheid. Ik bedoel ook: er werd met geld gesmeten. Dus werd er misschien ook wel eens iets vergoed, dat niet vergoed behoefde te worden.
Maar ik zou zeggen: het is nog niet telaat!. Je kan je vandaag en morgen nog afmelden en tot 1 mei heb je de tijd om een andere goede verzekeraar te vinden. Overigens vallen deze produkten nooit onder de basisverzekering. Dus je zal op zoek moeten gaan naar een verzekeraar die dit wel vergoed onder een AV.
-
Silvana,
Nee, ik werk niet bij Menzis, of welke zorgverzekeraar dan ook.
Ik gebruik wel zelfzorgmedicijnen.
Heb ook gezocht naar een verzekeraar die vergoed.
Maar als je er één vind is die zo duur met z'n aanvullende verzekering, dat het niet loont (in mijn geval)
Maar ik krijg nu, als 't goed gaat, wel de Mesologe vergoed.
Vorig jaar niet ..... Alle beetjes helpen ....
En eigenlijk stellen ze allemaal de eis dat het moet worden voorgeschreven door een arts.
Maar je schrijft dat je ze voor krijgt geschreven door een natuurarts.
En dan ??
Apotheek ??? Want dat is de volgende eis .....
Wordt de arts nog wel vergoed ???
Als je het niet via de apotheek krijgt is het misschien de moeite waard om eens te zoeken via Internet.
Ik koop het zelf ook bij een "groothandel" en krijg daardoor korting.
Maar ...., met het nieuwe zorgstelsel zijn ook de regels veranderd.
Wat vorig jaar betaald werd, kan nu ineens van de lijst af zijn ....
En dat is balen ......
Laat je nog wat horen ??
groetjes, Lieske
Nee, ik werk niet bij Menzis, of welke zorgverzekeraar dan ook.
Ik gebruik wel zelfzorgmedicijnen.
Heb ook gezocht naar een verzekeraar die vergoed.
Maar als je er één vind is die zo duur met z'n aanvullende verzekering, dat het niet loont (in mijn geval)
Maar ik krijg nu, als 't goed gaat, wel de Mesologe vergoed.
Vorig jaar niet ..... Alle beetjes helpen ....
En eigenlijk stellen ze allemaal de eis dat het moet worden voorgeschreven door een arts.
Maar je schrijft dat je ze voor krijgt geschreven door een natuurarts.
En dan ??
Apotheek ??? Want dat is de volgende eis .....
Wordt de arts nog wel vergoed ???
Als je het niet via de apotheek krijgt is het misschien de moeite waard om eens te zoeken via Internet.
Ik koop het zelf ook bij een "groothandel" en krijg daardoor korting.
Maar ...., met het nieuwe zorgstelsel zijn ook de regels veranderd.
Wat vorig jaar betaald werd, kan nu ineens van de lijst af zijn ....
En dat is balen ......
Laat je nog wat horen ??
groetjes, Lieske
-
Kleine aanvulling:
"de geneesmiddelen moeten door de Wet op de Geneesmiddelenvoorziening
als homeopathische en/of antroposofische geneesmiddelen worden aangemerkt."
En die lijst is veel kleiner geworden vorig jaar.
Lieske
"de geneesmiddelen moeten door de Wet op de Geneesmiddelenvoorziening
als homeopathische en/of antroposofische geneesmiddelen worden aangemerkt."
En die lijst is veel kleiner geworden vorig jaar.
Lieske
Matilde, hartelik bedankt voor je reactie.
Menzis heeft meerdere afdelingen: wij zitten bij Groningen (was eerst Geové, maar door fusaties Menzis geworden.)
Lieske, de geneesmiddelen zijn altijd voorgeschreven geworden door een natuurgeneeskundig arts, die geregistreerd staat bij Menzis en waar we steeds alle consulten van vergoed hebben gekregen.
De rekening van die consulten en die van de medicijnen stuurden we op naar Menzis en kregen die dan later terug op onze girorekening.
De medicijnen moesten we wél bij de apotheek vandaan halen.
Je hebt het over een groothandel, waar jij je medicijnen van betrekt.
Kan je mij daar misschien iets meer over vertellen, kan ik daar ook bestellen?
Graag tot mails, groetjes,
Silvana
Menzis heeft meerdere afdelingen: wij zitten bij Groningen (was eerst Geové, maar door fusaties Menzis geworden.)
Lieske, de geneesmiddelen zijn altijd voorgeschreven geworden door een natuurgeneeskundig arts, die geregistreerd staat bij Menzis en waar we steeds alle consulten van vergoed hebben gekregen.
De rekening van die consulten en die van de medicijnen stuurden we op naar Menzis en kregen die dan later terug op onze girorekening.
De medicijnen moesten we wél bij de apotheek vandaan halen.
Je hebt het over een groothandel, waar jij je medicijnen van betrekt.
Kan je mij daar misschien iets meer over vertellen, kan ik daar ook bestellen?
Graag tot mails, groetjes,
Silvana
Venantius, vanwege jouw reactie heb ik gevraagd om de poll te verwijderen en de reacties daarop. Ben het met je eens, dat ze dan ook mijn reactie daarop hadden moeten verwijderen.
Helaas kan ik daar ook niks aan doen. Meldt het bij de webmaster (mail)
Helaas kan ik daar ook niks aan doen. Meldt het bij de webmaster (mail)
-
Lieske, iedereen kan je wel mailen. Hoe weet je dan dat ik het ben?
Groetjes, Silvana
Groetjes, Silvana
-
Geen vreemde mailtjes tot nu toe ......
Lieske
Lieske