Ik ben in november 2004 overgegaan van Oxxio naar Essent met de elektra, omdat ik bij hun ook al gas af nam. In april werd ik ineens weer klant bij Oxxio, ongevraagt. Ik zou contract breuk hebben gepleegt. Veel gedonder en geouwehoer maar toch weer terug naar Essent. (zonder boetes gelukkig) Ik liep wel een gedeelte van de termijnen achter nu, omdat ik dus essent in tussentijd alleen voor gas had betaald en aan oxxio had ik een blokkade opgelegt.
Ik heb toen een betalings regeling met essent getroffen van 4 x 50 euro. Nu kreeg ik 2 weken geleden de jaar afrekening, Er zou 22 februari wel even 350 euro geincasseerd worden. ????

Waar komt dit bedrag nu weg, Zie ik staan nieuw voorschot 150 euro (was 105) en 200 euro teweinig betaald afgelopen jaar, Ik goed nakijken en ja hoor die 200 die ik al extra betaald had is nergens meer terug te vinden. Ik bellen met essent, ja we bellen u morgen terug. De volgende dag heb ik ze weer gebeld en ze waren bezig met uitzoeken, we bellen u morgen terug.
We zijn nu 2 weken verder en u raad het al, geen reactie van Essent, ja een incasso van 350 euro. Deze heb ik dus per direct terug geboekt!
Wie heeft er advies voor me hoe dit nu verder moet, want ze weten het bij essent volgens mij zelf niet meer. Ik heb alle bank afschriften bewaard.