LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Eegaregeling...resterende 33% nog niet ontvangen

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
*Idaho
Berichten: 62
Lid geworden op: 23 feb 2006 15:27

Re: Eegaregeling...resterende 33% nog niet ontvangen

Ongelezen bericht door *Idaho »

Deze fout is veroorzaakt doordat er op dit moment, in verband met de grote hoeveelheid schikkingen en de enorme hoeveelheid te verwerken vaststellingsovereenkomsten, te gelijkertijd geautomatiseerde en handmatige processen plaatsvinden
Plausibel verhaal, waarschijnlijk is dit ook de oorzaak vd problemen die Pluutje ondervindt.

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: Eegaregeling...resterende 33% nog niet ontvangen

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Nee Pluutje het geld had ik DIRECT al (zelfs telefonisch)

pluutje
Berichten: 2669
Lid geworden op: 04 aug 2004 00:01

Re: Eegaregeling...resterende 33% nog niet ontvangen

Ongelezen bericht door pluutje »

Geplaatst op 28 Feb 2006 13:15 door *Idaho


--------------------------------------------------------------------------------

Quote:
Deze fout is veroorzaakt doordat er op dit moment, in verband met de grote hoeveelheid schikkingen en de enorme hoeveelheid te verwerken vaststellingsovereenkomsten, te gelijkertijd geautomatiseerde en handmatige processen plaatsvinden


Plausibel verhaal, waarschijnlijk is dit ook de oorzaak vd problemen die Pluutje ondervindt.
M.i.

]a]Ongemotiveerd personeel.
b] Ondeskundige medewerkers.
c] Grote drukte.



Overigens is er bij mij nooit sprake geweest van een BKR registratie!
Laatst gewijzigd door pluutje op 28 feb 2006 13:51, 2 keer totaal gewijzigd.

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Eegaregeling...resterende 33% nog niet ontvangen

Ongelezen bericht door JH »

Nee Pluutje het geld had ik DIRECT al (zelfs telefonisch)
janneke52. is dat nieuw dat het geld nu ook telefonisch wordt overgemaakt op de bankrekening. Deze opmerking lijkt meer op een belgenmop :lol:
Wat je eerder schreef, over het in de pen klimmen en Dexia aan te schrijven, moet je zeker doen en ik zou de uitkomst niet afwachten, maar direkt ook SLV aanschrijven en daarbij een kopie van je brief aan Dexia voegen.
Druk op de ketel houden, want hier gaat iets niet goed natuurlijk!
Om uiteindelijk te krijgen waar je recht op hebt zul je inderdaad door moeten gaan met de briefwisseling aan het dexiaschorum. De achterstanden zullen wellicht wel ontstaan doordat veel mensen dit doen en op die manier komen die belgen niet meer toe aan hun kerntaken. :lol: vandaar dat zij onbekwaam personeel hebben ingehuurd.
Het loont overigens wel om te blijven corresponderen, zonodig zelfs een incassobureau inschakelen en juridisch advies via een advocatenkantoor. :wink:
Laatst gewijzigd door JH op 28 feb 2006 18:06, 1 keer totaal gewijzigd.

aert0001
Berichten: 2173
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: Eegaregeling...resterende 33% nog niet ontvangen

Ongelezen bericht door aert0001 »

Quote:
Deze fout is veroorzaakt doordat er op dit moment, in verband met de grote hoeveelheid schikkingen en de enorme hoeveelheid te verwerken vaststellingsovereenkomsten, te gelijkertijd geautomatiseerde en handmatige processen plaatsvinden


Plausibel verhaal, waarschijnlijk is dit ook de oorzaak vd problemen die Pluutje ondervindt.
echt druk zal het toch niet zijn, zolang ze de tijd hebben om mensen die reeds procederen 's avonds telefonisch te terroriseren,

T :?: n

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: Eegaregeling...resterende 33% nog niet ontvangen

Ongelezen bericht door Janneke52 »

JH je vroeg:
janneke52. is dat nieuw dat het geld nu ook telefonisch wordt overgemaakt op de bankrekening. Deze opmerking lijkt meer op een belgenmop
Ik weet niet of dit nieuw is maar we hadden al 4 weken gewacht op het geld en toen heeft de advocaat een fax gestuurd. De mevr. die dat altijd behandeld had was weg en de nieuwe medewerker was natuurlijk bang dat ik van het aanbod afzag :lol:
Maar serieus: ze hebben het echt telefonisch overgemaakt.

pluutje
Berichten: 2669
Lid geworden op: 04 aug 2004 00:01

Re: Eegaregeling...resterende 33% nog niet ontvangen

Ongelezen bericht door pluutje »

Geplaatst op 28 Feb 2006 20:05 door Janneke52


--------------------------------------------------------------------------------

JH je vroeg:
Quote:
janneke52. is dat nieuw dat het geld nu ook telefonisch wordt overgemaakt op de bankrekening. Deze opmerking lijkt meer op een belgenmop


Maar serieus: ze hebben het echt telefonisch overgemaakt.

Ja hoor, telefonisch geld overmaken is mogelijk! Dat kon 5 jaar geleden b.v. ook al!

Gesloten