LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Independer is niet goedkoopst, laat staan

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
klaasvanee
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 feb 2006 10:20

Independer is niet goedkoopst, laat staan

Ongelezen bericht door klaasvanee »

Iedereen weet zo langzaamerhand dat bedrijven zoals Spitser.nl meer provisie op hypotheken teruggeven dan Independer. Deze bedrijven geven zelfs uitgebreid persoonlijk advies, weliswaar via Internet en telefoon, maar je hoeft tenminste niet zelf al de fiscale gevolgen uit te zoeken. Ik snap daarom ook niet waarom independer steeds gratis reclame mag maken op Trosradar terwijl er betere alternatieven zijn.

KlaasvanEe

arnoud2
Berichten: 66
Lid geworden op: 31 jan 2006 09:29

Re: Independer is niet goedkoopst, laat staan

Ongelezen bericht door arnoud2 »

wer je bij Spitser ?

AlbertusH
Berichten: 12
Lid geworden op: 05 nov 2005 00:18

Re: Independer is niet goedkoopst, laat staan

Ongelezen bericht door AlbertusH »

Klaas, mee eens!

Ik heb hier al eens eerder melding van gemaakt. Telkens wordt Independer naar voren geschoven als 'onafhankelijke' partij, terwijl er inmiddels betere alternatieven zijn.

Je noemt al een Spitser.nl, maar ook biivoorbeeld EigenHuis.nl.

Het zou aardig zijn als een consumentenprogramma in elk geval de schijn zou ophouden geen commerciele belangen te hebben.

Maar... gerechtigheid is nabij, Radar krijgt misschien een boete van 135.000 euro voor het ongeoorloofd geflirt met Independer.

Zie: http://www.cvdm.nl/documents/2006000075.pdf

Gizmootje
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 mar 2006 18:11

Re: Independer is niet goedkoopst, laat staan

Ongelezen bericht door Gizmootje »

Hoe zitten het dan met de onafhankelijkheid van een programma als radar ?? Radar promoot regelmatig de commerciele site van Independer. Tegenwoordig laat independer niet meer zien welke maatschappij het goedkoopste is maar willen je gegeven hebben om je adres te verkopen.

Ik ben van mening dat een consumenten programma als Radar dit niet kan maken
!!

Inter
Berichten: 791
Lid geworden op: 31 jul 2004 18:28

Re: Independer is niet goedkoopst, laat staan

Ongelezen bericht door Inter »

Ja ,Radar kan het nog kennelijk nog steeds maken om hiemee door te gaan.
V/D Laan moet maar eens ingrijpen .
Wat het kan toch niet zo zijn dat we belasting gaan betalen om een comerciele site bij de omroep te promoten .
.

HunterV
Berichten: 15
Lid geworden op: 19 mar 2006 20:59

Re: Independer is niet goedkoopst, laat staan

Ongelezen bericht door HunterV »

Wat consumenten nog steeds wel vergeten is dat bij de constructie van Spitser en VEH, je wel standaard de 1% afsluitprovisie moet betalen.

Mijn inziens loont het meer om gewoon goed te onderhandelen over de afsluit provisie. Bij een beetje doorvragen zakt ie gemiddeld al naar 0,5%. Anders kan je nog altijd naar Moneyyou.

De retourprovisie is meer een sigaar uit eigen doos. Je betaalt eerst 1%, die je dan vervolgens weer terugkrijgt. Je moet het bedrag dan wel gedurende 30 jaar meefinancieren, dat kost meer dan het bedrag wat je direct retour krijgt.

Ik heb zelf mijn hypotheel (uiteindelijk) afgesloten bij ABN AMRO. Ik heb geen afsluitprovisie betaald. Was wel hard onderhandelen, maar uiteindelijk zijn ze voor de lange termijn relatie gegaan. Ook het argument dat het bij Moneyyou wel kan (nota bene van ABN AMRO) werkt ook goed in de onderhandeling.

Succes!

Gesloten