LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] OXXIO geeft gratis "groene creditcard"bij 3-jarig
OXXIO geeft gratis "groene creditcard"bij 3-jarig
LEUSDEN 15 februari 2006 Oxxio gaat vanaf midden februari gratis creditcards verstrekken aan klanten die een driejarig energiecontract afsluiten of verlengen. Het gaat om de zogenaamde Greencard Visa. Daarmee wordt de CO2-uitstoot van aangeschafte goederen en diensten automatisch gecompenseerd voor het milieu, onder meer via de aanplant van bomen.
"De Greencard Visa ligt heel duidelijk in het verlengde van de visie van Oxxio", aldus een woordvoerster. "We willen meer met duurzaamheid, energiebesparing en innovatie doen en deze kaart is een heel goed initiatief." Investeringsmaatschappij Tendris, die de kaart sinds 2004 aanbiedt voor € 75, werkt hierin samen met Oxxio.
Bovenstaande informatie kunt u lezen op de website van Nieuwsbureau Energeia, en stond onlangs ook in het AD.
Ik had altijd te weinig geld voor een creditcard. Bovendien was ik bang me in de schulden te steken. Ik kan amper de maandelijkse voorschotten betalen! Maar dankzij de visie van OXXIO is er nu hoop. Het is immers gratis! En nog groen ook! Wat let je! Wat zal ik nu eens gaan kopen? Nee, dit is maatschappelijk heel verantwoord. Wat vindt u?
"De Greencard Visa ligt heel duidelijk in het verlengde van de visie van Oxxio", aldus een woordvoerster. "We willen meer met duurzaamheid, energiebesparing en innovatie doen en deze kaart is een heel goed initiatief." Investeringsmaatschappij Tendris, die de kaart sinds 2004 aanbiedt voor € 75, werkt hierin samen met Oxxio.
Bovenstaande informatie kunt u lezen op de website van Nieuwsbureau Energeia, en stond onlangs ook in het AD.
Ik had altijd te weinig geld voor een creditcard. Bovendien was ik bang me in de schulden te steken. Ik kan amper de maandelijkse voorschotten betalen! Maar dankzij de visie van OXXIO is er nu hoop. Het is immers gratis! En nog groen ook! Wat let je! Wat zal ik nu eens gaan kopen? Nee, dit is maatschappelijk heel verantwoord. Wat vindt u?
Laatst gewijzigd door jsp op 24 feb 2006 23:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: OXXIO geeft gratis "groene creditcard"bij 3-jarig
in iedergeval is de marketing afdeling van oxxio erg goed
-
Er gaan weer slachtoffers vallen!
-
OXXIO mag dit soort acties helemaal niet doen! Het is misleiding.
OXXIO staat bekend als een slechte leverancier die waar mogelijk de kluit belazerd.
OXXIO staat met kop en schouders het hoogst in de top 40 van dubieuze energieleveranciers. Gefeliciteerd OXXIO v/h/ DURION.
U wordt ingeval van een creditcard geregistreerd bij BKR.
Chanmaster
OXXIO staat bekend als een slechte leverancier die waar mogelijk de kluit belazerd.
OXXIO staat met kop en schouders het hoogst in de top 40 van dubieuze energieleveranciers. Gefeliciteerd OXXIO v/h/ DURION.
U wordt ingeval van een creditcard geregistreerd bij BKR.
Chanmaster
Laatst gewijzigd door Chanmaster op 26 feb 2006 10:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Die credit card wordt uiteraard ook geheel betaald door de klant natuurlijk.
Het gebruik van een creditcard is feitelijk het aangaan van een lening. Dit wordt geregistreerd door het BKR in Tiel. Daar staan ook al uw eventuele andere schulden en leningen geregistreerd. Kredietverstrekkers (waaronder bedrijven die u een creditcard verstrekken) kunnen op deze wijze de kredietwaardigheid van mensen checken.
Gaat er bij u al een lampje branden?
Gaat er bij u al een lampje branden?
-
Goed bekeken jsp, zo is't maar net.
Ik hoef van jou geen gelijk te hebben Chanmaster. Dat draagt niets bij aan de discussie. Argumenten of informatie, daar hebben we wat aan.
-
kun je in idergeval je voorschot betalen met je green creditcard
-
Trap er niet in!
Bij het aanbod van OXXIO voor nieuwe klanten staat duidelijk
Lees de voorwaarden
Het is raadzaam dat ook te doen.
Mensen die geregistreed zijn bij BKR krijgen de kaart niet.
De creditcard houdt tevens registratie bij BKR in.
Chanmaster
Bij het aanbod van OXXIO voor nieuwe klanten staat duidelijk
Lees de voorwaarden
Het is raadzaam dat ook te doen.
Mensen die geregistreed zijn bij BKR krijgen de kaart niet.
De creditcard houdt tevens registratie bij BKR in.
Chanmaster
Dank je Chanmaster!
Dit is werkelijk een geniale tip van je.........
Mensen die geregistreerd staan bij het BKR krijgen geen creditcard. Ongelovelijk dat die boeven van Oxxio dit allemaal doen zeg! Ik ga met mijn BKR registratie onmiddelijk naar een andere leverancier waar ik wél een creditcard kan krijgen.
Het is maar goed dat jij in de schuldhulpverlening zit, anders had ik dit nooit zelf kunnen bedenken.......
Goed dat Chanmaster er is
Dit is werkelijk een geniale tip van je.........
Mensen die geregistreerd staan bij het BKR krijgen geen creditcard. Ongelovelijk dat die boeven van Oxxio dit allemaal doen zeg! Ik ga met mijn BKR registratie onmiddelijk naar een andere leverancier waar ik wél een creditcard kan krijgen.
Het is maar goed dat jij in de schuldhulpverlening zit, anders had ik dit nooit zelf kunnen bedenken.......
Goed dat Chanmaster er is
-
Februari 2005, de 23e om precies te zijn, weer terug gegaan naar mijn oude leverancier. Nog steeds geen eindafrekening van Oxxio ontvangen ondanks vele, vele verzoeken en ondanks de verplichting een dergelijke afrekening binnen twee maanden te maken. Trap nooit in het geteisem dat Oxxio heet .
-
Misschien zegt dit ietwat gedateerde artikeltje genoeg...?
Achterkleinzonen Philips lanceren groene creditcard
De achterkleinkinderen van de oprichter hekelen de bedrijfsvoering van de elektronicagigant Philips. Volgens Warner Philips en zijn neef Frans Otten zijn de oude idealen van het familiebedrijf vergeten. Dat zeggen zij in een exclusief interview in het nieuwe nummer van P+ People Planet Profit. Zijzelf stappen wél in de idealistische voetsporen van hun voorouders, door leiding te geven aan de groene energiemaatschappij Durion. Binnenkort introduceren zij bovendien de Visa Greencard, die luchtvervuiling door het tanken van benzine en het boeken van vliegreizen gaat compenseren.
Hoezo idealen? Gewoon grof geld verdienen aan andermans ellende!
Achterkleinzonen Philips lanceren groene creditcard
De achterkleinkinderen van de oprichter hekelen de bedrijfsvoering van de elektronicagigant Philips. Volgens Warner Philips en zijn neef Frans Otten zijn de oude idealen van het familiebedrijf vergeten. Dat zeggen zij in een exclusief interview in het nieuwe nummer van P+ People Planet Profit. Zijzelf stappen wél in de idealistische voetsporen van hun voorouders, door leiding te geven aan de groene energiemaatschappij Durion. Binnenkort introduceren zij bovendien de Visa Greencard, die luchtvervuiling door het tanken van benzine en het boeken van vliegreizen gaat compenseren.
Hoezo idealen? Gewoon grof geld verdienen aan andermans ellende!