Hallo
Wij zijn ons aan het orienteren op een nieuwe keuken. We weten eigenlijk wel wat we willen. De uitstraling zal gelijkend zijn met eco keukens (season model). Maar belangrijk detail is dat de keuken op hardstenen neuten (poten) komt te staan en een nostalgische/eenvoudige uitstraling moet hebben. Aangezien wij in Zeeland wonen en eco keukens in Gieten (Groningen) is, is even gaan kijken bij eco keukens nogal een onderneming. We zijn eigenlijk op zoek naar een keukenzaak die voor ons een gelijkende keuken kan leveren (echter zonder fornuis, afzuigkap en werkblad, keukenkraan) Dus eigenlijk voornamelijk de keukenkastjes. Weet iemand of andere keukenzaken dit ook kunnen leveren of dat we beter kunnen kijken naar meubel/keukenmakers die op maat kunnen maken? Daarbij is prijs/kwaliteit verhouding ook belangrijk.
Alvast hartelijk dank
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Speciale wensen of overal verkrijgbaar?
Re: Speciale wensen of overal verkrijgbaar?
Heb je een foto o.i.d. van wat je wilt? De meeste keukenzaken kunnen gewoon losse kastjes leveren. De korting die je dan krijgt is vaak iets minder dan bij een hele keuken.
ja die heb ik wel. Zoals ik al melde is het ongeveer zoiets als bij eco keukens en dan het type seasons.
Zeeland zei je??
In Goes zit de Woningaanpasser. Bekwame vakman. Volgens mij maakt hij ook keukens op verzoek. Dan kan je deze geheel aanpassen naar jullie smaak.
www.dewoningaanpasser.nl geloof ik.
MVG
In Goes zit de Woningaanpasser. Bekwame vakman. Volgens mij maakt hij ook keukens op verzoek. Dan kan je deze geheel aanpassen naar jullie smaak.
www.dewoningaanpasser.nl geloof ik.
MVG
He bedankt! Ik heb via de website gelijk een mailtje er naar toe gestuurd. Ik ben benieuwd of het wat is.