LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Eneco de correctiejaarrekening verkeerd ! weer corrigeren :(

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
action roy

Eneco de correctiejaarrekening verkeerd ! weer corrigeren :(

Ongelezen bericht door action roy »

Hoi,

Ik heb ook tijden gebeld waar mijn eindafrekeing bleef, ook ik kreeg iedere keer hetzelfde te horen. Nu stond ik boodschappen te doen wil ik afrekennen, (negatief saldo in het schermpje) ik genant de boodschappen maar laten staan. Eenmaal thuisgekomen even abn amro checken -7599,60 omschrijving eneco.
gebeld met eneco, en gevraagd of dit altijd de werkwijze is eerst het bedrag afschrijven automatisch (waar ik nog nooit toestemming voor heb gegeven) en geen jaarrekening. De dame aan de telefoon kon mij alleen maar adviseren ja meneer de rekening komt echt morgen of overmorgen binnen, ja maar mevrouw dan klopt deze rekening toch nog niet, ja meneer dat kan wel zijn maar eerst moet u de rekening afwachten en dan kunnen we verder. ik vroeg nog aan de dame en wat als nu de stand in de kast overeenkomt met het papiertje, ja dan heeft u dus echt zo veel verbruikt en zult u moeten betalen w

Ik kan natuurlijk nooit niet zoveel gebruikt hebben dat is fysiek gewoon onmogelijk.

Dit is een eerder geschreven mail van mij zo'n 2 maanden geleden. Joepier ik heb de nieuwe rekening binnen ik moet nu nog maar euro 1800 betalen !

Dus weer bellen, ja weer een foutje nou moet ik weeeer wachten. hoe kan dit toch zo veel grote grove fouten. ? en ik heb nog geen sorry gehoord ! wie helpt mij om eneco achter de broek aan te zitten ik wil graag betalen maar niet de verkeerde rekening.

action roy

Re: Eneco de correctiejaarrekening verkeerd ! weer corrigeren :(

ik heb als sinds november geen cent meer betaald maar maak me wel iedere dag zorgen over een afsluiting.

Dilbert29

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Je betaald geen cent meer maar maakt je wel zorgen over afsluiting? Beetje tegenstrijdig he? Gewoon betalen, dan sluiten ze ook niet af.

action roy

beetje domme opmerking natuurlijk, eerst leze3n en dan reageren.
zie je ook waarom ik niet betaal ?
zou jij 7600 euro betalen ? of euro 1800 ?

Chanmaster

Ongelezen bericht door Chanmaster »

Mensen laten wij eerlijk zijn, dit zijn toch geen bedragen om automatisch te incasseren? Probeer eens met Uw bank te overleggen om daaraan een limiet te stellen! Zo komt U in de problemen en krijgen wij ontzettend veel werk!

Chanmaster

esther-marye

Ongelezen bericht door esther-marye »

Ik zou het gewoon terug laten boeken, En dan de incasso laten blokeren bij de bank.

Gesloten