LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] betaling

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Loenie

betaling

Ongelezen bericht door Loenie »

ik heb een vraag. Ik heb tot december netjes betaald aan dexia ,en sinds dien krijg ik geen acceptgirokaarten meer om te betalen. Ik heb me in Juli aangemeld bij Leaseproces en heb sinds dien ook niks meer betaald maar ik ben in oktober toch maar weer gaan betalen met de acceptgirokaarten die ik kreeg van Dexia. Maar sinds Januari krijg ik niks meer en hoor ook niks meer van ze kan iemand mij zeggen hoe dat kan?IK bezit 2 contracten van Allround sparen

Loenie

Hans2

Re: betaling

Ongelezen bericht door Hans2 »

Als je contact hebt opgenomen met Leaseproces en zij hebben geadviseerd om een procedure tegen Dexia aan te spannen, dus je hebt €125 betaald als inschrijfkosten dan behandelt Leaseproces jouw zaak.
Neem contact op met het kantoor van Leaseproces waar je geweest bent en vraag naar de contactpersoon die het intake-gesprek met jouw heeft gevoerd.
Als het goed is heb je na je intake-gesprek bij Leasproces een kaartje gehad.
Op dit forum vindt je niet het bij jouw vraag passende antwoord.
Als Leaseproces voor jouw woordvoerder is geworden dan moet je de vraag bij hun stellen.Dus neem contact op met Leasproces!
Hans2

Gesloten