LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] langhout elvia

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
weelden22
Berichten: 58
Lid geworden op: 09 feb 2006 16:55

langhout elvia

Ongelezen bericht door weelden22 »

het volgende stond vandaag ik het ad elvia gooit nu ook perterlang hout er uit wegens het niet betalen van 100.000.euro
en de benga groep heeft gezegt dat de reizen voorlopig worden uitgesteld mensen die betaald hebben krijg gewoon hun geld terug
de aanvraag van het sgr is goed gekeurd en men is nu ook bezig met het aan vragen van het anvr deze is nog inbehadeling

teddio
Berichten: 23
Lid geworden op: 30 jan 2006 12:07

Re: langhout elvia

Ongelezen bericht door teddio »

Ik kan bij de sgr geen goedkeuring vinden voor peter langhout en ook niet onder benga??Waar staat hij dan nu onder?

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: langhout elvia

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

wanneer de aanvraag nog niet is goedgekeurd, zie je de naam logischerwijze ook nog nergens staan.

De aanvraag loopt nog, maar moet nog worden geaccepteerd. Oas dan gelden de SGR-bepalingen weer.

teddio
Berichten: 23
Lid geworden op: 30 jan 2006 12:07

Re: langhout elvia

Ongelezen bericht door teddio »

er staat duidelijk in het berichtje van weelden dat ze gelezen heeft dat de sgr aanvraag is goedgekeurd en de sgr is bijgewerkt tot en met 19 februari als het niet is goedgekeurd staat het er niet in dat begrijp ik ook wel daarom mijn vraag waar heb je dat gelezen dat het er al door is?

weelden22
Berichten: 58
Lid geworden op: 09 feb 2006 16:55

Re: langhout elvia

Ongelezen bericht door weelden22 »

ja er staat in dat het is goed gekeurt

weelden22
Berichten: 58
Lid geworden op: 09 feb 2006 16:55

Re: langhout elvia

Ongelezen bericht door weelden22 »

kijk eens goed rond dan zie je het staan dat langhout zijn sgr weer terug heeft

teddio
Berichten: 23
Lid geworden op: 30 jan 2006 12:07

Re: langhout elvia

Ongelezen bericht door teddio »

nee weelen je moet geen foute informatie geven dat deed je op 18 febr je schreef toen dat je had gelezen dat peter langhout het sgr terug had gekregen mijn vraag was terecht daar was toen niets over bekend omdat het gewoon niet waar was ,het was onder behandeling.op 1 maart is het weer verkregen en niet op 18 febr zoals jij schreef dus nu kan je het nakijken op de sgr site,en eerder ging dat niet,niet onder pl reizen en ook niet onder benga.nu wel, benga heeft het sgr logo gekregen.je kan het ook lezen op nu ,nl

Gesloten