LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tele2, the company that brings you nothing but trouble!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
leppard

Tele2, the company that brings you nothing but trouble!

Ongelezen bericht door leppard »

Ik heb december vorig jaar een abonnement afgesloten bij Tele2 met het toestel Samsung XS620.
De telefoon zou begin januari geleverd worden maar dit gebeurde niet.

Ik heb toen de telefonische helpdesk (lees callcenter) gebeld en gezegd dat ik de telefoon nog niet had ontvangen.

Toen bleek dat mijn adresgegevens niet juist waren ingevuld bij Tele2 in het klantenbestand. (mijn huisnummer klopte niet)

Er werd mij toen verteld dat ik dan zelf maar moest uitzoeken waar het pakketje met het toestel dan naar toe was gegaan ( wat ik al heel vreemd vond omdat het tenslotte een fout van hen was!)

Maar goed, dat heb ik toen gedaan en na Selektvracht gebeld te hebben werd mij duidelijk dat het pakket retour afzender is gegaan.

Dus weer gebeld naar de klantenservice en toen werd mij verteld dat het toestel wat ik in eerste instantie had genomen niet meer voorradig was en dat ik maar een nieuw toestel moest kiezen.

Ook werd mij toen gezegd dat er dan €29,- administratie kosten in rekening zouden worden gebracht terwijl het een fout is van Tele2!

Ik ging hier uiteraard niet mee akkoord en vroeg of het pakketje niet gewoon retour naar mij gestuurd kon worden maar het was niet meer te achterhalen volgens de klantenservice.

Ik heb zelf geprobeerd te achterhalen waar dat het pakket naar toe was gestuurd:
naar Doc Data in Waalwijk en heb zelf contact opgenomen met Doc Data en gesproken met een van de medewerkers daar.

Die vertelde mij dat het pakketje nog niet bij hen was aangekomen en dat ze zou kunnen proberen om het pakketje te onderscheppen mits Tele2 daar toestemming voor zou geven.

Weer gebeld naar de klantenservice en toen gesproken met de heer Versterne en die heeft toen ook naar mevr de Gouw gebeld met het verzoek om het pakketje vast te houden.

Dat is uiteindelijk niet gelukt en ik heb toen een ander toestel gekozen; de Nokia 6020 en dhr Versterne van Tele2 heeft mij telefonisch verzekerd dat ik geen €29,- administratie kosten hoef te
betalen omdat het uiteindelijk een fout was van Tele2.

Dus ik dacht dat het hiermee nu was opgelost.
Helaas... :x

Ik kreeg gisteren een brief van Tele2 waarin staat dat zij de Tele2 Mobiel bestelling retour hebben ontvangen. (dus die Samsung XS620 waarvan werd gezegd dat het niet meer te achterhalen was :?: )

Maar omdat ik me zogenaamd niet had gehouden aan de algemene voorwaarden met betrekking tot het annuleren van een bestelling zullen de abonnementskosten daarom in rekening gebracht worden.

Toen ik dit las knapte er iets in mij, omdat bij Tele2 blijkbaar alles langs elkaar heen loopt en hun administratie een grote puinhoop is
word ik (en vele vele anderen met mij) daar de dupe van!

Ik heb toendertijd al zo vaak naar die zogenaamde helpdesk
gebeld a 10ct per minuut wat niet meer is dan een callcenter
met onwetende studentjes.

Maar je bereikt er gewoon helemaal niets mee, dus ik weiger dan ook
om daar uberhaubt nog naar toe te bellen.

Ik heb gisteren een mailtje gestuurd naar de afzender van de brief: Marion de Heer / Customer Operations Manager.

Maar ik betwijfel of ik iets zal horen.
Ik weet nog niet wat ik dan ga of kan doen maar ik ga absoluut
geen 2 keer abonnementskosten betalen. :evil:

Ik wil echt iedereen waarschuwen voor Tele2: doe het vooral niet!!!
Zodra er problemen zijn heb je gewoon geen poot om op te staan.

Het is niet voor niets dat er geen echt adres staat vermeld op
hun site en facturen!
Daarom kunnen ze op zo'n manier met hun klanten omgaan!
Ze verschuilen zich achter Email en postbus adressen, stelletje lafbekken!!!

Tele2: Weg er mee!!!! :evil: :evil: :evil:

leppard

Re: Tele2, the company that brings you nothing but trouble!

Ongelezen bericht door leppard »

Ongelooflijk maar waar!
10 minuten nadat ik het eerste bericht had geplaatst ging mijn Nokia 6020 met het Tele2 abonnement rinkelen en raad ns......

Een medewerkster van Tele2 die mij belde naar aanleiding van de
E-mail die ik had verstuurd.

Zij vertelde me dat de brief die ik van hen had ontvangen niet op mij van toepassing was want er was wat verkeerd gegaan en blabla..

Ik was stomverbaasd dat ze mij nu eens hebben gebeld!
Ofschoon ik nog steeds m'n twijfels heb betreffende hun klantvriendelijkheid is dit voor mij wel een stap in de goede richting!

Blijkbaar werkt het ook om hier berichten te plaatsen want ik heb al eerder van andere forum leden vernomen dat nadat zij hier hun ongenoegen lieten blijken in een bericht, ze vrij snel daarna gebeld werden door het betreffende bedrijf wat dus betekent dat ze hier meelezen!

Of dit nu ook bij mij zo het geval is weet ik niet maar het blijft wel
heel toevallig.

Maar goed dat er zoiets is als RADAR! :P

Gesloten