LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Een eigen bedrijf starten
-
Een eigen bedrijf starten
Ik ben me aan het orienteren om voor mezelf te beginnen. Kom ik in het WWW dit adres tegen:
http://www.meerinkomen.nl/
Kent iemand dit? Alweer iets gratis? Ik ben benieuwd naar dit gratis systeem........Graag reacties.
http://www.meerinkomen.nl/
Kent iemand dit? Alweer iets gratis? Ik ben benieuwd naar dit gratis systeem........Graag reacties.
Re: Een eigen bedrijf starten
Het zal wel weer zo een multi media bedrijf zijn waarbij je met volgens hun thuiswerk rijk kunt worden. Echter zal er een grote adder onder het gras zitten in de vorm van een soort inleg of zo iets. Het grappige is dat als je het op google.nl intikt er meteen een advertentie staat hoe je met thuiswerk rijk kan worden. Als je meer info wil zal je eerst verplicht een lange lijst van zeer persoonlijke vragen moeten invullen inclusief een werkend emailadres.Zo als altijd ( als het te mooi klinkt om waar te zijn is het een leugen) Niet doen en lekker normaal werk zoeken.
Joopata
Joopata
Lizette, ik weet niet in welke branche je voor jezelf zou willen beginnen, maar geef je de TIP om gewoon eens rond te kijken en te vragen aan winkeliers of andere ondernemers wat er zo op je weg tegen te komen is. Ben zelf 42 jaar zelfstandig ondernemer en neem bijvoorbaat me petje af voor starters. Maar nogmaals, laat je goed informeren door mensen uit de praktijk en niet vanachter een schimmige website. Succes!
Geweldig initiatief, sluit mij aan bij de tip van jonjo.
Praat met ervaren ondernemers uit diverse markten o.a. winkel, groothandel, import of fabrikant (niet de KvK).
Ga ook eens praten met een boekhouder of een administratiekantoor.
(beslist geen registeraccountbureau of andere dure jongens).
Gouwe tip:
als je denkt een gouden idee te hebben, hou dit dan even voor jezelf, er zijn altijd kapers op de kunst die mooiweer gaan spelen met jouw unieke idee of jouw unieke product.
opa
Ex.mkb
Praat met ervaren ondernemers uit diverse markten o.a. winkel, groothandel, import of fabrikant (niet de KvK).
Ga ook eens praten met een boekhouder of een administratiekantoor.
(beslist geen registeraccountbureau of andere dure jongens).
Gouwe tip:
als je denkt een gouden idee te hebben, hou dit dan even voor jezelf, er zijn altijd kapers op de kunst die mooiweer gaan spelen met jouw unieke idee of jouw unieke product.
opa
Ex.mkb
-
Bedankt voor het advies. Nee, ik moest eigenlijk wel een beetje lachen om die website, zo snel rijk worden, dat wil toch iedereen? Heb je de "succes verhalen" gelezen? Ik wel. Als het zo zou gaan, dan waren we allemaal miljonairs en hoefden we er niet echt meer voor te werken. Ik kan alle raad gebruiken, ben de jongste niet meer, en te duur vanwege al mijn "werkervaring". Ik ben me nu nog aan het orienteren, een ideetje ontwikkelen, over het hoe en wat. Ik kan geheel zelfstandig administraties verzorgen, dus die richting wil ik eigenlijk wel op, als dat mogelijk is. Hoe of wat precies, het is nog wat vaag. Het enige wat ik weet is, dat ik het echt wel kan c.q. aankan. En dan kom je zoiets tegen als die website
gouwehandel, die bestaat niet.
suc6 met je onderneming.
suc6 met je onderneming.
-
Oops zie dat het laat is....mooie maar trieste film zitten kijken op TV...en Opa, alle advies en raad en daad kan ik gebruiken. Had twee weken geleden nog een workshop, over klantwaarden, en zo...ging over buikgevoel. Gaan we toch nog over naar gevoelsmatige beslissingen, en zo voorts. Dus UW WIJZE raad kan ik goed gebruiken. Een en al OOR.
Groet,
Lizette
Groet,
Lizette
-
Er is altijd maar één gouden regel, geld dat moet je zelf verdienen!
Er is niemand die geld weggeeft en een geheime succes formule om snel rijk te worden bestaat ook niet. Zelf goed oriënteren en laten adviseren, weten wat je wil en vooral wat er mogelijk is. Er zijn lieden die altijd wel een smoes hebben om iets te ondernemen waar men snel rijk van wordt. Zelf ben ik ondernemer geweest en spreek dus uit ervaring.
Ik heb eens iemand gehad die mij een mooi verhaal vertelde dat met een kleine inleg, en dan gaat het over enige duizenden, het geld zou binnenstromen, hier ben ik dus niet op in gegaan, want ik geloof niet meer in sprookjes.
Vr. Gr. Hans.
Er is niemand die geld weggeeft en een geheime succes formule om snel rijk te worden bestaat ook niet. Zelf goed oriënteren en laten adviseren, weten wat je wil en vooral wat er mogelijk is. Er zijn lieden die altijd wel een smoes hebben om iets te ondernemen waar men snel rijk van wordt. Zelf ben ik ondernemer geweest en spreek dus uit ervaring.
Ik heb eens iemand gehad die mij een mooi verhaal vertelde dat met een kleine inleg, en dan gaat het over enige duizenden, het geld zou binnenstromen, hier ben ik dus niet op in gegaan, want ik geloof niet meer in sprookjes.
Vr. Gr. Hans.