LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] reizen naar amerika
reizen naar amerika
Ik heb van iemand een reis naar amerika gehad (mijn levensdroom) maar het lijkt zo verdacht veel op dat van een uitzending van RADAR die ik een tijdje geleden heb gezien . kan iemand mij helpen door te zeggen op welke datum die aflevering ongeveer was?? of de naam van dat bureau of zo. Alvast bedankt groetjes serina
Re: reizen naar amerika
Van iemand? Van wie dan?
nou nieuwschierig aagje van mijn familie
-
Wat voor soort reis dan?
Welke maatschappij en zo ????
Zit je aan Travel Vacation Club of zo iets te denken ?
Club la Costa, RCI ????
Vertel even iets meer, en wij barsten los .....
Lieske
Welke maatschappij en zo ????
Zit je aan Travel Vacation Club of zo iets te denken ?
Club la Costa, RCI ????
Vertel even iets meer, en wij barsten los .....
Lieske
Ik heb alleen het goede nieuws gehad dat het is geboekt en betaald als we maar 45 dagen van te voren het melden gaat het amerirkaanse reisbureau het voor ons regelen.. woensdag hoor ik de details maar alles wat ze zeiden klonk als een aflevering van radar van een tijdje terug over een amerikaans reis bureau er zit ook een drie daagse cruise bij.. maar volgens radar klopte iets niet hieraan maar ik weet niet meer wat toen gingen ze ook in amerika langs bij de reisbureau's en was er veel wat niet klopte weet u/jij misschien nog welke aflevering dat was? gr. serina
Dat was een paar maanden geleden al volgens mij.
Maar je krijgt het dus van je familie. Die weten dan toch hoe en waar ze geboekt hebben en of ze er 'normaal' aan zijn gekomen?
Maar je krijgt het dus van je familie. Die weten dan toch hoe en waar ze geboekt hebben en of ze er 'normaal' aan zijn gekomen?
Vreemd verhaal lijkt mij.
Een reis boeken en de details niet weten ?????
Een reis boeken en de details niet weten ?????
hmm net ook een reisje amerika geboekt bij american vacations, iemand daar ervaring mee?