LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] constructa of neff???

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
moeilijk
Berichten: 8
Lid geworden op: 05 mar 2006 02:01

constructa of neff???

Ongelezen bericht door moeilijk »

zijn vandaag bij de keukenconcurent geweest en netjes behandeld, nix geen handtekening hoeven zetten wel een volledige offerte meegekregen. hierin staat apperatuur van constructa, we hebben ergens anders ook een offerte laten maken van ongeveer dezelfde keuken, maar dan met apperatuur van neff.

hoe en wat zijn de verschillen (heb geen typenummers)
ik heb op internet gezocht naar constructa, maar ben niet echt wijzer geworden (behalve naar heel veel bouwsites gekeken te hebben :wink: )

mvr groet jeroen

maxx
Berichten: 1701
Lid geworden op: 03 sep 2005 12:50

Re: constructa of neff???

Ongelezen bericht door maxx »

Dus je hebt 2 offertes met dezelfde opstelling en dezelfde offerteprijs maar je moet kiezen tussen Constructa en Neff?

Het feit dat je Constructa niet kunt vinden op internet zegt al genoeg, denk ik. Budgetapparatuur!

Neff is een topmerk waar je veel plezier aan zult beleven. Dus als je prijs hetzelfde is.......

MVG

moeilijk
Berichten: 8
Lid geworden op: 05 mar 2006 02:01

Re: constructa of neff???

Ongelezen bericht door moeilijk »

er lag een klein verscshil van 2000 euro, maar bij de andere keukenzaak heb ik helaas de verkeerde maten doorgegeven.... (omgedraaid :shock: ). 3.60 x 3.00 ipv 3.00 x3.60.....

en de keuken moet aan de 3.00 kant komen. dus ik denk dat ik nog maar een keertje om de tafel moet met die andere gasten.

in elk geval bedankt voor je reaktie

Chanmaster
Berichten: 2893
Lid geworden op: 25 jan 2006 08:05
Locatie: Almelo

Re: constructa of neff???

Ongelezen bericht door Chanmaster »

Advies!

Wend U zich tot de Kamer van Koophandel in Uw regio www.kvk.nl
Klik op handelsregister online, voer de naam van Uw leverancier in.
Wilt U meer informatie vraag dan een uittreksel aan, Uw keuken zijn deze in verhouding geringe kosten waard.
Bekijk de staat van dienst der leveranciers en U weet redelijkerwijs waar U op kunt vertrouwen. Uw keuze moet gewaarborgd zijn.

tevredenklant
Berichten: 7
Lid geworden op: 25 jan 2006 23:15

Re: constructa of neff???

Ongelezen bericht door tevredenklant »

Neff is topmerk van de BSH groep (Bosch Siemens groep)
wordt geimporteerd door de Bosch importeur. Constructa hoort bij Siemens is B merk zelfde apparaten echter ander uistraling en kwaliteit
Constructa wordt ook door veel keukenleveranciers in Duitse blokken verwerkt en kost dan niet zoeveel meet
van beide is prijs kwaliteitsverhouding goed.

Maar ik blijf zeggen Neff is de absolute top

moeilijk
Berichten: 8
Lid geworden op: 05 mar 2006 02:01

Re: constructa of neff???

Ongelezen bericht door moeilijk »

chanmaster dank je voor advies, maar ik woon in duitsland en een van de aanbiedingen kwam uit duitsland.

en ik denk dat het inderdaad neff word, nu alleen nog even terug naar het eerste bedrijf en een nieuwe tekening laten maken (met prijsopgaaf) en dan nog even rondkijken.....

ben altijd al twijfelaar geweest :?: :? en dat maakt het uitreraard niet makkelijker, maar aan de andere kant meteen ergens in springen is ook niet altijd goed.....

moeilijk
Berichten: 8
Lid geworden op: 05 mar 2006 02:01

Re: constructa of neff???

Ongelezen bericht door moeilijk »

hebben keuken gekocht, (besteld) met inderdaad neff apperatuur en wat siemens erbij.......... (leek toch de beste keus)

Gesloten