Vandaag ontving ik een brief met acceptgiro van Intrum Justitia,met als onderwerp : betalingsachterstand.En dat terwijl de sprintplan al reeds is afgelopen.
De client spaarbeleg heeft een eindvordering aan intrum justitia doorgegeven.De hoofdsom bedraagt 179,57 euro verhoogt met extra kosten naar 245 euro en of ik dit binnen 8 dagen wil overmaken.
Moet ik dit ook doorgeven aan mijn advocaat die namens SPIRIT ,de gedupeerden verweer voert tegen spaarbeleg?Moet ik een brief schrijven naar spaarbeleg of intrum justitia?
Oh , betalen doe ik toch niet , want dit is ook bekend bij de bewindsvoerder.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] INTRUM JUSTITIA
-
INTRUM JUSTITIA
Laatst gewijzigd door STAMPERTJE5982 op 07 mar 2006 18:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: INTRUM JUSTITIA
Stampertje,
Melden aan Interum jusitia dat je zaak onder rechter ligt dvm procedure van SPiRiT.
Niets meer en niets minder vermelden aan Intrum justia. Dus geen uitbundig verhaal over hoe je denkt over Spaarbeleg/Sprintplan. Simpel verwijzen naar de rechtszaak van SPiRiT.
Met vriendelijke groet,
Pieter Hezemans
Vereniging Payback
Melden aan Interum jusitia dat je zaak onder rechter ligt dvm procedure van SPiRiT.
Niets meer en niets minder vermelden aan Intrum justia. Dus geen uitbundig verhaal over hoe je denkt over Spaarbeleg/Sprintplan. Simpel verwijzen naar de rechtszaak van SPiRiT.
Met vriendelijke groet,
Pieter Hezemans
Vereniging Payback
-
Je zaak ligt onder rechter (??) dvm (??????????????) procedure enz.
Pay Back weer op z'n best, en Pieter heeft alweer een glaasje te veel op.
Pay Back weer op z'n best, en Pieter heeft alweer een glaasje te veel op.
-
Is er een brief van waar je kunt kopieren?
Dus een voorbeeld brief,er zullen wel meer mensen zijn dit deze brieven hebben ontvangen.
Dus een voorbeeld brief,er zullen wel meer mensen zijn dit deze brieven hebben ontvangen.
Ok ik zo'n brief gehad heb ze gemeld dat de zaak onder de rechter is zowel tel als schriftelijk niets meer vernomen
r.s.
r.s.
Nou dan zal ik straks nog eens een poging doen om er door te komen bij dat intrem justitia.
Tering alweer een dik uur aan de telefoon gehangen.
Tering alweer een dik uur aan de telefoon gehangen.
-
Mijn brieven voor Aegon en Intrum Justitis liggen klaar voor verzending en gaat vandaag op de post.Voor degene die graag ook een brief willen schrijven naar Intrum JUstitia kunnen bij mij terecht met het verzoek een kopie van de brief per e-mail te zenden.
Hartelijk dank voor uw aandacht.
Met vriendelijke groet
Stampertje.
Hartelijk dank voor uw aandacht.
Met vriendelijke groet
Stampertje.