| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] creditcards
creditcards
hallo,als je creditcards hebt en je staat in de min en je wil een hypotheek afsluiten,kijken ze daar dan ook naar.
Re: creditcards
Familie van mij heeft onlangs via een hypotheekadviseur een nieuwe hypotheek afgesloten, maar voordien moest alles op nul of meer staan. Geldt ook voor de creditcard. Er mocht op het moment van aanvragen, geen schuld, via de card open staan.
ik dacht alleen dat een doorlopendkrediet een probleem zou zijn.
die had ik dus ook maar heb ik afbetaald.
ben benieuwd of het een probleem is.
die had ik dus ook maar heb ik afbetaald.
ben benieuwd of het een probleem is.
-
particulier
Ik had een limiet van 1000 euro, in feite een doorlopend krediet, gekoppeld aan mijn betaalrekening, ooit meegenomen van een studentenrekening. Ik maakte er op dat moment geen gebruik van omdat ik een positief saldo op de rekening had.
Kon desnoods zo een paar duizend euro extra lenen in de hypotheek als ik wilde verbouwen; het krediet van 1000 euro moest echter afgelost worden.
Kon desnoods zo een paar duizend euro extra lenen in de hypotheek als ik wilde verbouwen; het krediet van 1000 euro moest echter afgelost worden.
wordt inderdaad naar gekeken. Een creditcard wordt gezien als een vorm van doorlopend krediet (en is ook als zodanig geregistreerd). Het hangt er dus vanaf wat de bestedingslimiet op de creditcard is.