LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Geparkeerde auto
Re: Geparkeerde auto
als de auto langer dan 3 weken staat geparkeert voor de deur en de politie doet hier niks aan gewoon de platen eraf halen op een nacht en dan de volgende dag parkeer beheer bellen dat er een autu geparkeert staat voor dat en dat huis aderes zonder platen als je dat doe wel ff zonder nummer weergave bellen heb ik ook pas gedaan dan is die binnen een dag weg gehaaald door de sleep dienst anders staat hij er met kerst nog hoop dat je hier iets aan heb groeten cor uit rotterdam[/b]
-
Uhm...
Beste Cor uit rotterdam,
Nummerweergave uitzetten heeft geen zin denk ik,
als er ergens een auto staat zonder kenteken gaan de gegevens denk ik toch ook wel door naar de pliesie?
en die kunnen zo je nummer traceren!
Gr, AB_Ridderkerk
Beste Cor uit rotterdam,
Nummerweergave uitzetten heeft geen zin denk ik,
als er ergens een auto staat zonder kenteken gaan de gegevens denk ik toch ook wel door naar de pliesie?
en die kunnen zo je nummer traceren!
Gr, AB_Ridderkerk
Doe met dit laatste advies geplaatst op 08 Mrt 2006 17:50 door rijk uw voordeel, lees tussen de regels door en handel.
Laatst gewijzigd door puma73 op 09 mar 2006 00:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Dag mensen,
Wat een drukte om de fout geparkeerde auto.
Indien je je best hebt gedaan en de autoriteiten niet gunstig reageren.
Blijft er maar weinig over. En een van die weinige dingen is de MEDIA.
Bel of mail HART van NEDERLAND, zij hebben tijd zat en maken er zo een GROOT landelijk probleem van. Zeker weten als ze met de camera en microfoon bij de Gemeente/Wegbeheerder en Politie staan dat je probleem binnen enkele uren is opgelost.
Maar je kan ook de lokale media gebruiken......
Succes.
Wat een drukte om de fout geparkeerde auto.
Indien je je best hebt gedaan en de autoriteiten niet gunstig reageren.
Blijft er maar weinig over. En een van die weinige dingen is de MEDIA.
Bel of mail HART van NEDERLAND, zij hebben tijd zat en maken er zo een GROOT landelijk probleem van. Zeker weten als ze met de camera en microfoon bij de Gemeente/Wegbeheerder en Politie staan dat je probleem binnen enkele uren is opgelost.
Maar je kan ook de lokale media gebruiken......
Succes.
-
Hallo luitjes,
Kontroleer eens bij de RDW of de auto wel een geldige APK heeft, zoniet heb je misschien en stok om de pliesie mee te slaan ???
zie onderstaande link:
https://info.apk.nl/ovi/OviInvoer.aspx
Groeten de Karmann Ghia Freak
Kontroleer eens bij de RDW of de auto wel een geldige APK heeft, zoniet heb je misschien en stok om de pliesie mee te slaan ???
zie onderstaande link:
https://info.apk.nl/ovi/OviInvoer.aspx
Groeten de Karmann Ghia Freak
Ik heb ook wel eens van die perioden gehad dat ik alleen maar met de fiets naar mijn werk ging, en dan bleef de auto soms 2 of 3 weken ongebruikt staan. In die tijd reed ik een oude Suzuki Swift, ook geen auto om echt mee te "scoren".
'k Zou het toch erg rot vinden als iemand de kentekenplaten eraf zou slopen om de auto weg te laten slepen.
En zijn startkabels in de auto verdacht? Ik heb altijd startkabels bij me, gewoon uit voorzorg. Lijkt me niks mis mee.
'k Zou het toch erg rot vinden als iemand de kentekenplaten eraf zou slopen om de auto weg te laten slepen.
En zijn startkabels in de auto verdacht? Ik heb altijd startkabels bij me, gewoon uit voorzorg. Lijkt me niks mis mee.