LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ameezing deal van philips
ameezing deal van philips
In november een friteuze van Philips gekocht.
Aangemeld via internet, aankoopbewijs en streepjescode opgestuurd. Ik zou binnen 5 weken 50 euro terug krijgen.
Na 6 weken gebeld, het zou eind december op mijn rekening staan.
Begin januari gebeld, nee, actie was te groot succes, het geld zou snel komen.
Week later weer gebeld, nee, ze wisten niet wanneer het kwam maar het werd uitgezocht en ik zou teruggebeld worden.
Vandaag weer gebeld, mzijn mijn gegevens ineens niet meer bekend. Of ik alles opnieuw kan opsturen.
Ja, ik heb natuurlijk geen streepjescode meer, die heb ik begin november al opgestuurd.
De dame zou het nakijken en morgen word ik teruggebled.........
Ik ben benieuwd.
Het is wel een erg goedkope manier van Philips om de (erg dure) friteuzes kwijt te raken.
Opbellen kost ook namelijk 20 cent per minuut en je moet elke keer lang wachten voor je iemand aan de lijn krijgt.
IK VOEL ME GENEPT!!!
Aangemeld via internet, aankoopbewijs en streepjescode opgestuurd. Ik zou binnen 5 weken 50 euro terug krijgen.
Na 6 weken gebeld, het zou eind december op mijn rekening staan.
Begin januari gebeld, nee, actie was te groot succes, het geld zou snel komen.
Week later weer gebeld, nee, ze wisten niet wanneer het kwam maar het werd uitgezocht en ik zou teruggebeld worden.
Vandaag weer gebeld, mzijn mijn gegevens ineens niet meer bekend. Of ik alles opnieuw kan opsturen.
Ja, ik heb natuurlijk geen streepjescode meer, die heb ik begin november al opgestuurd.
De dame zou het nakijken en morgen word ik teruggebled.........
Ik ben benieuwd.
Het is wel een erg goedkope manier van Philips om de (erg dure) friteuzes kwijt te raken.
Opbellen kost ook namelijk 20 cent per minuut en je moet elke keer lang wachten voor je iemand aan de lijn krijgt.
IK VOEL ME GENEPT!!!
Re: ameezing deal van philips
Dus er is iemand mee bezig blijkbaar. Wacht dan nog even af voordat je je genept voelt.De dame zou het nakijken en morgen word ik teruggebled.........
Re: ameezing deal van philips
Hmm, ben dus niet de enige...
Heb een stuk of tien keer geprobeerd via internet het koffiepakket aan te vragen, lukte niet. Toen heb ik drie keer een e-mail gestuurd waar na lang wachten de enige reactie was dat ze geen tijd hadden om e-mailtjes af te handelen. Daarna maar gebeld (á 20 ct per minuut). Alles nog eens doorgegeven, toen bleek er inderdaad een streepjescode nodig te zijn. Maar ja, die doos was na een week of zes inmiddels allang weg natuurlijk. Moest ik maar een briefje sturen met uitleg.
Dus een briefje gestuurd met alle verdere gegevens en een printje van mijn eerste mailtje met daarop de datum van het eerste verzoek. Weer geen reactie, maar op een gegeven moment wél de kaarten voor het AmazingConcert. Zonder briefje of wat dan ook.
Daarop maar weer gebeld, nu was er zonder streepjescode niets meer aan te doen, maar ik zou op de lijst worden gezet. Inmiddels is dat ook alweer ruim twee weken geleden.... Denk dat ik het er nu maar bij laat, alle kosten bij elkaar en vooral de moeite zijn me het koffiepakket niet meer waard.... Sense and simplicity, dacht het nie!
Heb een stuk of tien keer geprobeerd via internet het koffiepakket aan te vragen, lukte niet. Toen heb ik drie keer een e-mail gestuurd waar na lang wachten de enige reactie was dat ze geen tijd hadden om e-mailtjes af te handelen. Daarna maar gebeld (á 20 ct per minuut). Alles nog eens doorgegeven, toen bleek er inderdaad een streepjescode nodig te zijn. Maar ja, die doos was na een week of zes inmiddels allang weg natuurlijk. Moest ik maar een briefje sturen met uitleg.
Dus een briefje gestuurd met alle verdere gegevens en een printje van mijn eerste mailtje met daarop de datum van het eerste verzoek. Weer geen reactie, maar op een gegeven moment wél de kaarten voor het AmazingConcert. Zonder briefje of wat dan ook.
Daarop maar weer gebeld, nu was er zonder streepjescode niets meer aan te doen, maar ik zou op de lijst worden gezet. Inmiddels is dat ook alweer ruim twee weken geleden.... Denk dat ik het er nu maar bij laat, alle kosten bij elkaar en vooral de moeite zijn me het koffiepakket niet meer waard.... Sense and simplicity, dacht het nie!
Re: ameezing deal van philips
En nu is het 1 maart, enkele telefoontjes (ja, nog steeds 20 cent per minuut) en een heuze klachtenbrief naar Philips later en u raadt het al.
NOG STEEDS GEEN 50 EURO.
Mijn banknummer nu al 4 keer doorgegevn en elke keer word mij verzekerd dat het nu in orde komt.
Op 11 maart geef ik een feestje, dan wacht ik 4 maanden op het geld dat binnen 5 weken op mijn rekening zou staan. Ga ik lekker hapjes bakken in mijn Philips friteuze (gekocht tijdens een leuke actie waarbij je 50 euro retour krijgt............)
NOG STEEDS GEEN 50 EURO.
Mijn banknummer nu al 4 keer doorgegevn en elke keer word mij verzekerd dat het nu in orde komt.
Op 11 maart geef ik een feestje, dan wacht ik 4 maanden op het geld dat binnen 5 weken op mijn rekening zou staan. Ga ik lekker hapjes bakken in mijn Philips friteuze (gekocht tijdens een leuke actie waarbij je 50 euro retour krijgt............)
Re: ameezing deal van philips
Wij hebben het geld eergisteren keurig ontvangen: 50 euro
Re: ameezing deal van philips
Nog steeds niets gekregen, ik was al weer eens opgebeld met de mededeling dat het geld binnen drie weken op mijn rekening zou staan.
Vandaag waren die drie weken voorbij en nog niets.
Ik had al een brief gestuurd waarop niet gereageerd is, vandaag nog maar eens een brief verstuurd.
Ik wil langzamerhand ook een vergoeding voor al dat wachten.
En wat dacht je van al dat bellen voor 20 cent per minuut.
Nee, voor mij heeft Philips echt afgedaan.
Ik wacht dus nu al 4 maanden.
Vandaag waren die drie weken voorbij en nog niets.
Ik had al een brief gestuurd waarop niet gereageerd is, vandaag nog maar eens een brief verstuurd.
Ik wil langzamerhand ook een vergoeding voor al dat wachten.
En wat dacht je van al dat bellen voor 20 cent per minuut.
Nee, voor mij heeft Philips echt afgedaan.
Ik wacht dus nu al 4 maanden.
Re: ameezing deal van philips
Ik zou hier zo boos over worden dat ik op 11 maart geen feestje meer geef.
Re: ameezing deal van philips
Ben ik ook en al het geld dat ik voor de bitterballen had gereserveerd heb ik nu aan telefoonkosten en postzegels besteed.
Re: ameezing deal van philips
Toch veel plezier morgen.
Re: ameezing deal van philips
Heb ook nog steeds niets gehoord van mijn koffiepakket en heb inmiddels de moed opgegeven. Levert meer stress en kosten op dan dat ik waarschijnlijk plezier zou hebben van het pakket.....
Bedankt Philips...
Bedankt Philips...
Re: ameezing deal van philips
Ik heb nog steeds niets ontvangen. Weer eens opgebeld en nu is mijn dossier gesloten want het is afgehandeld
Geen idee waar het geld dan is, in ieder geval niet op mijn rekening.
Het bekende verhaaltje, het wordt uitgezocht en ik word teruggebeld. Dat is intussen 5 dagen geleden beloofd en nog niets gehoord.
Ik heb ook weer een brief geschreven.
Het is intussen een principezaak geworden.
Mijn kosten en ergernis zijn intussen weer behoorlijk gestegen, maar ik ga door.
Zo makkelijk komen ze niet van me af.
Lekker goedkope actie, veel beloven en niets doen. Ik denk dat ze erop rekenen dat mensen het er bij laten zitten. Nou mooi niet.
Geen idee waar het geld dan is, in ieder geval niet op mijn rekening.
Het bekende verhaaltje, het wordt uitgezocht en ik word teruggebeld. Dat is intussen 5 dagen geleden beloofd en nog niets gehoord.
Ik heb ook weer een brief geschreven.
Het is intussen een principezaak geworden.
Mijn kosten en ergernis zijn intussen weer behoorlijk gestegen, maar ik ga door.
Zo makkelijk komen ze niet van me af.
Lekker goedkope actie, veel beloven en niets doen. Ik denk dat ze erop rekenen dat mensen het er bij laten zitten. Nou mooi niet.
Re: ameezing deal van philips
Tip van mij...
Je moet je eventjes de moeite nemen om een "slijmbriefje" te schrijven naar de consumentenafdeling van Philips. Dat werk altijd.
Ik moet eerlijk bekennen dat de service niet meer is wat hij was. Ik vind dat Philips de exclusiviteit verloren heeft. Ik ga zo'n 10 jaar terug in de tijd... De heren (en dames) in Eindhoven regelden werkelijk alles voor mij. Ik heb zelfs een keer de complete stereo naar Einhoven opgestuurd omdat er een storing was... De garantie was al lang afgelopen, maar toch... alles op kosten van Philips. Er bleek een condensatortje stuk te zijn! Is toch maf hè? Ik kan Philips wel begrijpen, de veranderingen bedoel ik, ze moeten op de wereldmarkt concurreren met goekope (o.a.) Chinese producten.
Boos worden heeft geen zin. Gewoon een nette brief naar Eindhoven sturen en eventjes afwachten.
Ik hoop dat dit je helpt.
Groetjes.
Je moet je eventjes de moeite nemen om een "slijmbriefje" te schrijven naar de consumentenafdeling van Philips. Dat werk altijd.
Ik moet eerlijk bekennen dat de service niet meer is wat hij was. Ik vind dat Philips de exclusiviteit verloren heeft. Ik ga zo'n 10 jaar terug in de tijd... De heren (en dames) in Eindhoven regelden werkelijk alles voor mij. Ik heb zelfs een keer de complete stereo naar Einhoven opgestuurd omdat er een storing was... De garantie was al lang afgelopen, maar toch... alles op kosten van Philips. Er bleek een condensatortje stuk te zijn! Is toch maf hè? Ik kan Philips wel begrijpen, de veranderingen bedoel ik, ze moeten op de wereldmarkt concurreren met goekope (o.a.) Chinese producten.
Boos worden heeft geen zin. Gewoon een nette brief naar Eindhoven sturen en eventjes afwachten.
Ik hoop dat dit je helpt.
Groetjes.
Re: ameezing deal van philips
Ik heb twee hele nette brieven geschreven met daarin een opsomming van al mijn pogingen om aan mijn 50 euro te komen.
Ik zie geen reden om te slijmen, ik heb gewoon recht op dat geld.
Ik zie geen reden om te slijmen, ik heb gewoon recht op dat geld.
Re: ameezing deal van philips
Zijn ze dan zo fout bezig in de lichtstad van Nederland?
Met alle respect, maar onze Nederlandse trots moest zich wat schamen!
Volgende keer dan maar een SONY ofzo...
P.S.: mail ze ff een linkje naar deze site, misschien worden ze dan wakker.
Het spijt me heel erg dat ze je zo behandelen.
Groetjes.
Met alle respect, maar onze Nederlandse trots moest zich wat schamen!
Volgende keer dan maar een SONY ofzo...
P.S.: mail ze ff een linkje naar deze site, misschien worden ze dan wakker.
Het spijt me heel erg dat ze je zo behandelen.
Groetjes.
Re: ameezing deal van philips
Ik wou dat ik ze kon mailen. Ik zou ze bombarderen met mailtjes.
Als je een half uur lang steeds doorklikt op hun site kom je er uiteindelijk achter dat mailen niet mogelijk is.
Wanneer je opbelt en een vrij onbenullige dame of heer aan de lijn krijgt die het ook allemaal niet weet, kan je ook niet doorverbonden worden met iemand die wat minder blond is, kortom......
De technologie staat voor niets, behalve bij Philips
Als je een half uur lang steeds doorklikt op hun site kom je er uiteindelijk achter dat mailen niet mogelijk is.
Wanneer je opbelt en een vrij onbenullige dame of heer aan de lijn krijgt die het ook allemaal niet weet, kan je ook niet doorverbonden worden met iemand die wat minder blond is, kortom......
De technologie staat voor niets, behalve bij Philips
Re: ameezing deal van philips
In de algemene voorwaarden van dit forum staat uitdrukkelijk vermeld dat er geen links of e-mails mogen worden geplaats.
Als de *hoest* TROS *hoest* het goed vindt, zou ik je wel een e-mail adresje van Philips kunnen versieren, maar ik ga vooralsnog geen gekke dingen doen.
Sorry! Toch veel succes gewenst.
Groetjes.
Als de *hoest* TROS *hoest* het goed vindt, zou ik je wel een e-mail adresje van Philips kunnen versieren, maar ik ga vooralsnog geen gekke dingen doen.
Sorry! Toch veel succes gewenst.
Groetjes.
Re: ameezing deal van philips
Vanochtend, geheel onverwacht, heb ik de 50 euro van Philips gekregen.
Na 4 maanden en 7 dagen.........
Jammer dat ze niet mans genoeg zijn om een uitleg of verontschuldiging erbij te geven.
Ik weet wel wat ik in de toekomst met Philips producten doe.
Na 4 maanden en 7 dagen.........
Jammer dat ze niet mans genoeg zijn om een uitleg of verontschuldiging erbij te geven.
Ik weet wel wat ik in de toekomst met Philips producten doe.
Re: ameezing deal van philips
Onze oosterburen hebben een leuk spreekwoord voor dit gevalletje...
"Was lange dauert, wird unendlich schön"
Oftewel, de aanhouder wint!
Gefeliciteerd met je succes.
Groetjes.
"Was lange dauert, wird unendlich schön"
Oftewel, de aanhouder wint!
Gefeliciteerd met je succes.
Groetjes.
Re: ameezing deal van philips
Nou fijn om te horen dat Philips nog meer slachtoffers heeft gemaakt met zn Ameezing Deals.
Wij hebben in December 2005 een Senseo gekocht.... zouden een koffiepakketkrijgen....
Ik heb tot ver in februari gebeld... ik bestond niet, ik moest alles nog een keer sturen... ik zou uiteindelijk mijn zwaarbevochten pakketkrijgen..en ja hoor ik kreeg een THEEpakket... misschien leuk voor iemand die Theeliefhebber is....maar niet voor ons...Trouwens ik koop een koffiezetter met de toezegging dat ik een koffiepakket zou krijgen....
Als een bankkoop neem ik toch ook geen genoegen met een fauteuil..
Wat is dat voor een tent ... let's make think's better...
Wij hebben in December 2005 een Senseo gekocht.... zouden een koffiepakketkrijgen....
Ik heb tot ver in februari gebeld... ik bestond niet, ik moest alles nog een keer sturen... ik zou uiteindelijk mijn zwaarbevochten pakketkrijgen..en ja hoor ik kreeg een THEEpakket... misschien leuk voor iemand die Theeliefhebber is....maar niet voor ons...Trouwens ik koop een koffiezetter met de toezegging dat ik een koffiepakket zou krijgen....
Als een bankkoop neem ik toch ook geen genoegen met een fauteuil..
Wat is dat voor een tent ... let's make think's better...
Re: ameezing deal van philips
Ik heb eindelijk maar toch dan wat ontvangen van Philips, maar helaas geen koffiepakket. Het bleek een pakket te zijn met de nieuwe theepads. Ben verbaasd dat ik toch nog wat gekregen heb, maar ben bang dat het min of meer een soort van reclame is voor deze nieuwe dingen.