LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] thuiswerk

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Greuter

thuiswerk

Ongelezen bericht door Greuter »

ik kreeg onlangs een mailtje of ik mssn interesse had om thuis te werken dus m a w dvd's verpakken in hoesjes.
Nou op zich had ik daar wel oren naar, maar toen ik er dus achter kwam dat je gewoon opgelicht wordt. Ik bedoel bellen naar een 0900 nummer €0.80 cent p/m jah toen ging het wekkertje wel even rinkelen, die mensen laten je dus gewoon ruim een half uur tot mssn wel langer aan de lijn hangen en ja dan hebben ze dus al zo'n 30 maal €0.80 dus 24 euro verdiend zo das makkelijk!!

Moraal; alles wat je verdiend aan het werk, lever je in aan de telefoon rekening

gegr klaas

florence66

Re: thuiswerk

Ongelezen bericht door florence66 »

ik kreeg vandaag ook dat mailtje en ging ook bellen ik dacht lekker kon zelfs 3200 euro verdienen heb ik hard nodig heb na 10 min wachttijd de hoorn er maar opgedonderd koste me 8 euro
heb wel het mailtje bewaard in geval ze het nodig hebben om die lui aan te pakken

Beathoven

Ongelezen bericht door Beathoven »

DVD's verpakken voor UPC? :roll:

volgens mij staat dit topic hier verkeerd

aussienl

Ongelezen bericht door aussienl »

inderdaad verkeerde forum
En florence? een mail of advertentie waar mensen baantjes aangeboden wordt voor 3200 euro per maand zijn natuurlijk wel heel erg doorzichtig. Als je daar intrapt moet je toch wel heel licht gelovig zijn.

Gesloten