LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ekeukens in Hoofddorp

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
rruiter

Ekeukens in Hoofddorp

Ongelezen bericht door rruiter »

Heeft iemand (goede of slechte) ervaring met deze keukenleverancier?
Op de website gekeken. Het lijkt erop dat je veel keuken voor je geld krijgt en de voorwaarden lijken ook gunstig.

Bij voorbaat dank voor de reacties.

de

Re: Ekeukens in Hoofddorp

Ongelezen bericht door de »

Hallo,

Ik ben er gisteren toevallig even rond wezen kijken. Ziet er allemaal goed uit. E-keukens zit op de bovenverdieping, Villa Culina op de benden etage.
De keukens beneden zijn van een duurdere uitvoering, die van boven zien er echter ook allemaal heel goed uit.

Zou er zeker eens gaan kijken.

Sam33

Ongelezen bericht door Sam33 »

Ik ben er ook geweest, maar ik vond het helemaal niets uistralen. Een heel simpele showroom, en de keukens die er stonden vond ik ook van het type 13 in een dozijn. Maargoed, ieder zijn smaak gelukkig :)

FCF

Ongelezen bericht door FCF »

Beide zaken zijn van dezelfde eigenaar (voormalig keukenboerderij). De bovenverdieping heeft een hele tijd te huur gestaan. Maar niemand wou erin. Nu heeft hij zelf boven een goedkope keukenzaak erin gezet, om de concurrentie aan te gaan met zaken zoals superkeukens

de

Ongelezen bericht door de »

Wat ik wel heb gehoord is dat ze heel goed zijn in serviceverlening.
Wanneer je jaren later ergens problemen mee hebt doen ze al het mogelijke om je te helpen. (ervaring van buren.)

Dat is misschien het voordeel van een kleine leverancier.

Gesloten