LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Internetbellers KPN mogelijk onbereikbaar

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
mac_krispijn
Berichten: 11
Lid geworden op: 03 jan 2006 17:52

Internetbellers KPN mogelijk onbereikbaar

Ongelezen bericht door mac_krispijn »

Internetbellers KPN mogelijk onbereikbaar



DEN HAAG - KPN-klanten die via internet bellen en gebruikmaken van uitwisselprogramma's zoals BitTorrent, eDonkey en Limewire zijn mogelijk niet altijd bereikbaar. Een woordvoerder heeft een bericht uit NRC Handelsblad daarover zaterdag bevestigd.

Het KPN-modem Experiabox heeft moeite om het hoofd te bieden aan de veeleisende uitwisselprogramma's, legde KPN uit. Het bedrijf heeft daarover twintig klachten ontvangen.


Waarschuwing

Komende week verschijnt een waarschuwing op de internetpagina van KPN. Het telecomconcern benadrukt dat het risico bestaat voor een heel klein aantal gebruikers. Naar verwachting is het probleem eind deze maand opgelost.

KPN heeft inmiddels meer dan 50.000 klanten voor het zogenoemde Internetplusbellen. De genoemde ruilprogramma's worden vooral gebruikt om grote (illegale) beeld- en muziekbestanden te kopiëren.


:P :P :P

tangasierra
Berichten: 4
Lid geworden op: 13 mar 2006 14:47

Re: Internetbellers KPN mogelijk onbereikbaar

Ongelezen bericht door tangasierra »

Internetbellers KPN mogelijk onbereikbaar



DEN HAAG - KPN-klanten die via internet bellen en gebruikmaken van uitwisselprogramma's zoals BitTorrent, eDonkey en Limewire zijn mogelijk niet altijd bereikbaar. Een woordvoerder heeft een bericht uit NRC Handelsblad daarover zaterdag bevestigd.

Het KPN-modem Experiabox heeft moeite om het hoofd te bieden aan de veeleisende uitwisselprogramma's, legde KPN uit. Het bedrijf heeft daarover twintig klachten ontvangen.


Waarschuwing

Komende week verschijnt een waarschuwing op de internetpagina van KPN. Het telecomconcern benadrukt dat het risico bestaat voor een heel klein aantal gebruikers. Naar verwachting is het probleem eind deze maand opgelost.

KPN heeft inmiddels meer dan 50.000 klanten voor het zogenoemde Internetplusbellen. De genoemde ruilprogramma's worden vooral gebruikt om grote (illegale) beeld- en muziekbestanden te kopiëren.












Geachte heer De Wekker,

Naar aanleiding van uw vraag betreffende de problemen met verschillende diensten van InternetPlusBellen kunnen wij u als volgt informeren:

Uw InternetPlusBellen telefonieaansluiting is onlangs omgezet naar het gebruik van telefonie via uw breedband-internetverbinding via het principe van Voice over IP (VoIP). Nadat de omzetting van de bekabeling door u is voltooid, is er een periode waarin de telefonie nog niet volledig via uw breedband-internetverbinding verloopt. Tijdens deze periode kan het zijn dat een aantal diensten van InternetPlusBellen, zoals bijvoorbeeld Voicemail of NummerWeergave (nog) niet volledig correct werken. Onze excuses voor het ongemak.

De overgangsperiode van uw telefoonaansluiting kan maximaal twee weken duren. Indien bovengenoemde problemen zich bij u voordoen na de omzetting van uw telefoonaansluiting, dan verzoeken wij u vriendelijk om de periode van twee weken af te wachten. Na deze periode van twee weken zouden de desbetreffende diensten correct moeten gaan werken en aan te passen zijn in uw Mijn KPN omgeving.

Heeft u na de periode van twee weken na de omzetting nog steeds problemen met bovengenoemde diensten of de beschikbaarheid hiervan in uw Mijn KPN omgeving, dan verzoeken wij u vriendelijk te reageren op dit bericht. Wij zullen dan uw bericht in behandeling nemen en zo spoedig mogelijk het probleem verhelpen. U kunt in dit geval ook contact opnemen met de Klantenservice op telefoonnummer 0900-0244 (EUR 0,10 per minuut). Dit nummer is dagelijks geopend van 08:00 tot 22:00 uur.

Wij vertrouwen erop u voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Birgit van Riet-Geujen
KPN


Original Message Follows:
------------------------

De gebruiker heeft onderstaande gegevens ingevuld:

Vraag:
kan geregeld niet bellen of gebeld worden
mensen moeten mij geregeld mobiel bellen of tijdens het bellen word de verbinding verbroken moet dan de experiabox aan of uitzetten dan werkt het weer een paar uur dit is al vanaf 1maart zo sinds ik het pakket heb gekregen ik hoop wel dat dit spoedig over is is nu 11 maart heb al een keer of 10 de storingsdienst gebelt dus de klacht is bekent het kan toch niet zo wezen dat ik moet betalen voor een niet goed werkend product heb 25 jaar analoge telefoon gehad nooit last gehad met vriendelijke groet jp de wekker

E-mailadres:
[email protected]

ik weet niet waar dit antwoordt op slaat van kpn
slaat nergens op dit antwoord
maar word er doodziek van inmiddels ik wil gewoon internetten en downloaden.
daar maken ze toch reclame mee op hun site?
als ik dit had geweten had ik het echt niet genomen.

en dat ze maar 20 klachten hebben geloof er helemaal niks van
diverse forums staan vol met de zelfde problemen,
2000 zullen ze wel bedoelen.
ze zijn er mee bezig zeggen ze als dit niet opgelost word wil ik hier graag van af heb hier echt veel spijt van weet alleen niet hoe ik dit moet aanpakken.


ik heb een email terug gestuurd naar kpn
ik word er dood ziek van en zit me behoorlijk optevreten
zie onder

ik weet niet waar dit antwoord opslaat,
ik wil gewoon bellen en gebelt en internetten ,ik heb
het helemaal niet over voicemail of nummerweergave.

sinds afgelopen zaterdag geporteerd en het probleem blijft bestaan.
het probleem is wel degelijk bekent bij jullie het probleem is er kan niet
gelijk gedownload,
en gebelt worden, daar kan de experiabox niet mee overweg.
jullie maken wel reclame dat je mee onbeperkt kunt downloaden en
internetten.

jullie geven aan dat hier aan gewerkt word ik verwacht dan ook dat dit eind
van de maand opgelost,
is ik verwacht dit dan ook, ik kan zo niet doorgaan
anders zal ik toch naar een ander moeten overgaan bv casema,
die hier geen last van heeft
met vriendelijke groet dhr de wekker
Laatst gewijzigd door tangasierra op 13 mar 2006 20:23, 2 keer totaal gewijzigd.

Gesloten