LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] cnn-tours

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
[email protected]

cnn-tours

Ongelezen bericht door [email protected] »

Ook wij hebben 687 euro tegoed van CNN, na alle slechte berichten besloten wij van de reis af te zien en cnn beloofde ons het geld terug te betalen, tot op heden niets ontvangen.
Telefonisch zijn ze niet meer te bereiken.Via internet gaan zij echter gewoon door met het verkopen van reizen.Het sgr is gestopt met betalen ,want zeggen zij :ze zijn niet falliet ze verkopen nog steeds reizen.Dus gaan ze ook niet falliet kan ik dus naar mijn 687 euro fluiten want cnn reageert nergens meer op, maar gaat ondrtussen wel door met zij praktijken.Mag dit zomaar?
Fam.spanjersberg

Karel Keuss

Re: cnn-tours

Ongelezen bericht door Karel Keuss »

Nadat het SGR het reisburo CNN-tours uit het fonds heeft gezet heb ik mijn contract voor een familie-reis voor 12 personen naar Turkije direct schriftelijk laten ontbinden.
Nadat ik bijna 4 weken geleden van CNN-tours hierover een schriftelijke bevestiging ontving met de mededeling dat ik 15 dagen later mijn totale aanbetaling van € 2191,- zou teruggestort krijgen, heb ik niets meer van ze vernomen.
Hoe lang moet ik nog op mijn geld wachten.
Laat ze aub direct failliet gaan; want dan pas betaalt het SGR aan mij uit.
Van het SGR heb ik vernomen dat zij minimaal 3 schuldeisers willen, waarna CNN Tours failliet gaat.

Gesloten