Bij de ABN-AMRO moet je oppassen en de verhalen van de adviseurs wantrouwen.
Ik had jarenlang als spaarrekening de kapitaalmarkt-index-rekening van ABN-AMRO en was daar tevreden mee.
Tot op een zeker moment ik het advies van een ABN-AMRO adviseur kreeg om mijn spaargeld op de internet-plus-spaarrekening te zetten.
Dat was allemaal makkelijker en de rente (op dat moment) was even hoog als op de kapitaalmarktindexrekening.
Ik liet mij overhalen en zegde de kapitaalmarkt-indexrekening op.
Na enige tijd bemerkte ik via een vriend dat de rente van de
kapitaalmarkt-indexrekening 0,4 % hoger was dan mijn nieuwe
internet-plus-spaarrekening.
Ik verzocht mijn adviseur om de oude rekening weer te activeren.
Jammer maar helaas dat kon niet meer omdat de kapitaal-markt-index-rekening niet meer verkocht mag worden.
Ik overweeg een klacht in te dienen tegen de betreffende adviseur maar vraag mij af of dat zin heeft.
Heeft iemand ervaring met de klachtenbehandeling bij ABN-AMRO?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Oppassen met de adviezen van ABN-AMRO mb.t. spaarrekeningen
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 08 mar 2006 11:08
Re: Oppassen met de adviezen van ABN-AMRO mb.t. spaarrekeningen
Gewoon de boel opzeggen met in je brief een verwijzing naar de adviseur. Er zijn genoeg goede alternatieven zoals de Argenta Bank of de AT bank die meer rente bieden dan ABN AMRO. Ik zou mijn energie niet steken in een klachtenbrief waar ze toch alleen maar om lachen.....