LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] bkr

Ben je het niet eens met de regelgeving of de overheid? Ventileer hier jouw mening.
black magic
Berichten: 23
Lid geworden op: 20 okt 2005 11:59

bkr

Ongelezen bericht door black magic »

maakte iets heel raars mee.had een aanvraag gedaan voor krediet en om het limiet bij visa verhogen.nu werd het af gewezen wegens informatie die ze hadden over ons .ik er over ebeld en kreeg daar de vraag waar mijn man was :?: gewoon op zijn werk antwoorde ik waarop mij vermeld werd dat ze informatie bij het bkr hadden gevraagd en daar door kregen dat hij overleden was :?: ik de bkr gebeld daar werd mij bevestigd dat dat in de gegevens stond had een bank door gegeven maar werd niet vermeld welke bank.weer met visa gebeld want uit eindelijk zei de bkr dat zei het door gegven had ,bleek niet waar te zijn.visa belde mij erna op dat het zou recht getrokken worden .maar zaterdag kreeg ik een tel over de lening en weer kreeg ik te horen dat mijn man was overleden.ik vind dit een kwalijke zaak mijn man is bijna 37 jr en leeft echt nog .wie weet wat ik er aan kan doen.want volgens de bkr ben ik nu weduwe,een voordeel is dat ik volgens hun niets meer heb open staan bij post order bedrijven,maar dat klopt dus ook niet.ik vind dit heel erg dat er zo slordig met gegevens word om gegaan. :cry: kan dit zomaar

ontwakend
Berichten: 36
Lid geworden op: 15 jan 2006 11:18

Re: bkr

Ongelezen bericht door ontwakend »

VISA Card opzeggen.

Overstappen op Mastercard.

Bij betalingen in Europa en enkele andere regios hierbuiten is de Europas van een geldinstelling ook goed te gebruiken.

De reden van beeindig volgens het bkr is je man het hoekje omgegaan en deze mensen en familie doen geen zaken met instellingen die twijfelachtige gegevens niet controleren aan hand van de basisadministratie van de gemeente van het woonadres van de kaarthouder.

black magic
Berichten: 23
Lid geworden op: 20 okt 2005 11:59

Re: bkr

Ongelezen bericht door black magic »

het probleem ligt niet bij de visa.heb gisteren contact had met de bkr en mijn man blijkt nog steeds overleden te zijn :?: (niet het hoekje om ).nu ligt de fout bij de een of andere bank .nu moet ik bij een bank gegevens opvragen en kan ik zien wie het gedaan heeft .moet wel ook € 4,50 ervoor betalen.
erg fijn allemaal en dat terwijl het niet onze fout is .fijn hoor leve de bkr en de bank die dit flikt. :evil:
ik hoef geen andere credit card ben er tevreden over,maar vind de bkr erg slordig zeker als diegene gewoon leeft en niet eens een akte van overlijden heeft.ga dit zeker verder uit zoeken en de desbetreffende bank zal toch flink iets uit te leggen hebben. :twisted: word vervolgd

Gesloten