ik heb nu uitspraak rechter en alles wat ik gevraagd heb is toegewezen
mn ex vrouw moet nu mee betalen heeft ze al 2 jaar niet gedaan mij alleen deurwaarders op mn dak gestuurd .
mijn vraag is na de uitspraak heeft mijn advocaat mn ex vrouw gemaand te betalen en anders gaat het naar de deurwaarder maar kan ik de deurwaarders van mij hiermee tijdelijk tegenhouden en verwijzen naar mn advocaat met deze uit sprak
groet cor
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] boedelscheiding uitspraak
Re: boedelscheiding uitspraak
Ben ik heel vervelend als ik zeg dat ik absoluut niet snap waar het over gaat? Of ben je in de scheiding ook je kennis van de Nederlandse taal verloren?
jonge jonge,dilbert29..........moet dat nou zo
heeft die jonge man nog niet genoeg ellende,komen zij weer aan ,de zogenaamde geleerde onder ons
ik kan je helaas niet helpen corhummel ...maar moest dit even kwijt
sterkte mylo1
heeft die jonge man nog niet genoeg ellende,komen zij weer aan ,de zogenaamde geleerde onder ons
ik kan je helaas niet helpen corhummel ...maar moest dit even kwijt
sterkte mylo1
U kunt altijd bij de deurwaarders aangeven dat u zelf bezig bent met incasseren van geld en dat u, zodra u dat geld heeft, hun vorderingen kunt voldoen. Of zij hiermee akkoord gaan is een tweede...
Misschien handiger om in de tussentijd een minimale regeling te treffen. Dit in afwachting van het geld wat u dan van uw ex-vrouw krijgt. Het is natuurlijk altijd nog afwachten of zij ook gaat betalen en ook wanneer zij gaat betalen.
Zo laat u de deurwaarders zien dat u het graag wilt oplossen (door middel van de regeling) en hebben zij toch een oplossing in het vooruitzicht.
Misschien handiger om in de tussentijd een minimale regeling te treffen. Dit in afwachting van het geld wat u dan van uw ex-vrouw krijgt. Het is natuurlijk altijd nog afwachten of zij ook gaat betalen en ook wanneer zij gaat betalen.
Zo laat u de deurwaarders zien dat u het graag wilt oplossen (door middel van de regeling) en hebben zij toch een oplossing in het vooruitzicht.