LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Fortis Bank; Storten Klein/Munt Geld

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
Gebakje

Fortis Bank; Storten Klein/Munt Geld

Ongelezen bericht door Gebakje »

De Fortis Bank heeft sinds een poosje de nieuwe "Direct Service" benadering, echter ben ik van mening dat (een voor mij) belangrijk service deel is verdwenen. Het storten van klein geld (o.w. Muntgeld) gaat sinds kort niet meer in het bijzijn van de klant en maar 1x per week op de Maandag ochtend als de bank gesloten is.

Hier door weet ik niet wat er in mijn spaarpot zit, waar overigens alleen de bank een sleutel van heeft dus ik kan het niet thuis tellen.

Maar buitendat; je krijgt nu geen "bewijs van storting", en de klant kan dus niet controleren of het gestorte bedrag juist is.

Buiten dat deze nieuwe benadering practische lastig is tevens het "spaarplezier" hier mee bedorven.

Na enige correspondentie met Fortis Bank op dit onderwerp was de reactie "als het je niet bevalt ga je toch naar een andere bank", dus ik denk dat Fortis zoveel klanten heeft dat ze er wel een "paar" kan missen.

Overigens dien ik wel te vermelden dat de "klachten telefoon" die netjes berijkbaar was het probleem begreep en het geheel met de klacht eens was, en tevens een aantal oplossing voordroeg die ik in de correspondentie ook het genoemd.

Zijn er meer mensen die deze "nieuwe service" ook vervelend vinden zoja, dan kunnen we misschien met meer personen een "klacht" in dienen??

Graag verneem ik van jullie...

Utrecht

Re: Fortis Bank; Storten Klein/Munt Geld

Ongelezen bericht door Utrecht »

Waarom gaat u niet naar de Rabobank :?

particulier

Ongelezen bericht door particulier »

Ik vind Fortis een vreselijke bank. Ik zou toch overwegen om gewoon over te stappen naar een andere bank.

Gebakje

Ongelezen bericht door Gebakje »

Dat heb ik ook zeker overwogen, echter ben ik van mening dat ook andere klanten hier hinder van hebben, bovendien had ik deze spaarrekening al ten tijden van mijn geborte en ben er dus al ruim 24 jaar aan gehecht en heeft dus ook een emotionele waarde om hier te blijven overigens ggaan mijn andere bankzaken wel via een andere bank.

particulier

Ongelezen bericht door particulier »

Ik spaar niet bij een bank voor de 'emotionele waarde', maar wel voor een goed rentepercentage :lol:

wreker

Ongelezen bericht door wreker »

Een aantal jaren geleden had de Fortis Bank wel een heel directe benadering toen men de Groeivermogen aandelenlease producten "aan de man ging brengen" Daaruit bleek al dat ze te veel klanten hadden. :lol:

ontwakend

Ongelezen bericht door ontwakend »

Hallo

je meent de rente is leuk.

Maar bij een andere nog beter

Gesloten