Hij blijkt er aan mee te werken?
Hij loopt het zelf te vertellen op televisie!
Welk deel heb je gemist?
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Dat hij ze zelf niet verkoopt aan de particuliere honden liefhebber is alleen als statement dat Hermanus niet snel iemand zal vinden die van Dave zelf een hondje gekocht heeft. Gezien ze door een andere partij, die net zo slecht bezig is want die weten donders goed hoe het steekt, aan de man gebracht worden.
Als idioten als Dave die hondjes niet uit het oostblok halen zijn er ook geen tussen handels die ze aan de particulier brengen!
Dus is mijn ogen is wat hij doet (zelf de hondjes halen terwijl hij weet onder wat voor omstandigheden) het ergste deel van de hele honden handel!
Bij de wortel aan pakken zou ik zeggen en begin met de handelaren die ze zelf halen!
Hij kan op fora gaan roepen dat ze topics moeten verwijderen, maar dat neemt niet weg wat ie in geur en kleur heeft uit staan leggen voor de verslaggever van radar.
Wat mij betreft zijn dus ook de forum beheerders fout bezig door te zeggen, ja hoor meneer tromp, we halen het er af voor u!
hoe meer publiciteit hoe beter.
stel je voor zeg, dat hij zich belazerd voelt en zijn privacy aangetast.
nou nou nou, wat zou je denken van de hondjes die geen levenskansen hebben? en de mensen die met het dierenleed opgezadeld worden omdat ze vertrouwen hebben in de mens en gewoon graag een pup willen!
De gasten die de pups halen, de mensen (het woord beesten verdienen ze niet) die ze aan de man brengt, de dierenartsen die meewerken aan de paspoorten vervalsing en noem ze maar op, allemaal kielhalen!