LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] beslaglegging....!

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
inneed

beslaglegging....!

Ongelezen bericht door inneed »

Sinds oktober 2005 is er door GGN beslag gelegd op mijn salaris.
Nu heb ik, via een tussenpersoon, het uitstaande bedrag in één keer voldaan via een acceptgiro, welke ik nog had van een vorige incasso, echter was dit een acceptgiro van een ander GGN- bureau en niet van het GGN- bureau in mijn gebied. Enfin, ik heb kontakt opgenomen met desbetreffende GGN en gevraagd, na uitleg gegeven te hebben, of ze, als het bedrag op hun rekening kwam, het wilden doorsturen na het goede rekeningnummer. Hier ging men mee akkoord.
Nu, 4 maand later, is het bedrag ineens spoorloos en niemand heeft het ontvangen!!!
ik heb een kopie ontvangen van de instantie van betalingen, met het bericht, dat het bedrag wel degelijk is overgemaakt, maar GGN reageert er niet op en blijft het loonbeslag dus van kracht!!!
Wie weet raad??

movieman

Re: beslaglegging....!

Ongelezen bericht door movieman »

Hm... Pieter Storms? Geintje! :lol:

Nee, ff serieus: als het bedrijf niet meewerkt denk ik dat je het via een juridische weg moet gaan oplossen. Omdat het hier om een urgente kwestie gaat (je geld om van te leven!) zal de aanvraag van een kort geding wel toegewezen worden. Nu kan het zijn (indien de rechter jou gelijk geeft) dat het bedrijf na de uitspraak nog niks aan de situatie verandert. Maar geen paniek, er zijn ook nog deurwaarders in Nederland die je kunt inschakelen. Een advocaat van onvermogen zal je rond de € 90,- kosten. Ja sorry, daar kan ik ook niks aan veranderen, dat is de wet. Als je geen inkomsten hebt, die indruk krijg ik tenminste, dan zal je eigen bijdrage niet hoger uitvallen.

Ik hoop dat je hier wat mee kunt.

Groetjes :wink:

Incasso-medewerker

Re: beslaglegging....!

Ongelezen bericht door Incasso-medewerker »

Gaat U met Uw bewijs van betaling naar een dichtsbijzijnde ggn kantoor.
Teken bezwaar aan tegen het loonbeslag bij uw werkgever of uitkerende instantie met als begeleidend schrijven Uw betalingsbewijs.

Gesloten