LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Thuiswerk

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
freule
Berichten: 6
Lid geworden op: 23 feb 2006 18:48

Thuiswerk

Ongelezen bericht door freule »

Geplaatst op 08 Mrt 2006 18:17 door freule


--------------------------------------------------------------------------------

Daar wil ik wat over kwijt:
Dit is zo misselijkmakend; sla de krant open (welke dan ook) en bij banen staan van die thuiswerkadvertentie's.
Ooit ben ik er ook ingetrapt en dacht dat nooit meer.
Maar een ezel stoot zich meerdere keren en inderdaad, via internet dacht ik bij een serieuze bemiddelaar terecht te zijn gekomen en uiteraard kostte ook dat weer geld, niet zo veel, maar toch. Vervolgens kreeg ik inderdaad allemaal leuke mailtjes met thuiswerk...ik dacht...hoera..dit is leuk!
Maar....je raadt het al...ook hier moest ik 0900 nummers gaan bellen om kans te maken op leuk thuiswerk.
Dat heb ik dus niet gedaan, en alweer een illusie armer en ook weer geld kwijt geef ik het maar op om thuiswerk te vinden..want volgens mij bestaat dat niet. Alleen het wordt altijd zo mooi gebracht..

Is er nu helemaal niets te doen aan dit soort "criminele" praktijken?
Veel mensen die echt om geld verlegen zitten willen graag thuis iets doen (vaak omdat ze geen baan hebben, of nog met kleine kinderen zitten) reageren op dit soor louche praktijken.

Dus is schreeuw bijna; DOE HIER IETS AAN

GROETJES CATHARINA

Naar boven

Jennykoopman
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 mar 2006 20:38

Re: Thuiswerk

Ongelezen bericht door Jennykoopman »

Ik had ook eerst even moeten kijken naar deze site voor ik mij in ging laten met deze manier van werken.
Ook ik ben er met open ogen in getuint Via www.thuiswerknieuws.nl ingeschreven helaas bleek al gauw dat een zogenaamd VIP lid alleen toestemming zou krijgen om de vacatures te bekijken. Nou ja dan maar een bedrag van 14,95 storten (deel zou naar de cliniclowns gaan, als dit niet waar is zijn het in mijn ogen criminelen want ik steun hen graag met al het belangrijke werk wat ze doen voor alle zieke kinderen) Inderdaad eerts bellen naar een 0900- nummer en terwijl ik mijn e-mail aan het checken was wachten op de verbinding!! en maar liefst na 41 (!) minuten aan de lijn te zijn geweest nog niemand aan de lijn!!!!
:twisted: woedend ben ik dus op zoek gegaan naar een manier om mijn geld terug te krijgen via de postbank. Die geeft aan dat het alleen mogelijk zou kunnen zijn als ik een verzoek doe aan de postbank om namens mij een verzoek tot terugbetaling zou inbrengen en dat dan de mensen van het betreffende instantie ZELF aan mij zouden laten weten of dit ingewilligd zou worden. U snapt allen dat dit een hopeloos geval is. Kijk, ik vind het heel stom van mijzelf maar wat ik het meest misleidend vindt is dat er via deze site wordt geadverteerd met een schenking van een deel van het bedrag aan een goed doel (cliniclowns) dat vindt ik onvergeeflijk!! Echt dit was voor mij ook eens en nooit meer! Ik hoop dat er eens grootschalig aandacht aan deze vorm van oplichting wordt geschonken en dat dit soort misleidende sites niemand meer kunnen duperen. Met vriendelijke groeten Jenny Koopman

HvdB
Berichten: 1097
Lid geworden op: 25 aug 2004 17:58

Re: Thuiswerk

Ongelezen bericht door HvdB »

Freule, heb jij ook legio lease contracten?

Sall
Berichten: 5
Lid geworden op: 15 mar 2006 22:44

Re: Thuiswerk

Ongelezen bericht door Sall »

Geplaatst op 15 Mrt 2006 22:57 door Sall


--------------------------------------------------------------------------------

Ze hebben nu kennelijk een nieuwe truc: Je kan ze nu GRATIS bellen
via het gratis servicenummer 0800-0200511 of ze mailen: [email protected]
Als je 0800-0200511 belt ( ik heb het even met m'n mobieltje uitgeprobeerd) krijg je een voicerecorder die je vraagt je mobiele telefoonnummer even te willen ingeven, Vervolgens zal je wel weer een smsje krijgen met het verzoek een ander 0900(BETAALD) nummer te bellen.

Als je ze met je mobiele telefoon belt kost ze dit zelf plm 0,22 cent per minuut, als je niet op de voicerecorder reageert blijft het bandje (en kosten voor HEN) maar doorlopen....vergeet dus niet de verbinding te verbreken, want dit zou ze ontzettend op kosten jagen..........

freule
Berichten: 6
Lid geworden op: 23 feb 2006 18:48

Re: Thuiswerk

Ongelezen bericht door freule »

Inderdaad, je moet eerst betalen om VIP te worden en dan pas heb je de mogelijkheid om aan thuiswerk te komen. Krijg je allemaal schitterende mailtjes met het mooist indenkbare thuiswerk en nog goed verdiend ook.
Maar...je raad het al....eerst een DUUR telefoontje plegen en dan maar afwachten....en weer bellen...en afwachten....
Radar, please, ga eens op onderzoek uit. Want dit zijn criminele instanties.

groetjes Freule. :roll:

Sall
Berichten: 5
Lid geworden op: 15 mar 2006 22:44

Re: Thuiswerk

Ongelezen bericht door Sall »

Mensen, lees het berichtje dat ik gisteravond hier plaatste nog eens goed...
De bedriegers hebben nu zelf iets over het hoofd gezien waardoor benadeelden ze nu zelf met z'n allen op gigantisch hoge kosten zouden kunnen jagen. Dit zal ongetwijfeld prefentief werken, temeer daar ze de laatste dagen in allerlei streekkrantjes adverteren met het nu GRATIS nummer.
Ik heb me laten vertellen dat de kosten voor hen zelfs ruim 0,30 ct per minuut bedragen bij MOBIELE oproepen, terwijl het "gesprek"voor de beller geheel GRATIS is.
Mijn zegsman deelde me ook mee dat het bandje dat je hoort 2 uur lang door blijft draaien. Dit betekent dus, indien een MOBIELE beller bijvoorbeeld nadat het nummer is gekozen in slaap zou vallen zonder de verbinding te verbreken, dit de thuiswerkmaffia minimaal 18 Euro per "slaapsessie" van twee uurtjes kost...
Nogmaals, dat willen we met z'n allen deze oplichters toch niet aandoen? :wink:

Norindie
Berichten: 4
Lid geworden op: 16 mar 2006 12:35

Re: Thuiswerk

Ongelezen bericht door Norindie »

Even over dat gratis telefoonnummer, inderdaad als je belt dan blijft ze de boodschap herhalen en als je je nummerherkening uit zet dan kun je hem gewoon laten open staan. Er even vanuit gaan dat de vorige spreker gelijk heeft over die 0,30 cent is dit een leuke manier om ze terug te pakken. Overgens ben ik er nog nooit in getrapt, maar kan me er wel kwaad over maken. Ga voor al die mensen de komende dagen dus maar een wat kosten maken voor de thuiswerkwinkel.....

Norindie
Berichten: 4
Lid geworden op: 16 mar 2006 12:35

Re: Thuiswerk

Ongelezen bericht door Norindie »

oja, laat iedereen even weten of ze dat ook gaan doen met dat gratis nummer? weten we ongeveer wat het ze gaat kosten 8) 8) 8)

Sall
Berichten: 5
Lid geworden op: 15 mar 2006 22:44

Re: Thuiswerk

Ongelezen bericht door Sall »

Het kost ze inderdaad minimaal 30 cent per minuut als je ze met je mobieltje belt. De lijn blijft 2 uur openstaan dus dat kost ze dan 36.- Euri per actie.
Als je een pre-paid mobieltje hebt, kan je controleren dat jouw oproep ook inderdaad gratis is. De oplichters hebben hier nu even iets over het hoofd gezien dat ze ontzettend veel geld kan kosten.
Wel zal het zo zijn dat men het redelijk snel zal ontdekken, dus als alle gedupeerden die hun gram wensen te halen moeten snel zijn. :wink:
Ludiek en doeltreffend lijkt me :wink:

Norindie
Berichten: 4
Lid geworden op: 16 mar 2006 12:35

Re: Thuiswerk

Ongelezen bericht door Norindie »

9.31 minuut, je zou het een soort vorm vanthuiswerk kunnen noemen toch? het levert alleen niets op.......

Sall
Berichten: 5
Lid geworden op: 15 mar 2006 22:44

Re: Thuiswerk

Ongelezen bericht door Sall »

maar je hoeft er niks voor te doen.... :lol:

Ik heb begrepen dat al enkele mobieltjes "roodgloeiend" staan.
Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat men het ontdekt...

Norindie
Berichten: 4
Lid geworden op: 16 mar 2006 12:35

Re: Thuiswerk

Ongelezen bericht door Norindie »

ga even wat broodjes maken, telefoon ligt bellend en al op de keukentafel, wie volgt????

freule
Berichten: 6
Lid geworden op: 23 feb 2006 18:48

Re: Thuiswerk

Ongelezen bericht door freule »

:P
Goed idee, ik doe ook mee!

Freule

Gesloten