LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nieuwe wasmachine

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
Carolien1

Re: Nieuwe wasmachine

Ongelezen bericht door Carolien1 »

Hoi,
Ik heb vorig jaar 8 juni een lg14220fdn gekocht.ik ben zeer tevreden,hij wast net zo goed schoon als mijn oude miele waar ik in 15 jaat r tijd 1250 gulden reperaties heb gehad en als je dan miele belt dan zeggen ze dat je niet zoveel moet wassen.Als je gemiddeld 10 xper week wast gaat ook de miele maar een jaar of tien mee.Voor de gewone consument is een miele met uitgestelde startijd niet meer te betalen vijftienhinderd euro is niets Ik heb mijn lg via internet gekocht en het scheelde 107 euro dat ik goedkoper was met de mediamarkt.
Ik denk ook dat je gewoon mazzel moet hebben met een apparaat.
Tot nu toe ben ik zeer tevreden over mijn lg

Thijs193

Ongelezen bericht door Thijs193 »

Een Miele met uitgestelde start voor minimaal 1500 euro is onzin, ze zijn er een stuk voordeliger. Tuurlijk moet je geluk hebben met een wasautomaat, een Miele kan net zo goed stuk als ieder ander de vraag is alleen wanneer :wink:

@tje

Ongelezen bericht door @tje »

Die hebben de trommel niet aan twee punten hangen, zoals de standaard bovenlader, maar aan één punt, net als een voorlader.
Vroeger wel, maar tegenwoordig al lang niet meer.

khata

Ongelezen bericht door khata »

Hallo,

Wij hebben een erg duure Miele gekocht en die moest dus na een paar jaar weer erg duur gerepareerd worden.

Als de miele de deur uit is gaan wij weer terug naar een goed koop model en dat na een aantaljaren vervangen. Heb je om de 6 a 7 jaar gewoon weer een jaar gerantie.

hharteman

Ongelezen bericht door hharteman »

2 jaar zelfs

Ik heb de LG inmiddels een paar weken staan en mijn vrouw is helemaal in haar nopjes.
Fuzzy logic (vrij vertaald vage logica) is wel funny.
Hij ziet zelf hoeveel was erin zit en past water en energy zelf aan.
Speciaal anti kreukel programma en uitgestelde start.
Fantastisch leuk apparaat en wast goed schoon.
Zeer tevreden mee tot nu toe.

aadk

Ongelezen bericht door aadk »

ik zou zeggen neem een siemens is wat duurder maar zeer goede garantie regeling standaard.
dus volgende apparatuur voortaan siemens
en eigen reparatie dienst

MarkR

Ongelezen bericht door MarkR »

Hallo,

Ik hang dit maar even hieronder, onnodig om een nieuw draadje te starten. Ik ga binnenkort op mezelf wonen (jaja) en ben op zoek naar een betaalbare wasmachine en droger. Mijn ouders hebben een Miele, op zich goed maar áls er iets kapot gaat betaal je ook flink wat voor de reparatie. En dat is in de afgelopen jaren toch 2 keer gebeurd. Nou denk ik dat je bij een goedkopere machine ook nog wel genoeg betaald maar het zal wel net zo zijn als bij auto's (daar heb ik meer verstand van) dat je voor BMW onderdelen meer betaalt dan voor Honda onderdelen.

Na wat zoeken ben ik op zich vrij gecharmeerd van een AEG Lavatherm 58800 en AEG 74800 combi. Ik wil niet de hoofdprijs betalen maar wel een fatsoenlijke machine. Ben vooralsnog alleen dus erg veel te lijden hebben de apparaten niet.

Goede keus of is er een betere koop voor waar ik hem voor ga gebruiken?

Aankoop is trouwens gepland in mei voor late reacties :)

Toppie en bedankt!
Mark

elwintje

Ongelezen bericht door elwintje »

IK ZOU ZEGGEN EEN SIEMENS VAN DE BBC

DarkChild

Ongelezen bericht door DarkChild »

@ MarkR

Ik zou eens kijken op vergelijksites, zoals kieskeurig.nl en vergelijk.nl.
Ik vind dat je daar goed producten kunt vergelijken en er staat ook bij waar je de machines het goedkoopst op het Internet kunt kopen.

Over het kopen van wasmachines en andere huishoudelijke apparaten op het Internet heb ik goede verhalen gehoord van vrienden en kennissen. Het wordt netjes thuis bezorgt en ze nemen de verpakking mee. Ik weet niet hoe het gaat als zo'n machine kapot gaat, daar hebben die vrienden en kennissen gelukkig nog geen ervaring mee gehad. Zou je even naar moeten informeren.

Zelf hebben mijn vriend en ik onze wasmachine gewoon gekocht in de winkel, waar we onze machine voor de goedkoopste internetprijs mee hebben gekregen. Dit kwam omdat ik het aanhaalde en omdat we de filiaalhouder kennen.

Overigens hebben wij een Miele gekocht (+ 10 jaar garantie) en we zijn er erg tevreden mee. Hij wast schoon en geluidloos, wat wil een mens nog meer!

Succes met zoeken!

MarkR

Ongelezen bericht door MarkR »

Bedankt DarkChild.

Betreffende extra garanties op huishoudelijke apparaten stond er afgelopen zaterdag een artikel in onze krant. Zie hier voor het gehele artikel!

http://mgl.digi-dition.nl/daily/2006/4/ ... pagina.php

Zeker de moeite waard om eens te lezen.

Grt
Mark

janse

Ongelezen bericht door janse »

Ik ben sinds een paar weken in het bezit van een nieuwe AEG wamachine 76828carat en hij bevalt mij prima. Via internet gekocht, netjes 2 trappen opgebracht door het vervoersbedrijf en dat alles voor een prijs waar de winkel het nooit voor zou doen. Machine wast goed, is stil en ik heb standaard 10 jaar garantie op de motor, prima toch.

ansepans

Ongelezen bericht door ansepans »

heb laatst een nieuwe wasmachine gekocht.
volgens de evm-handelaar was dit het nieuwste en tevens een zeer goede keus: aeg-elektrolux silence 76819.
koolborstel-vrije motor, waar 10 jaar garantie op zit, 7 kg waslading!
de motor is echt hartstikke stil, heb maar een kwart van het aangegeven wasmiddel wat op het pak staat, nodig (dat scheelt behoorlijk)
kosten: tussen de 850 en 900 euro, da's wel veel geld, maar kwalitatief hoogstaand

januca

Ongelezen bericht door januca »

Mijn Miele is na 14 jaar probleemloos draaien uiteindelijk stuk gegaan.
De vorige Miele is 12 jaar meegegaan.
Hiervan uitgaande heb ik maar weer een Miele gekocht.

Gesloten