LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Krasloten actie bij Kruidvat

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Myloon

Krasloten actie bij Kruidvat

Ongelezen bericht door Myloon »

Wie heeft ook een slechte ervaring met deze actie? Wat heb je er aan gedaan?

Ik heb dus een klacht over het Kruidvat. Kruidvat heeft 3 weken geleden een actie gehad, waarbij je na aankoop van 2 actieproducten een kraslot kreeg. Altijd prijs, stond er op het kraslot. Ik had inderdaad een prijs gewonnen, een klein potje vaseline. Helaas waren er nog geen prijzen in de winkel. Ik kon later die week terug komen. Ik ben inmiddels 12 keer naar het betreffende filiaal geweest, en 3 keer naar andere filialen, maar steeds hetzelfde antwoord: Alles is op, of we hebben niets meer of nooit gekregen. Ik heb 3 keer een mail naar het kruidvat gestuurd, maar ik kreeg het volgende terug:

hartelijk dank voor uw reactie wij vindne het spijtig te moeten vernemen dat u hierdoor geen gebruik heeft kunnen maken van de actie. helaas hebben wij geen beschikking over voorraad van de potjes vaseline, en kunnen u hierdoor geen potje toesturen. het spijt mij u niet beter te kunnen berichten."

Ik heb ze gevraagd of ik dan iets anders kon krijgen, tegen inlevering van de bon.Maar helaas, dat was natuurlijk niet mogelijk.

Ik heb dus 2 producten gekocht voor het gratis product, die ik nooit heb gekregen, en ook zeker niet meer krijg. Rare actie, prijzen weggeven, die het kruidvat nooit binnen heeft gehad!

MVG M.Hasselt

Shareena

Re: Krasloten actie bij Kruidvat

Ongelezen bericht door Shareena »

Jeetje, voor zo'n klein kl*te potje vaseline! Als je er graag eentje wilt heb ik er nog wel eentje... :? Als je nou een dvd-speler of een i-pod had gewonnen, maar een potje vaseline...

Chima

Ongelezen bericht door Chima »

Mijn vriendin heeft er ook aan mee gedaan en die heeft dat potje vaseline wel gekregen..............echt helemaaaaaaaaaaal te gek yoh. Ik sprong een gat in de lucht toen ze me dit vertelde.............we hadden een prijs gewonnen......en wat..... :shock: :lol:

Myloon

Ongelezen bericht door Myloon »

Het gaat niet om de prijs, maar om het principe.

Plucko

Ongelezen bericht door Plucko »

Shareena, het gaat om het principe. Ze horen die prijs gewoon te geven als je het hebt gewonnen. Het gaat er niet om wat de prijs is.

Jonjo

Ongelezen bericht door Jonjo »

Plucko, de site ontdekt en ga je nu interessant doen?

Jvc

Ongelezen bericht door Jvc »

weet nog wel winkels die ze nu nog hebben

gerland

Ongelezen bericht door gerland »

weet nog wel winkels die ze nu nog hebben
Nu nog? Na anderhalve maand?

Hij is leuk, Jvc, 1 april!

:lol:

Jvc