| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Hoogendoorn Sliedrecht
Hoogendoorn Sliedrecht
Gr.
Iz.
Iz.
Laatst gewijzigd door Iz op 18 okt 2006 19:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Hoogendoorn Sliedrecht
Hoi, ik ben ook op zoek naar een nieuwe keuken en woonachtig in de regio. Is dit een nieuwe zaak? Ik heer nog niet eerder van gehoord.
Iz kun je iets specifieker zijn over wat voor type keuken het bij jou gaat en wat voor merk?
Iz kun je iets specifieker zijn over wat voor type keuken het bij jou gaat en wat voor merk?
.df
Laatst gewijzigd door Iz op 17 jan 2008 22:32, 2 keer totaal gewijzigd.
Hoe bedoel je hij werkt vanuit huis?
heeft hij geen showroom waar je het merk keukens kan zien wat hij voert?
heeft hij geen showroom waar je het merk keukens kan zien wat hij voert?
12
en iz vind je dat heel vreemd?
ik niet hoor, als het werkelijk zo was dat je vanuit garage's keukens en kwaliteit kan verkopen dan vraag ik me af, is hij zo slim, of zijn de mensen met een showroom zo dom....
ik ga er even van uit dat hij dan maar zo slim is, dan begrijp ik nog steeds de consument niet, wat doen die in godsnaam nog in showrooms ze kunnen beter bij de garageverkopers langsgaan,
of zou een consument toch iets meer voor zijn 6400 euro verwachten???
vul zelf maar in.
ik niet hoor, als het werkelijk zo was dat je vanuit garage's keukens en kwaliteit kan verkopen dan vraag ik me af, is hij zo slim, of zijn de mensen met een showroom zo dom....
ik ga er even van uit dat hij dan maar zo slim is, dan begrijp ik nog steeds de consument niet, wat doen die in godsnaam nog in showrooms ze kunnen beter bij de garageverkopers langsgaan,
of zou een consument toch iets meer voor zijn 6400 euro verwachten???
vul zelf maar in.
-
kanovaarder
Prachtig hoor!
Zo'nieuwe keuken en zo makkelijk als je Leen op de TV ziet.
't Is dat ik een huurhuis heb en de keuken is ingericht door de verhuurder.
Maar als ik daar invloed op zou hebben gehad dan zou ik het wel geweten hebben!!
Niks echt alles door een ander ingebouwd. Losse keukenblokken op pootjes zoals bijvoorbeeld bij IKEA is te zien.
Bijbehorende keukenkastjes. Losse kookblokken waarin de inbouwapparaatuur in past van het lievelingsmerk.
Weliswaar ben je wat de gasaansluiting betreft enigzins gebonden maar het doortrekken van een gasleiding is een niet al te dure oplossing.
Werkbladen te kust en te keur en geheel naar eigen smaak en voor de waterleiding(en) en vuilwaterafvoer kunnen de flexibele slangen een en ander zo in te richten dat veel beter dan vaste opstellingen de keuken ingericht kan worden.
Ook omdat het hele vloeroppervlak makkelijk te reinigen is ook veel hygiënischer.
Kortom, ik begrijp die vaste opstellingen niet die eerder uit de mode raakt dan versleten en dan met veel moeite en breekvuil gesloopt wordt en hup, weer zo'n nieuwe keuken omdat Leen het op de TV zo mooi en makkelijk kan vertellen.
Ik gooi dit meer eens in de groep als een idee hoor!
's Mens z'n zin is een mens z'n leven nietwaar?
zegt deze ouwe grijze vogel.
Zo'nieuwe keuken en zo makkelijk als je Leen op de TV ziet.
't Is dat ik een huurhuis heb en de keuken is ingericht door de verhuurder.
Maar als ik daar invloed op zou hebben gehad dan zou ik het wel geweten hebben!!
Niks echt alles door een ander ingebouwd. Losse keukenblokken op pootjes zoals bijvoorbeeld bij IKEA is te zien.
Bijbehorende keukenkastjes. Losse kookblokken waarin de inbouwapparaatuur in past van het lievelingsmerk.
Weliswaar ben je wat de gasaansluiting betreft enigzins gebonden maar het doortrekken van een gasleiding is een niet al te dure oplossing.
Werkbladen te kust en te keur en geheel naar eigen smaak en voor de waterleiding(en) en vuilwaterafvoer kunnen de flexibele slangen een en ander zo in te richten dat veel beter dan vaste opstellingen de keuken ingericht kan worden.
Ook omdat het hele vloeroppervlak makkelijk te reinigen is ook veel hygiënischer.
Kortom, ik begrijp die vaste opstellingen niet die eerder uit de mode raakt dan versleten en dan met veel moeite en breekvuil gesloopt wordt en hup, weer zo'n nieuwe keuken omdat Leen het op de TV zo mooi en makkelijk kan vertellen.
Ik gooi dit meer eens in de groep als een idee hoor!
's Mens z'n zin is een mens z'n leven nietwaar?
zegt deze ouwe grijze vogel.
nou kanovaarder ben je vaak met je kano over de kop geweest misschien? of heb je een klap van de molen gehad??
jouw reactie raakt kant nog wal met de vraagstelling
jouw reactie raakt kant nog wal met de vraagstelling
Ik ben het hellemaal met Kanovaarder eens, met extra lange flexibele aansluitingen kun je de keuken bijvoorbeeld mee de tuin in nemen handig in de zomer tijdens de BQ. Of in de winter als je op zolder zit dan hoef je niet meer naar beneden....te gek toch? En met vakantie neem je hem gewoon mee (met extra extra lange slangen dan). Waarom kom ik hier nou nooit op?..................en wel zo'n sukkel!
Groetjes,
Iz
Iz
Hoi, ik heb een keuken van hogendoorn en ben dik tevreden.
Ik kon kiezen uit 5 merken en werd zeer goed geholpen.
En hij heeft altijd dezelfde monteur die de keuken voor hem
plaatst.
Hij kwam zelf de keuken zelf opleveren en dat vond ik ook wel
een prettig idee.
Eindelijk een keukenzaak die tijdens en na de montage ook nog kwam kijken of alles goed was gelopen en dat zie je tegenwoordig niet meer.
groeten
Ik kon kiezen uit 5 merken en werd zeer goed geholpen.
En hij heeft altijd dezelfde monteur die de keuken voor hem
plaatst.
Hij kwam zelf de keuken zelf opleveren en dat vond ik ook wel
een prettig idee.
Eindelijk een keukenzaak die tijdens en na de montage ook nog kwam kijken of alles goed was gelopen en dat zie je tegenwoordig niet meer.
groeten
Dit is werkelijk, absolute, klik klare onzin! Ik weet van onszelf en van zeer veel concullega's dat dit vaak zo gebeurt. Waarom worden de voorbeelden altijd van de vuilnisbelt gehaald. Het lijkt erop dat in de ogen van de consument keuken Nederland alleen nog uit de DMG formuletjes bestaat, dat is spijtig want er zijn nog zeer veel goede keukenspeciaalzaken die echt vakwerk leveren en prima service!Eindelijk een keukenzaak die tijdens en na de montage ook nog kwam kijken of alles goed was gelopen en dat zie je tegenwoordig niet meer
Hoi Matbroek,
Welke 5 merken verkoopt hij dan?
En heb je dan vanuit een brochure gekocht of ben je eerst elders alles wat apparatuur en materiaal betreft gaan bekijken?
Welke 5 merken verkoopt hij dan?
En heb je dan vanuit een brochure gekocht of ben je eerst elders alles wat apparatuur en materiaal betreft gaan bekijken?