| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] www.telecom.nu
-
yhkpasfd
www.telecom.nu
ik wil een contract afsluiten op www.telecom.nu.
heeft iemand ervaringen met het bestellen via telecom.nu??
ben toch een beetje huiverig om via internet een contract af te sluiten.
heeft iemand ervaringen met het bestellen via telecom.nu??
ben toch een beetje huiverig om via internet een contract af te sluiten.
-
&y
Re: www.telecom.nu
Ik was hier eerst ook huiverig voor en ben de eerste keer naar hun winkeltje in Haarlem geweest.... Achteraf niet nodig, hun service is prima bevallen! Later heb ik nog gebruik gemaakt van http://www.2call.nl/ een concurrent van hun.. zij waren goedkoper en dit is ook goed gegaan.
-
Gast
Heb zelf al jaren prettige ervaring met deze zaak. Zitten in Haarlem vlak achter het station. Kocht er al mijn gsm's (4 stuks) de afgelopen jaren en inmiddels ook mijn digitale camera en dvd recorder.
Uitstekende service.
Pascal
Uitstekende service.
Pascal
-
Gast
Zeg dan gelijk erbij dat je 1 van de eigenaren bentGeplaatst op 24 Feb 2005 14:11 door Gast
--------------------------------------------------------------------------------
Heb zelf al jaren prettige ervaring met deze zaak. Zitten in Haarlem vlak achter het station. Kocht er al mijn gsm's (4 stuks) de afgelopen jaren en inmiddels ook mijn digitale camera en dvd recorder.
Uitstekende service.
Pascal
-
byebye
Ik wacht al drie weken op mijn telefoon. En het contract is al getekend, dus kan ik er niet onderuit. En mijn vorige abonnement is afgelopen...Lekker hoor! 
grootste stel oplichters ooit. De medewerkers zijn bijdehand en hebben nog nooit van het woord service gehoord. Ik wacht nu al 5 maanden op mijn kapotte mobiel, en zij zeggen doodleuk er niets aan te kunnen doen.
nooit maar dan ook nooit wat kopen hier, geef 10 euro meer uit en krijg service van een andere winkel. Dat deze gasten nog bestaan is bijzonder en onterecht.
nooit maar dan ook nooit wat kopen hier, geef 10 euro meer uit en krijg service van een andere winkel. Dat deze gasten nog bestaan is bijzonder en onterecht.
absoluut niet doen via hun.hebben een verlenging aangevraagd wat niet ging hebben ze gewoon een nieuw abbonement gemaakt ipv verlenging. zitten nu met 2 abbonementen, stelletje

Klachten genoeg te lezen over telecom.nu maar als je (goedkoop) een GSM wilt bestellen doe het gerust. Mijn ervaring is uitstekend!! Vrijdags besteld, portering reeds maandag op de SMS, en toestel al op donderdags bezorgd. Volgende GSM weer via Telecom.nu. Sjapooo.