LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ondoorzichtig?

Heb je letselschade opgelopen? En ben je niet correct behandeld? Laat het ons weten.
Jaliks

ondoorzichtig?

Ongelezen bericht door Jaliks »

LS,

Ben ik nu de enige die merkt dat de "goedbedoelde" adviezen van de heer Van Aarle erg ondoorzichtig en totaal irrelevant zijn? Niet alleen schiet in mijn optiek zijn topics/antwoorden het doel van dit forum voorbij, erger is het dat de vragen van de "normale" bezoekers, voer voor de heer Van Aarle is om het weer over zijn eigen frustaties te hebben. Bovendien, door zijn ellenlange teksten is het al totaal oninteressant zijn verhalen te lezen, maar vervuilt het forum in zijn geheel. Overigens zijn veel van zijn adviezen slechts gedeeltelijk tot niet waar (zoals de waardering van het smartengeld, hoe komt u erop??) en kan leiden tot misleiding.

Beste heer Van Aarle, kunt u niet gewoon een eigen website openen en uw tijd daaraan besteden opdat personen met echte problemen hun vragen hier kunnen stellen zonder dat u met een uitputtend antwoord komt? U zult wellicht ernstig teleurgesteld zijn in de verzekeraars, bedenk wel dat het juist die verzekeraars zijn die voor een goede pleister op de wonde kunnen zorgdragen.

U zult wel een heel lang antwoord formuleren op deze topic. Voor de goede orde: u doet maar! Bedenk wel dat trosradar met het forum hele andere bedoelingen heeft dan uw warrige onderwerpen. Ik ben er van bewust dat ik me nu ook schuldig maak aan het vervuilen van dit forum, mijn excuses hiervoor.

Als er mensen zijn die Van Aarle wel degelijk een goede partij is, ben ik daar wel benieuwd naar.

Zo dat is eruit!

p.vanaarle

Re: ondoorzichtig?

Ongelezen bericht door p.vanaarle »

beste Jaliks,
bedenk wel dat het juist die verzekeraars zijn die voor een goede pleister op de wonde kunnen zorgdragen.
Dat is nou net het probleem. Verzekeraars zouden op basis van de polissen de schade moeten compenseren, maar laten dat na.

Dat brengt slachtoffers bij elkaar om over dit probleem van gedachten te wisselen en oplossingen te bedenken en uit te wisselen.

We klikken even op ""alles van Jaliks"" en beseffen dan snel waarom je op het forum bent. zie bijvoorbeeld
Geplaatst op: 10 Mrt 2004 21:21 Onderwerp: Letsel en de rol van een verzekeraar/belangenbehartiger
In mijn bericht hierboven heb ik benadrukt dat er altijd zaken zullen zijn waarbij meer aan de hand is. Als belangenbehartiger heb ik schrijnende gevallen gehad, .........................
Je geeft dus toe dat er schrijnenede gevallen zijn, maar wat doe je er aan?

Je bent dus belangenbehartiger en hoopt klanten te werven vanaf dit forum. Wiens belangen behartig jij? Wel, dat toon jij door je houding:
Je ""vergeet"" bij je stellingen hierboven in je topic bewijsmateriaal en argumenten aan te leveren ter onderbouwing. Heb je die eigenlijk wel?
Kom er dan mee. Jammer dat je dat anoniem doet en slachtoffers je envelopje aan laat klikken om ze over te nemen en weg te leiden van dit forum. ([email protected] .Waar staat dat voor en wie ben jij dan wel in werkelijkheid?) Je hebt toch niets te verbergen? Begin met de waarheid en kom met je ware identiteit op het forum, dan kom je betrouwbaarder over, zeker ook als je de ware argumenten en bewijslast toont.

Overigens krijg ik dagelijks veel E-mails, post en telefoontjes buiten het forum om en heb ik die slachtoffers als ervaringsdeskundige al een heel eind verder kunnen helpen. Ik ben inmiddels een soort "verlengstuk" geworden van de stichting de ombudsman en hoef mij niet in anonimiteit te hullen en begin dus met de waarheid door met mijn ware naam op dit forum te komen. Alles wat ik schrijf is waar en uit ervaring geschreven en terug te vinden in de wetten en jurisprudentie.
Veel slachhtoffers zullen alles herkennen.
Niet om frustraties te lozen, want die heb ik niet, maar om slachtoffers te helpen. Wie is er eigenlijk van ons beiden ondoorzichtig?
ik denk dat er sprake is van wat in de psychologie Projectie heet.

Hans V

Ongelezen bericht door Hans V »

Ja ja, Jaliks...nu krijg je de toorn over je heen...en ik durf te wedden dat de volgende mededeling is dat jij en ik samenspannen....
Het heeft niet veel nut om in te gaan op afdwalende topics, maar wat wel aardig zou zijn dat is als een paar nuchtere lieden (jij en ik?) de vragen beantwoorden. Misschien moeten we elkara af en toe corrigeren, maar als we dat met respect doen kan dat geen kwaad, in tegendeel.

p.vanaarle

Ja ja, Jaliks...nu krijg je de toorn over je heen...en ik durf te wedden dat de volgende mededeling is dat jij en ik samenspannen....
Toorn: Het past bij jullie ""letsel"" om deze onwerkelijheid te verkondigen. Jullie gebrek aan de juiste aandacht, liefde en genegenheid is jullie niet te verwijten. Ook dat Hans V nu deze opmerking over samenspannen maakt is daar een gevolg van en heeft hij daardoor als gevolg daarvan zelf bedacht en niet ik.
Helaas zijn jullie geen nuchtere lieden door gebrek aan realiteitszin / geheugenverminking, omdat die helaas zoals ik op kan maken uit jullie reacties beschadigd is, maar voor jullie is die realiteit.

Je helpt inderdaad allebei letselschadeslachtoffers met dit soort reacties om jullie aard van het "letsel" te doorzien en een plaats te geven in de wijze van letselschadebehandeling.

Ik ben blij met jullie teksten op dit forum en heb absoluut geen rancunes tegen jullie, noch tegen verzekeraars en hun afwimpelhulpjes.
Ze kunnen er immers allemaal niets aan doen dat ze zo gevormd / geworden zijn. Ik zou willen dat ik die allemaal kon helpen.

ik weet, dat ik lijders aan pseudologia niet kan overtuigen met mijn stukjes en argumenten, omdat dat niet binnen hun ""werkelijkheidsbeleving"" past en ze daarom dit niet als werkelijk en waar accepteren, maar de lotgenoten op dit forum zullen het wel begrijpen en accepteren en er op die manier mee leren omgaan.

Hans V

Ongelezen bericht door Hans V »

Dat is toch weer een hele geruststelling.

Ik heb maar besloten dat ik ga stoppen met bijdragen aan dit forum. de reden is in feite gestoeld op het bezwaar van jaliks.
Dit forum wordt gedomineerd voor Van Aarle die eventueel ook op zijn eigen berichten reageert. Iedere afwijking van zijn visie betekent dat je van hem het stempel krijgt dat je een vorm van hersenletsel of een psychische afwijking hebt.
Mijn laatste mededeling: Van Aarle is geobsedeerd met de regeling van letselschade en met name met zijn eigen dossier dat al zeventien jaar loopt. Hij slaagt er in al een jaar dagelijks uitgebreide verhalen over dit onderwerp te schrijven in goed begrijpelijk Nederlands. Tenzij er sprake is van een vorm van hersenletsel met karakterologische veranderingen waardoor hij bijvoorbeeld niet met anderen kan samenwerken (ik ken zijn letsel niet) dan valt niet uit te sluiten dat hij in staat moet zijn tot betaald werk. Hij zou de bedrijfsvereniging van deze activiteiten kunnen vertellen en deze kunnen vragen of men hem niet kan reintegreren, als is het maar om te beginnen als vrijwilliger in een rechtswinkel. Dat kan parttime, ik denk dat het een zeer bevlogen medewerker is en dat hij veel steun kan geven aan mensen die recht zoeken en gebruik kunnen maken van zijn inmiddels fenomenale kennis. Natuurlijk slaat hij af en toe de plank mis, maar dat wordt ruimschoots gecompenseerd door enthousiasme.
Je hebt recht op werk! eis het op!

Ik zou zeggen: veel succes! wellicht tot ziens, maar niet op dit forum.

p.vanaarle

Beste Hans V.
Jammer dat je het forum verlaat, maar je motief is erg "ondoorzichtig".
Het lukt je niet meer mensen van het forum weg te leiden naar nepbelangenbehartigers. Dat wads immers je motief.
We hebben veel van je geleerd en voor degenen die het alsnog lezen, het ligt immers vast, leren nog veel van je.
Bedankt voor je bijdrage.

Paul

Jaliks

Ongelezen bericht door Jaliks »

Beste Hans,

Alhoewel ik niet van plan was om meer te reageren kan ik het niet laten om je te steunen in je keuze. Ik betreur het wel dat de echte vraagstellers hierdoor bestookt raken van relevante advies en zij te maken krijgen met de Paul van Aarle Show.

Maar goed, als ik het forum zo nalees zijn er maar weinig die zich wat van Aarle aantrekken. Bovendien vraag ik me af hoe goed je bent als een dossier al 17 (?) jaar loopt.

Groeten

mismaakt handje

Ongelezen bericht door mismaakt handje »

Je hoeft de echte vraagstellers niet te betreuren hoor, en je mag ze trouwens ook best wat een wat hoger intelligentieniveau toedichten dan je nu doet :lol:

p.vanaarle

Jaliks,
Bovendien vraag ik me af hoe goed je bent als een dossier al 17 (?) jaar loopt.

Als je dossier al voor het 17de jaar loopt, geeft niet aan hoe goed het slachtoffer is, maar hoe slecht verzekeraars zijn in de schadeafdwikkeling. Weliswaar had ik al lang een veel te lange afkoopsom kunnen "accepteren" en daar hebben de verzekeraar en hun hulpjes alles voor uit de kast gehaald om mij daartoe te manipuleren en te dwingen , maar daarmee zou ik dan dan wel ernstig bestolen van mijn rechten/ tekortgedaan zijn .
Misschien is het ook wel mijn vonnis en positief gezien mijn "roeping", om al die trucjes te inventariseren, te analyseren,er oplossingen voor te bedenken voor mijn medeslachtoffers en liefst structureel voor de toekomst.. Ik denk, dat de Stichting De Ombudsman en TROS RADAR mij daarop geselecteerd hebben....toch? Mijn positieve instelling en analytische en oplossende vermogen kwam en komt goed uit voor het letselschaderapport van de Ombudsman en het onderzoek waar de Universiteit ven Tilburg mee bezig is. Daar heb ik al veel positiefs mee bereikt.

De verzekeringshulpjes die ik vorig jaar mei / juni 2005 met bosjes als wespen op mijn nek kreeg en van het forum werden verwijderd door de redactie kwam dat niet goed uit, net zo min als de inteligentere verzekeringshulpjes Jaliks en Hans V die anoniem op dit forum al die tijd slachtoffers trachten te misleiden en van dit forum weg trachten te leiden.
Dit forum is nu meer een leesforum geworden, een bron van informatieverschaffing voor slachtoffers. Ook daarmee heb ik toch ook iets zeer positiefs bereikt. Echte slachtoffers stellen nog steeds vragen, maar minder via het forum en meer direct aan mij buiten het forum om, want ze zijn bang van de verzekeraars en hun afwimpelhulpjes en willen discretie en vooral oplossingen.

Gesloten