LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] staatsloterij

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
luckyIam
Berichten: 7
Lid geworden op: 21 mar 2006 00:22

Re: staatsloterij

Ongelezen bericht door luckyIam »

Uiteraard ben ik het eens met bovenstaande reakties.

Ook ik speel al jaren automatisch mee. Ik voel me door de staatsloterij pepiepeld. Nu moet ik een extra lot gaan kopen om mee te dingen naar een prijs waar ik al aan meebetaald heb. Schande!

Ik was trouwens al pissig vanwege het feit dat er nu prijzen op tv worden weggegeven die je alleen kan krijgen als je op dat moment thuis bent. Ik speel juist automatisch mee vanwege het gemak. Ik weet dat de kans zeer klein is dat ze bij mij op de stoep staan, maar ik weet wel dat ik pislink zou zijn als ik de prijs niet krijg omdat ik niet of te laat open doe.

slechtzicht
Berichten: 25
Lid geworden op: 27 jun 2005 13:54

Re: staatsloterij

Ongelezen bericht door slechtzicht »

ook ik ga opzeggen, waar halen ze het lef vandaan om heel arrogant in de uitzending te gaan zitten en glashard zeggen dat ze doen wat zij willen, en het volgend jaar gewoon weer zo doen.

Ik roep hierbij ook iedereen op om hetzelfde te doen!!


groetjes,

whartman
Berichten: 6
Lid geworden op: 17 mar 2006 18:16

Re: staatsloterij

Ongelezen bericht door whartman »

na de uitzending van radar , weet ik het zeker.
de staatslotterij doet gewoon waar ze zelf zin in hebben.
en dat die meneer van de staatslotterij zegt "je kan wel mee doen aan die jackpot van 10 april , koop gewoon ff een lot"
Maar dat is nu juist het probleem, ze dwingen je op deze manier gewoon 13,50 euro extra te laten betalen.
en die meneer zegt ook dat die beslissing al in januari is genomen, toen bekend werd dat de trekking voortaan elke 10 de van de maand zou zijn, waarom zijn we toen ook daarover niet ingelicht.
Ja ja ze doen gewoon waar ze zelf zin in hebben, en luisteren niet eens ,
we zouden eigenlijk allemaal geen lot moeten kopen, eens kijken wat er dan gebeurd, maar ja dat gaat niet.

slechtzicht
Berichten: 25
Lid geworden op: 27 jun 2005 13:54

Re: staatsloterij

Ongelezen bericht door slechtzicht »

Hallo,

Dhr. whartman stelt hierboven dat het niet mogelijk is om allemaal geen loten meer te kopen....

Ik zeg dat het juist de uitgelezen manier is om te laten zien dat je niet alles zomaar laat gebeuren.
Dit moet je er even voor over hebben, om een signaal af te geven.
Veel klagen en niets doen daar hebben we al zoveel van gezien, daar lachen die *****'s gewoon om...ACTIE dat is er nodig.


Opzeggen die hap!!!

l.den.hartog
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 mar 2006 10:37

Re: staatsloterij

Ongelezen bericht door l.den.hartog »

Maandagavond heb ik gekeken en gehoord hoe de discussie verliep m.b.t. dit onderwerp en ben hevig teleurgesteld over de manier waarop dit gesprek verliep. Ik vind dat Radar zich duidelijk met een kluitje het riet in heeft gestuurd. Ik voel mij nog steeds bedonderd door de Staatsloterij en overweeg mijn lidmaatschap op te zeggen

The Wizard
Berichten: 47
Lid geworden op: 21 apr 2005 15:46

Re: staatsloterij

Ongelezen bericht door The Wizard »

Over eerlijkheid en betrouwbaarheid gesproken: wie garandeert mij dat de trekkingen "eerlijk" verlopen? Hebben loten van vaste spelers eigenlijk wel evenveel kans op een prijs als loten uit de losse verkoop? Ik heb daar intussen sterk mijn twijfels over.

lindapijl
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 mar 2006 11:32

Re: staatsloterij

Ongelezen bericht door lindapijl »

ik ben eruit ik ga zeker mijn abonnement opzeggen is waarschijnlijk de enige manier dat ze erover na willen denken (moeten er natuurlijk wel meer opzeggingen komen)

empie
Berichten: 258
Lid geworden op: 19 sep 2005 13:46

Re: staatsloterij

Ongelezen bericht door empie »

Kan iemand een voorbeeldje plaatsen voor opzegging en naar welk adres dit moet?
U zou verschillende mensen in mijn omgeving er een plezier mee doen.
Ik heb zelf al even op de site van de Staatsloterij gekeken en als ik het goed heb is het adres Postbus 3334, 5902 RH Venlo.
Bij voorbaat dank.

redert2
Berichten: 12
Lid geworden op: 21 mar 2006 12:07

Re: staatsloterij

Ongelezen bericht door redert2 »

Ja, we worden weer gedwongen door de staatsloterij om bij zo'n jackpot een extra lot te kopen. Hierover heb ik in dec 2005 al contact gehad met staatsloterij, aangezien bij de vaste spelers onder aan het lot de opmerking staat dat alle trekkingen op de 10de zijn en je meespeelt, behalve die van 10 april 2006. Ik heb de medewerker, na zeker 15 minuten wachttijd, gevraagd ofdat de staatsloterij mensen zo dwingt om een extra lot te kopen want de jackpot zal er precies uitgaan. Heb die persoon toen ook netjes voorgerekend dat precies op die 10de april de jackpot MOEST vallen. Stilte was er toen even. Ach mijnheer, die kans is zeer klein. Ja, we zien het.
En als automatische meespeler krijg je dan netjes een brief in februari dat om mee te doen op 10 april je die brief/machtiging moet terugsturen.
Gelukkig kan ik het geld missen, dus brief/machtiging opgestuurd. Heel veel mensen kunnen extra loten niet betalen (geld missen, zie ik in mijn omgeving).
Tot mijn verbazing krijg ik dus vorige week een brief van de staatsloterij, dat ik nog niet meespeelt met de 10 april trekking. Verbazing alom!!! 4 weken daarvoor ongeveer machtigingen al verstuurd.
Nummer gebeld om die loten te activeren, helaas sterk overbelast (ja, als iedereen die brief krijgt snap ik dat).
Dus de klantenservice maar gebeld. Het record van 19 minuten moeten wachten (bleef lekker hangen op 12 wachtende personen voor me). Eindelijk iemand aan de telefoon, dus leg het probleem uit.
O mijnheer, even kijken. O u speelt gewoon mee hoor op 10 april. Ja misschien heeft u de brief wat laat teruggestuurd. Ja, 4 weken geleden al opgestuurd. O ja, zijn veel mensen met zo'n brief, dus denk dat er iets fout is gegaan.
Staatsloterij, laat je dus niet alleen een extra lot/loten kopen, maar je ook extra kosten maken door hun klantenservice weer te moeten bellen.

wimbroek
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 mar 2006 13:34

Re: staatsloterij

Ongelezen bericht door wimbroek »

Te gek voor woorden.

Dat nu juist de staatsloteij aan deze praktijken mee gaat doen valt mij heel erg tegen.
Ook ik als vaste speler heb dat naare kaartje gekregen en heb gelijk de staatsloterij gebeld maar het antwoord was sorry, maar wij kunnen het niet veranderen. Ik hen toen maar eens een mailtje gestuurd dat ik wil mee spelen op 10 april en niet met de koninginnenloterij en gevraagt dit te wijzigen of anders zeg ik mijn lidmaatschap op.

Maar daar heb ook ik nog geen antwoord op gehad.

Dus met z'n alle opzeggen maar zou ik zeggen wie niet horen wil moet maar voelen loterijen zat.

whartman
Berichten: 6
Lid geworden op: 17 mar 2006 18:16

Re: staatsloterij

Ongelezen bericht door whartman »

Vandaag schriftelijk mijn automatisch lot opgezegd en mijn automatische incasso ingetrokken via onderstaand adres!

Nederlandse Staatsloterij

Postbus 3334

5902 RH Venlo

empie
Berichten: 258
Lid geworden op: 19 sep 2005 13:46

Re: staatsloterij

Ongelezen bericht door empie »

Bedankt.

Rustig
Berichten: 125
Lid geworden op: 12 nov 2004 21:14

Re: staatsloterij

Ongelezen bericht door Rustig »

Met zo te handelen vind ik dat de integriteit van de Staatsloterij weg valt. Aangezien de Staatsloterij onder verantwoordelijkheid van het Ministerie van Justitie valt, heb ik een klachtmail gestuurd naar; [email protected]

http://www.justitie.nl/contact/index.asp
Laatst gewijzigd door Rustig op 21 mar 2006 17:45, 1 keer totaal gewijzigd.

longbigbear
Berichten: 13
Lid geworden op: 07 jul 2004 16:40

Re: staatsloterij

Ongelezen bericht door longbigbear »

whartman
BerichtGeplaatst op: 21 Mrt 2006 15:56 Onderwerp: Opzeggen die hap

Vandaag schriftelijk mijn automatisch lot opgezegd en mijn automatische incasso ingetrokken via onderstaand adres!

Nederlandse Staatsloterij

Postbus 3334

5902 RH Venlo
krijg naar opzegging reactie terug met ingang van wanneer opzegging ingaat.

Dirk

Jonjo
Berichten: 1485
Lid geworden op: 14 aug 2005 09:18

Re: staatsloterij

Ongelezen bericht door Jonjo »

Iedereen die automatisch meespeelt heeft ruim de gelegenheid gehad om zijn lot te activeren. Ik vind dit alles heel simpel. Je doet het of je doet het niet, voor de rest niet zeuren.

whartman
Berichten: 6
Lid geworden op: 17 mar 2006 18:16

Re: staatsloterij

Ongelezen bericht door whartman »

Volgens mij begrijp je het niet helemaal, als je het lot activeert betekent dat je een extra lot a 13,50 aanschaft. Als jij dat zeuren vind,!

Ik vind het nog steeds een rare manier van handelen van de staatsloterij.

MeneerMuis
Berichten: 6
Lid geworden op: 19 mar 2006 20:16

Re: staatsloterij

Ongelezen bericht door MeneerMuis »

Vandaag schriftelijk mijn automatisch lot opgezegd en mijn automatische incasso ingetrokken!

Ik kots op oplichting!

Rustig
Berichten: 125
Lid geworden op: 12 nov 2004 21:14

Re: staatsloterij

Ongelezen bericht door Rustig »

Om uw klacht te deponeren; http://www.toezichtkansspelen.nl/

Wel doen hoor, anders ben ik de enige.

Gezondverstand
Berichten: 57
Lid geworden op: 25 jun 2005 23:54

Re: staatsloterij

Ongelezen bericht door Gezondverstand »

Als de Staatsloterij een beetje normaal was dan zouden vaste spelers gevraagd worden of ze een Koninginnedaglot willen in plaats van ze dat lot op te dringen ten koste van de reguliere trekking.
Een ongekende brutaliteit van de Staatsloterij waarmee ze alle listen en trucs van de Postcodeloterij overtreffen.

liesbeth en leo
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 mar 2006 11:44

Re: staatsloterij

Ongelezen bericht door liesbeth en leo »

Ben ook al jaren lid van de staatsloterij en kon dus ook niet mee doen
met de trekking op 10 April.
Maar na een e-mail te hebben gestuurd naar de staatsloterij werd mij
toegezegd dat voor mij de Koninginnen loterij zou worden stop gezet en
ik gewoon mee speel op 10 April.
Ze deden hier helemaal niet moeilijk over. :D

Gesloten