We schrijven 2000 dat we een vaatwasser kochten van Whirlpool bij Ikea.
Binnen de garantie termijn ging twee keer de klok kapot maar werd ook twee keer netjes vervangen.
daarna heeft de machine het twee en een half jaar goed gedaan maar u raad het al Toch weer kapot ALWEER de klok. Veel over en weer met Ikea en Whirlpool maar er was niets aan te doen en we zouden "gematst" worden met de reparatie. We hebben het apparaar laten repareren Kosten 260 euro maar bleven toch proberen hiervan iets te verhalen bij Whirlpool Uiteindelijk konden we voor de helft een nieuwe kopen (telefonisch afgesproken) Mooi aanbod maar de helft was iets meer dan 260 euro en die had ik ook net aan reparatie betaald dus die wilde ik wel graag terug vangen.
Toen ik vertelde dat ik de reparatie had laten uitvoeren (wat overigens moest om mijn Matsprijs te bepalen) werd alles ineens terug gedraaid en kreeg 0 op het request.
Helaas pindakaas dus.
Nu weer een jaar later waarschijnlijk weer de klok kapot.
Ik durf hem nu niet meer te laten repareren voordat ik iets zwart/wit op papier heb staan over tegemoetkoming.
En dat heb ik nu (van Ikea) 2/8 retour op de komende reparatie omdat het apparaat een levensduur heeft van 8 jaar en 6 jaar oud is.
Ik vind nu dus dat ik minstens zo'n regeling op de vorige faktuur zou moeten krijgen en dat als blijkt dat nu weer de klok kapot is zij de rekening op zich moeten nemen. Ook van de klok mag ik dus verwachten dat hij 8 jaar mee gaat TOCH??
Dit laatste heb ik nu weer bij IKEA neergelegd maar nog niets van weer gehoord. Tsja en dan smaakt de koffie ineens een stuk minder lekker bij IKEA. Heeft iemand ook zoiets bij de botten gehad en zo ja hoe is dit opgelost. Het zou de 5e klok worden dat is toch te gek voor woorden?
gr Robbie
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] vaatwasser whirlpool for IKEA
Re: vaatwasser whirlpool for IKEA
Als advies voor je.
Je hebt meestal weer een jaar garantie op de vervangen onnderdelen dus kijk eens na wanneer de laatste reparatie is uitgevoerd.
Succes
Je hebt meestal weer een jaar garantie op de vervangen onnderdelen dus kijk eens na wanneer de laatste reparatie is uitgevoerd.
Succes
Nee zo werkt het niet.
In de tusen ligende periodes heeft u gebruik kunnen maken van de vaatwasser.
En een Wp gaat zo`n 6 jaar mee,economisch iets langer.
Reken maar eens uit hoe lang u hem niet heeft kunnen gebruiken in die 6 jaar en spreek ze daar maar op aan.
In de tusen ligende periodes heeft u gebruik kunnen maken van de vaatwasser.
En een Wp gaat zo`n 6 jaar mee,economisch iets langer.
Reken maar eens uit hoe lang u hem niet heeft kunnen gebruiken in die 6 jaar en spreek ze daar maar op aan.
-
helaa 6 maanden op reparatie
-
Hoe het ook werkt 5 klokken in zes jaar duidt er toch op dat er iets niet in de haak is. Monteur is 3 keer bij ons geweest en nooit iets gezegd over de aansluitingen.
Ikea moet maar eens met Whirlpool aan de slag.
maar ja, dat vind ik.
Ikea moet maar eens met Whirlpool aan de slag.
maar ja, dat vind ik.
Ik weet niet wat u wilt bereiken.
Volgens mij is mijn hint niet zo slecht .
En ik begrijp niet wat u bedoeld met helaa 6 maanden??
Volgens mij is mijn hint niet zo slecht .
En ik begrijp niet wat u bedoeld met helaa 6 maanden??