ik heb op 21 juli een zonnebril op sterkte gekockt bij hans anders.
daar hebben ze nu een aktie van de maand met 50% korting op alle monturen.
nou kost een montuur daar altijd 35 euro.
op mijn bon zag ik later dat er gewoon 35 euro voor was gerekend en dus niet de 50% korting.
mijn man een dag later terug gegaan, daar werd hem verteld dat het niet op dit montuur was koste normaal 155.00 euro. wat al niet klopt.
een half uur later heb ik contact gahad met de klantenservice. daar vertelden ze mij dat de actie pas op 1 aug. in ging.ik verteld hoe kan dat nou het hangt volop in de winkels en het staat op internet.
later werd ik doorverbonden met de zaak waar ik de bril gekocht had.
weeralles uitgelecht toen zijden ze tegen mij dat dit een montuur was wat normaal 89.00 euro kost ik verteldt dat mijn man een half uur eerder te horen kreeg dat dit montuur 155.00 euro koste. ze wten zelf niet wat moeten doen om eronder te willen komen. dus pas op je wordt bedonderd waar je bij staat
heeft iemand dit ook al mee gemaakt
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] hans anders
Re: hans anders
Ach ja kijk ik ga naar hans anders omdat ik daar via mijn ziekenfonds 1 keer per 2 jaar een bril mag uitzoeken of lenzen mag nemen.
Al kan ik niet zeggen dat ik de laatste keer zo goed geholpen werd. Ik wilde na 4 jaar een bril wel eens kijken of lenzen wat voor me waren en vroeg dus om advies bij een van de medewerkers van de winkel. Ik gaf daarbij aan dat ik 4 dagen per week gedurende 9 uur per dag achter een pc zit en dat ik een bril heb voor veraf zeg maar. De medewerkster vertelde dat ik gewoon lenzen kon nemen en dat het geen probleem was. Dus een afspraak gemaakt met de lenzenspecialist maar die vertelde dat ik wel lenzen kon nemen maar dat het niet verstandig was ze op mijn werk te dragen. Dus gaf ik aan dan neem ik liever een nieuwe bril ipv lenzen want bij lenzen krijg je maar lenzen voor een half jaar vergoed van het ziekenfonds en een bril kun je in principe 2 jaar dragen. Werd die vent toch kwaad. U heeft aangegeven lenzen van het ziekenfonds te willen nemen bij het maken van de afspraak en nu wilt u dat niet meer? Dus ik vroeg hem hoe duur de lenzen waren 36euro voor 6 paar maandlenzen, maar goed ten lange leste toch maar lenzen genomen, moest ik ze van hem van mijn eigen rekening pinnen en zelf maar declareren bij het ziekenfonds!! Nou vraag ik je eerst staat ie moeilijk te doen dat ik niet een bril kan nemen omdat alles zogenaamd al geregeld was met het ziekenfonds voor mijn lenzen en nou moest ik het uiteindelijk alsnog zelf regelen!! . Dus die lenzen heb ik mooi niet gedeclareerd en volgende week ga ik gewoon om een bril bij hans anders voor het ziekenfonds. Dan heb ik toch nog mijn zin!
Al kan ik niet zeggen dat ik de laatste keer zo goed geholpen werd. Ik wilde na 4 jaar een bril wel eens kijken of lenzen wat voor me waren en vroeg dus om advies bij een van de medewerkers van de winkel. Ik gaf daarbij aan dat ik 4 dagen per week gedurende 9 uur per dag achter een pc zit en dat ik een bril heb voor veraf zeg maar. De medewerkster vertelde dat ik gewoon lenzen kon nemen en dat het geen probleem was. Dus een afspraak gemaakt met de lenzenspecialist maar die vertelde dat ik wel lenzen kon nemen maar dat het niet verstandig was ze op mijn werk te dragen. Dus gaf ik aan dan neem ik liever een nieuwe bril ipv lenzen want bij lenzen krijg je maar lenzen voor een half jaar vergoed van het ziekenfonds en een bril kun je in principe 2 jaar dragen. Werd die vent toch kwaad. U heeft aangegeven lenzen van het ziekenfonds te willen nemen bij het maken van de afspraak en nu wilt u dat niet meer? Dus ik vroeg hem hoe duur de lenzen waren 36euro voor 6 paar maandlenzen, maar goed ten lange leste toch maar lenzen genomen, moest ik ze van hem van mijn eigen rekening pinnen en zelf maar declareren bij het ziekenfonds!! Nou vraag ik je eerst staat ie moeilijk te doen dat ik niet een bril kan nemen omdat alles zogenaamd al geregeld was met het ziekenfonds voor mijn lenzen en nou moest ik het uiteindelijk alsnog zelf regelen!! . Dus die lenzen heb ik mooi niet gedeclareerd en volgende week ga ik gewoon om een bril bij hans anders voor het ziekenfonds. Dan heb ik toch nog mijn zin!
Re: hans anders
Dit wordt dus ZO mooi gebracht he door de ketens.Ach ja kijk ik ga naar hans anders omdat ik daar via mijn ziekenfonds 1 keer per 2 jaar een bril mag uitzoeken of lenzen mag nemen.
Lees maar eens goed in de polisvoorwaarden. Je krijgt gewoon een bepaald bedrag vergoed voor een bril en dit kan bij ELKE opticien in nederland. Alleen bij de ketens hebben ze het zo gedaan dat ze brillen een bepaalde prijs geven waardoor het hele bedrag vergoed wordt. Bij elke willekeurige ander opticien mag je hetzelfde bedrag uitgeven en zal er soms iets bijbetaald moeten worden.
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 17 nov 2006 18:09
Re: hans anders
Heyy..
Ik heb dus ook problemen gehad met hans anders..
ik had altijd lenzen van de pearl maar hans anders is goedkoper dus ik dacht waarom niet.. bij de pearl had ik altijd extra zuurstof doorlatende lenzen dus dat zei ik tegen die man van hans anders en toen zei ie ja al onze lenzen zijn extra zuurstof doorlatend.. MOOI NIET DUS!! k ging vlak daarna op vakantie heb me hele vakantie me lenzen niet kunnen in doen omdat me ogen zo'n pijn deden en rood waren..
en een tijd daarna ook nog want ik dacht gewoon dat ze ontstoken waren.. maar het bleken dus die lenzen te zijn.. ben eigenlijk nooit terug gegaan om te klagen.. daar had ik al geen zin meer in.. voortaan maar gewoon lekker de pearl!!
Ik heb dus ook problemen gehad met hans anders..
ik had altijd lenzen van de pearl maar hans anders is goedkoper dus ik dacht waarom niet.. bij de pearl had ik altijd extra zuurstof doorlatende lenzen dus dat zei ik tegen die man van hans anders en toen zei ie ja al onze lenzen zijn extra zuurstof doorlatend.. MOOI NIET DUS!! k ging vlak daarna op vakantie heb me hele vakantie me lenzen niet kunnen in doen omdat me ogen zo'n pijn deden en rood waren..
en een tijd daarna ook nog want ik dacht gewoon dat ze ontstoken waren.. maar het bleken dus die lenzen te zijn.. ben eigenlijk nooit terug gegaan om te klagen.. daar had ik al geen zin meer in.. voortaan maar gewoon lekker de pearl!!
Re: hans anders
vind het een beetje een vreemd verhaal van die 155 euro, dat zal nooit of ten nimmer gezegd worden op de klantenservice, en de klantenservice kan niet eens doorverbinden naar de winkels. alle monturen zijn gewoon 35 euro, als er 50% korting op zit staat er alsnog 35 euro op de bon maar is dit verrekend op het eindbedrag. daar komt bij als je al een andere aanbieding had van eventuele verzekeringskosten gaat de 50% niet op want korting op korting werkt niet
-
- Berichten: 36
- Lid geworden op: 29 jan 2007 16:24
Re: hans anders
Niemand in de gaten dat dit een draadje betreft van juli 2005?
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 17 nov 2006 18:09
Re: hans anders
Wat maakt dat nou weer uit.. blijkbaar komt t nog steeds voor..