LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] kruidvat

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
ratteke
Berichten: 34
Lid geworden op: 17 aug 2005 09:51

kruidvat

Ongelezen bericht door ratteke »

:evil: :evil: :evil: :evil: kruidvat kan wat mij betreft de hoogste boom in ( die ik dan graag omhak)

Ben gister 4 filialen van het kruidvat( steek er maar een lont in) afgelopen voor een mini kruidenmolen die ze in de aanbieding zouden hebben.
Dat kreng was nergens te koop ( ja sorry net uitverkocht)
Ik maakte een opmerking van "jaja uitverkocht, niet binnen gekregen zul je bedoelen" "neeeeeeeeeeeee mevrouw dat ziet u verkeerd"
"pardon 4 kruidvaten en vier keer uitverkocht??? dat kan er bij mij niet in"
Toen liep mevrouw de verkoopster boos weg ( hihihihi)
:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Jonjo
Berichten: 1485
Lid geworden op: 14 aug 2005 09:18

Re: kruidvat

Ongelezen bericht door Jonjo »

U kunt er gelukkig nog om lachen.

Angela1972
Berichten: 14
Lid geworden op: 20 aug 2005 18:27

Re: kruidvat

Ongelezen bericht door Angela1972 »

Weet je wat het fijne van dit alles is. Alles wordt altijd afgereageerd op het winkelpersoneel. Ik ben zelf verkoopster bij Kruidvat. Wij krijgen aktiespullen verdeeld. Van sommige dingen heel veel en van sommige dingen erg weinig. En wij hebben het dus altijd gedaan. Je kunt via de kruidvat-site een klacht indienen of via de servicedesk 0318579888. Misschien dat er dan wat aan gedaan wordt.

RobbieP
Berichten: 157
Lid geworden op: 16 sep 2005 21:08

Re: kruidvat

Ongelezen bericht door RobbieP »

ach er komen hier zoveel kleine kneuzen zeuren, bijna net zoveel als in de winkel

foreverfan
Berichten: 27
Lid geworden op: 24 jun 2005 18:05

Re: kruidvat

Ongelezen bericht door foreverfan »

wacht maar als je zelf een probleem hebt met een product, dan ga ik ook om jou lachen RobbieP. Het valt me op dat er weinig inlevingsvermogen is voor de klant. Ik kan me andersom wel weer voorstellen dat het niet aan het winkelpersoneel ligt...

uiteindelijk moet kruidvat het toch hebben van zijn klanten. Door hun aanbiedingen zo snel uitverkocht te laten zijn, zal de klant daar geen fijn gevoel aan over houden.

Jonjo
Berichten: 1485
Lid geworden op: 14 aug 2005 09:18

Re: kruidvat

Ongelezen bericht door Jonjo »

foreverfan, van het kruidvat??

NAK
Berichten: 1864
Lid geworden op: 08 dec 2004 19:38

Re: kruidvat

Ongelezen bericht door NAK »

Ik kan me andersom wel weer voorstellen dat het niet aan het winkelpersoneel ligt...
DUS................???????????????? :D

foreverfan
Berichten: 27
Lid geworden op: 24 jun 2005 18:05

Re: kruidvat

Ongelezen bericht door foreverfan »

dus ligt het aan de mensen die de boel bij het Kruidvat coordineren door middel van lokkertjes reclame en pr zeg maar. Ze lokken mensen naar de winkel met een actie maar van die actie dingen zijn vervolgens maar veel te weinig producten.

de actie 3 halen 2 betalen is misschien beter want dan kun je meteen zien als iets er wel of niet is. De actie dat je iets bij de kassa krijgt is dat dus niet. Dan kun je beter bij elke 10 euro 1 euro korting geven heb je meer tevreden klanten.

en nee gelukkig werk ik niet voor Kruidvat maar heel ergens anders.

RobbieP
Berichten: 157
Lid geworden op: 16 sep 2005 21:08

Re: kruidvat

Ongelezen bericht door RobbieP »

u mag gerust lachen hoor, ook ik heb weleens een probleem met een product

yaya1
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 mar 2006 11:34

Re: kruidvat

Ongelezen bericht door yaya1 »

Hahaha, Ratteke, t zijn er inmiddels 5 dus, jazeker dames en heren werknemers van het kruidvat.Zo worden we klanten bel******.En we zijn zeker geen kleine kneuzen.5 winkels en overal uitverkocht.Kom op zeg, dat geloven jullie zelf toch niet.

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: kruidvat

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Kruidvat, Makro, Mediamarkt, noem maar op.

Gewoon een marketingtechniek van (overdadig) promotionele akties met goederen waarvan het hoofddoel het lokken van klanten is.

Om deze lokkertjes, (vaak) aangeboden voor een prijs die onder de inkoopsprijs ligt binnen de te verwachtte winstmarge te houden wordt dit krap ingekocht.

De klant die zijn neus stoot omdat het lokkertje "is uitverkocht" blijft in die formule toch vaak in de winkel en koopt een ander product waarmee het verlies op het lokkertje meer goedmaakt dan zonder dit soort reklame.

Kortom, de consument wordt niet per ongeluk, maar expres 'gena..d'.

En helaas is het personeel in dit geval de Kop van Jut.

Sorry meiden, mannen.

De Vrije Vogels

NAK
Berichten: 1864
Lid geworden op: 08 dec 2004 19:38

Re: kruidvat

Ongelezen bericht door NAK »

Ben gister 4 filialen van het kruidvat( steek er maar een lont in) afgelopen
En als het lont angestoken is wat dan..........????
Kruid ontploft niet hoor...........kruit wel :wink:
Dat kreng was nergens te koop ( ja sorry net uitverkocht)
Ik maakte een opmerking van "jaja uitverkocht, niet binnen gekregen zul je bedoelen" "neeeeeeeeeeeee mevrouw dat ziet u verkeerd"
"pardon 4 kruidvaten en vier keer uitverkocht??? dat kan er bij mij niet in"
Als jouw reactie net zo fel overgekomen is als je hem hier neer schrijft, kan ik me indenken dat de verkoopster weg loopt.
Jij wilt toch ook met respect behandeld worden????
Zij toevallig ook........... vreemd hè?

ratteke
Berichten: 34
Lid geworden op: 17 aug 2005 09:51

Re: kruidvat

Ongelezen bericht door ratteke »

ben 2 dagen erna nog bij 2 andere filialen geweest ( op aanraden van moeders "misschien hebben ze ze hier wel)
"sorry net op" "nee helaas net uitverkocht"
:cry: :cry: :cry: ze mogen dat hele kruid(t)vat in dr haar smeren :cry: :cry:

amber2307
Berichten: 36
Lid geworden op: 07 jun 2005 21:24

Re: kruidvat

Ongelezen bericht door amber2307 »

Zoo Ratteke daar hebben ze bij kruidvat ook wel fijn spul voor hoor!!!! wat je in je haar kunt smeren...... :wink:

Als medewerkster van een supermarkt waar ze non food artikelen verkopen, sta ik achter Angela...... :D
De akties die lopen worden door het distributiecentrum verdeeld over alle filialen, en dit houdt in dat er soms heel weinig binnenkomt en soms heel veel.......... :cry:

Om dat het personeel af te gaan blaffen, daar schiet je niets mee op, :? misschien moet je de volgende keer gewoon doen, want de andere klanten ook doen ????? enwel gewoon voor het openen van de winkel zorgen dat je er voor de deur staat ???? :P

Vaak krijgen wij ook de opmerking, als mensen tegen de middag komen voor iets van................heb je zeker niet gehad?? of in de strekking van..............er zijn er maar zeker 3 van binnen gekomen....... of van nu al ?????? dan is het bijna 12 uur s`middags... :twisted:

Als je de hele ochtend van die opmerkingen krijgt, dan kun je jezelf wel voorstellen dat het humeur van een personeelslid......tot het niveau 0 gaat dalen ???

Dus Ratteke......ga lekker voortaan vroeg voor de deur staan als je iets echt wil hebben !!!! net als alle andere klanten

En ga niet zitten afgeven op een winkel, omdat jij je kruidenmolen niet hebt..........

groetjes

marinepik
Berichten: 179
Lid geworden op: 13 dec 2005 18:37

Re: kruidvat

Ongelezen bericht door marinepik »

Ben bij toeval op deze site terecht gekomen en dat is lachen zeg.
Waar een mens zich druk over kan maken.
Mareeeee ga zo door, blijf ik lachen. :D :D

amber2307
Berichten: 36
Lid geworden op: 07 jun 2005 21:24

Re: kruidvat

Ongelezen bericht door amber2307 »

hihihihihihi dat doen wij over de Marine.........zorrug dat je erbij komt :wink:

kritisch consument
Berichten: 143
Lid geworden op: 03 okt 2005 08:57

Re: kruidvat

Ongelezen bericht door kritisch consument »

Zodra een aktie-artikel in de folder staat die je binnen krijgt kan je maar beter meteen op maandag naar de winkel gaat. Er staat in de folder dat de akties vanaf dinsdag zijn, maar niet dus ! De meest gewilde artikelen zijn idd op maandag-middag al uitverkocht.

Ik heb nog nooit meegemaakt dat een artikel niet te krijgen was uit de folder als je op maandag al gaat. Vraag ook even aan het personeel, mogelijk staan ze nog achter in het magazijn. Ook dat komt nl wel eens voor.

rednax
Berichten: 158
Lid geworden op: 11 dec 2005 14:01

Re: kruidvat

Ongelezen bericht door rednax »

Kruidvat kan er wat van. Tot 3 keer toe heb ik in een aanbiedingskrantje een aanbieding van ze gezien voor batterijen voor het fototoestel van duracell. In grote cijfers de prijs van 5,89 euro en daarbij een afbeelding van een batterijverpakking met 2 batterijen.

Snel naar Kruidvat, want dat is een zeer mooie aanbieding. Kijken, kijken waar liggen die batterijen. Verkoopster vragen: die liggen daar, snel kijken: verpakking met 1 batterij voor 5,89 euro !!!!!!

Reclameren bij de verkoopster: ja die 2 batterijverpakkingen hebben we niet binnen gekregen.

Het leuke is dat ik inmiddels hier ook 3 keer een klacht over heb ingediend via de website van Kruidvat. 3 x dezelfde reactie: helaas heeft de drukkerij de verkeerde afbeelding gebruikt, in plaats van de verpakking met 1 batterij heeft de drukker de afbeelding van verpakking met 2 batterijen gebruikt.

Sure, 1x een foute foto gebruiken kan nog, bij 2x begin ik al sterk aan de verstandelijke capaciteiten van de drukker te twijfelen, bij 3x zocht ik een andere drukker.

Mijn mening: ze plaatsen bewust die verkeerde foto om mensen naar de winkel te lokken.

1 ding hebben ze in ieder geval bereikt: geen omzet meer van mij.

Marketingmanager
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 sep 2006 18:10

Re: kruidvat

Ongelezen bericht door Marketingmanager »

Allemaal lokkertjes. Trap er niet in. Koop bij de gewone mkb man. De ketens maken de kleine winkeliers allemaal kapot. Straks heb je niets meer te kiezen en ben je afhankelijk van dat volk

DennisThePennis
Berichten: 462
Lid geworden op: 12 sep 2006 01:16

Re: kruidvat

Ongelezen bericht door DennisThePennis »

Of ga gewoon op dag 1 van de aanbieding een kwartier voor openingstijd voor de deur van de winkel staan. Als dan de deuren openen en je grijpt toch naast de aanbieding, dan kun je zeggen dat er niet genoeg van ingekocht is!

Ik stond vorige week dus omstreeks 09.00u bij het V&D Prijzencircus voor een DVD-recorder en had het 1 na laatste exemplaar te pakken (deuren waren al om 08.00u open en die apparaten gingen als warme kadetjes over de toonbank) ...

Gesloten