hai
is er iemand hier ervaring met Bestelmaar.nl??
Wij hebben daar in dec 2004 een contract afgesloten met Telfort, inclusief gsm etc... (telfort 200 voor 1 jaar) en kregen in september een mail (keurig) dat het tijd werd om aan verlengen te denken.
Zo gezegd..zo gedaan, we kozen weer voor telfort 200, in combinatie met een Nokia, 6030 ofzo. Daar zouden we een bedrag van 148 euro bij terugkrijgen.
Het ligt er aan welk toestel je neemt,of je moet betalen,of terugkrijgt. Wij kregen terug dus.
De faktuur lag binnen een week op de mat, met daarin geschreven dat we binnen +/- 45 dagen het bedrag op de rekening gestort zouden krijgen. Of dat werkdagen...of gewone dagen zijn..stond er niet bij.
Er vanuit gaand dat het hier om werkdagen gaat, verwachtten wij in januari (9 weken later) toch wel iets op de rekening te zien.
Maar...tot op heden niks gehad. Wel mailtjes in het begin...dat er een fout was opgetreden in de administratie, en dat we z.s.m. het geld zouden krijgen....en na 3 weken (toen ik weer mailde) dat we binnen 1 week het geld zouden hebben,maar ook dit is alweer ruim 3 weken geleden.
De laatste 3 weken weer 2x gemaild...en krijg nu zelfs geen antwoord meer geloof ik.
Wij moeten ook ons abonnementsgeld op tijd betalen (ze zijn er zelfs voor gemachtigd) anders sluit men je af.. maar andersom schijnt dat niet te werken?
Ben benieuwd hoe men hier op het forum erover denkt...en of het normaal is dat er zo met je geld omgesprongen word?
Misschien zie ik het wel helemaal verkeerd.....?
Met vr. gr. Lisette
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Cashback bij bestelmaar...nepzooi
-
Re: Cashback bij bestelmaar...nepzooi
Zie ook hier de ervaringen met cashbacks van de afgelopen maanden bij Bestelmaar. ALLEEN MAAR SLECHTE ERVARINGEN! Wellicht dat je met mensen van aldaar iets tegen ze kunt beginnen.
Je moet je verplichtingen die je bent aangegaan met de provider niet verwisselen met de rechten en plichten jegens de leverancier.....Wij moeten ook ons abonnementsgeld op tijd betalen (ze zijn er zelfs voor gemachtigd) anders sluit men je af.. maar andersom schijnt dat niet te werken?
Zelf bestel ik al jaren bij de firma Bestelmaar bv (en diverse andere) en ik heb nog nooit problemen gehad.
Ik zou in een dergelijk geval je willen adviseren om ze middels een aangetekend schrijven in gebreke te stellen 'volgens de regels d'r kunst'.
De opmerking (en verwijzing) van collega poster "internetter2006" is misschien wat hoog gegrepen als men het gemiddelde bekijk.
"3210"
Ik denk dat internetter2006 duidt op de alleen maar slechte vermeldingen van cashbacks. Vind ik trouwens slecht van de site telecomvergelijker dat hier niet meer aandacht aan wordt besteedt (lijkt me toch een redelijk belangrijk item hierbij).
-
Inderdaad. En dan met name van de laatste maanden de cashback verwerkingen. Door het verleden is het gemiddelde nog voldoende/goed, maar stuk voor stuk ALLE recente waarderingen is de cashback matig of slecht. Overige punten waarop gewaardeerd wordt lijken in orde te zijn.
Dus ik blijf bij mn standpunt dat de ervaringen SLECHT zijn mbt cashbacks
Dus ik blijf bij mn standpunt dat de ervaringen SLECHT zijn mbt cashbacks
In september 2006 een cash back deal gesloten, eind november nog steeds niets ontvangen. hierover telefonisch contact op genomen maar na 2 weken nog geen reactie ontvangen. Daarna per email aangedrongen op uitbetaling, geen reactie. Na 2 weken per aangetekend schrijven een laatste verzoek gedaan, ook hierop totaal geen reactie.
Toen een incasso buro er op gezet. Ook op hun acties werd niet gereageerd tot op de allerlaatste dag voor de gang naar het gerechtelijke traject.
Toen een incasso buro er op gezet. Ook op hun acties werd niet gereageerd tot op de allerlaatste dag voor de gang naar het gerechtelijke traject.
Ik denk dat het verstandiger is om geen cashbackdeals af te sluiten, maar de korting via je maandelijkse abonnementskosten te laten verrekenen. Hoewel het dan natuurlijk ook nog fout kan gaan...