LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Packard Bell Easynote

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
wolferl

Packard Bell Easynote

Ongelezen bericht door wolferl »

Is de Packard Bell een goede laptop.

Ik heb Wirelees netwerk van Sitecom, welke kaart kan ik het best gebruiken/kopen, de PCI card, USB Stick of de PC kaart (dat inschuifgeval).

Groet
Melvin

acjzr1

Re: Packard Bell Easynote

Ongelezen bericht door acjzr1 »

Packard Bell kan best aardig zijn ,al wil ik zo'n ding nog niet eens cadeau krijgen.Dat de prestaties bij PB achter blijven is nog tot daar aan toe,maar dat de service schandalig slecht is(of eigenlijk gewoon niet bestaat) is voor mij voldoende reden om iedereen aan te raden nooit iets van Packard Bell te kopen.Vriendelijker kan ik het niet zeggen.Wat betreft wireless internet,gewoon een insteekkaart kopen. 8)

Sjo.erd

Ongelezen bericht door Sjo.erd »

Ik zou zelf even doorsparen en voor een merk als Asus gaan. Packard Bell is allemaal wat minder stevig waardoor het sneller stuk gaat. Indien je vervolgens contact met Packard Bell opneemt voor de garantie is het uiteraard je eigen schuld.

Je hebt het over drie soorten maar een PCI kaart in je laptop zal niet lukken. Je kunt het best een PCMCIA kaartje kopen maar die zijn waarschijnlijk ook het duurst. USB werkt ook goed maar zeker bij een laptop wat minder handig.

wolferl

Ongelezen bericht door wolferl »

Dan koop ik de HP Pavilon (iets duurder)en zo'n insteek PC netwerk kaart.

Gesloten