LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Faunaland Medemblik
Re: Faunaland Medemblik
Ja ok rasje 34 het is maar 1 en er zijn er zoveel maar het is toch iets,en ik heb wel het idee dat het komt door alle reacties die er zijn gekomen op verschillende forums.Dus we hebben wel iets goed gedaan met z'n allen.Elke zieke geest die er mee stop is er 1!
O, maar daar ben ik het ook mee eens, hoor! Er zou juist nog veel meer over in de media moeten komen. Het is nu bij Radar geweest en op een gegeven moment bloed zo'n onderwerp helaas weer dood na enige tijd en kunnen dit soort onmensen weer lekker verder gaan met hun smerige praktijken. Daarom moeten er naar mijn mening gewoon constant negatieve berichten blijven verschijnen tot ze wel moeten stoppen.Ja ok rasje 34 het is maar 1 en er zijn er zoveel maar het is toch iets,en ik heb wel het idee dat het komt door alle reacties die er zijn gekomen op verschillende forums.Dus we hebben wel iets goed gedaan met z'n allen.Elke zieke geest die er mee stop is er 1!
-
Onder de naam Faunaland zal deze man wellicht geen puppies meer verkopen maar het is makkelijk genoeg om dit wel onder een andere naam verder voort te zetten.
Ik zou mij maar niet gaan blijmaken met wat later een dode mus blijkt te zijn.
Wat ik tot nu toe steeds maar weer mis is naam, adres (winkel en huis) van broodfokkers/puppie-importeurs.
Ik zou mij maar niet gaan blijmaken met wat later een dode mus blijkt te zijn.
Wat ik tot nu toe steeds maar weer mis is naam, adres (winkel en huis) van broodfokkers/puppie-importeurs.
dat doet die Entius nu ook op Marktplaats.....Alleen de naam john en zijn woonplaats en alle advertenties onder andere hotmail adressen.
Dus als je klikt op alle advertenties krijg je maar 1 ras te zien.....slim hé van de broodfokker..... Ik snap alleen niet dat Faunaland die man niet van de winkel afhaalt
Dus als je klikt op alle advertenties krijg je maar 1 ras te zien.....slim hé van de broodfokker..... Ik snap alleen niet dat Faunaland die man niet van de winkel afhaalt
Snap ik ook niet! Die gek moet opgesloten worden,hij gaat volgends mij gewoon door,ik HAAT die man echt en natuurlijk al die andere zieke gasten die zo met dieren omgaan!!
ik vind dit niet helemaal terecht want een kennis van mij heeft er ook een boomerhondje gekocht en dat beestje is bij de dierenarts geweest en hij was kerngezond.
ik heb ook pas bij iemand een kitten gekocht en achteraf bleek het beestje ontzetten ziek te zijn en daar wisten die mensen ook niks van dus het wil nog niet zeggen dat als er een hondje of wat voor dier dan ook overlijd of in moet laten slapen dat het altijd aan de verkoper ligt want toen ik met mijn kitten naar de dierenarts ging zei de dierenarts meerdere malen dat hij gezond was en achteraf blijkt hij een of andere kattenziekte te hebben gehad want ze zo niet konden ontdekken.
ik heb ook pas bij iemand een kitten gekocht en achteraf bleek het beestje ontzetten ziek te zijn en daar wisten die mensen ook niks van dus het wil nog niet zeggen dat als er een hondje of wat voor dier dan ook overlijd of in moet laten slapen dat het altijd aan de verkoper ligt want toen ik met mijn kitten naar de dierenarts ging zei de dierenarts meerdere malen dat hij gezond was en achteraf blijkt hij een of andere kattenziekte te hebben gehad want ze zo niet konden ontdekken.
Entius mag trouwens nu officieel 5 jaar geen pups meer verkopen.
Dat was van de week op HVN. Hij gaat wel in beroep tegen de uitspraak
van de rechter.
Dat was van de week op HVN. Hij gaat wel in beroep tegen de uitspraak
van de rechter.
@frogettes
Heb je je wel eens verdiept in waar die honden vandaan komen die ze daar verkopen? ***** man, volg je de media niet? Of zit je op een andere planeet dan mij??
Heb je je wel eens verdiept in waar die honden vandaan komen die ze daar verkopen? ***** man, volg je de media niet? Of zit je op een andere planeet dan mij??
John entius is overgestapt op kittens.Marktplaats staat er vol mee.
Maakt hem schijnbaar niet uit over welk beestje hij zijn brood verdient.
Maakt hem schijnbaar niet uit over welk beestje hij zijn brood verdient.
helaas... John heeft tegenwoordig zelfs een website waarop hij zijn hondjes met mooie plaatjes verkoopt.
www.puppywereld.nl
www.puppywereld.nl
De foto's van de diverse rassen schreeuwen: dit is een puppy handelaar. Niet kopen! Niet kopen!
Ja T. dat doen ze inderdaad......voor wie horen wil
Helaas zijn er nogal wat chronisch doven in honden''minnend'' Nederland die eerst zo,n pup aanschaffen en pas bij ''gebreken defect'' de moeite nemen om zich, in deze tijd van toch wel heel veel mogelijkheden tot het verschaffen van de nodige voorkennis, kennis te nemen van alle waarschuwingen die ,ik herhaal, overvloedig te vinden is over deze zgn ''fokkers''
En dan [/b]hier komen uithuilen......
Sorry mensen, van mij geen ''och en aaaach wat naar voor jullie'' in deze tijd hoef je deze fout niet te maken en mijn enige ''och en aaaach'' gaat dan ook uitsluitend naar de pup in kwestie. In mijn ogen het enige ONschuldige slachtoffer van menselijk onbenul en wreedheid
Helaas zijn er nogal wat chronisch doven in honden''minnend'' Nederland die eerst zo,n pup aanschaffen en pas bij ''gebreken defect'' de moeite nemen om zich, in deze tijd van toch wel heel veel mogelijkheden tot het verschaffen van de nodige voorkennis, kennis te nemen van alle waarschuwingen die ,ik herhaal, overvloedig te vinden is over deze zgn ''fokkers''
En dan [/b]hier komen uithuilen......
Sorry mensen, van mij geen ''och en aaaach wat naar voor jullie'' in deze tijd hoef je deze fout niet te maken en mijn enige ''och en aaaach'' gaat dan ook uitsluitend naar de pup in kwestie. In mijn ogen het enige ONschuldige slachtoffer van menselijk onbenul en wreedheid
Ik snap nog steeds niet dat mensen zo 'dom' kunnen zijn om, na al die berichten in de media, een pup te kopen bij een 'fokker' met meerdere pups. Ook een pup kopen bij een dierenwinkel . En dat alleen omdat ze daar goedkoper zijn dan bij een goede, geregistreerde fokker. Dan weet je zeker dat goedkoop vaak duurkoop is. En er moet ook niet gedacht worden dat dierenartsen blij zijn met de nieuwe vaste klanten. Die zien liever een leuke, gezonde, sociale pup, dan zo'n zielig, ziek hoopje pup.
-
Op marktplaats een leuke advertentie gezien van schattige puppies in Medemblik. Ik heb meteen gebelt en kreeg John aan de telefoon. Hij was erg vriendelijk, in 2 minuut 15 heeft hij al mijn vraagjes beantwoord. Gelijk teruggebelt om een afspraak te maken. Nieuwstraat 19, er ging al een belletje rinkelen. Ik hoopte nog positieve reacties te vinden op internet maar ik begrijp dat deze John gewoon een harteloze crimineel is.
Toch nog even netjes onze afspraak van vanavond afgezegt en gezegt dat deze berichten mij geen goed gevoel gaven waarop zijn reactie was: das jammer dan, dag he.
Helaas is dus ook mijn bericht nog steeds geen goed bericht.
Toch nog even netjes onze afspraak van vanavond afgezegt en gezegt dat deze berichten mij geen goed gevoel gaven waarop zijn reactie was: das jammer dan, dag he.
Helaas is dus ook mijn bericht nog steeds geen goed bericht.