Ik wilde even reageren op de uitzending van gisteravond waarin kattenwegjaagspray werd getest.
Van de week zelf ook een bus eco korrels gekocht en inderdaad het werk niet
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Maar waar ik me eigenlijk aan ergerde is de opmerking van de dame die vertelde dat je beter de drollen op kan ruimen dan om te proberen om de katten uit je tuin te houden.
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
Ik vraag me af of ze er nog zo over denkt als er elke morgen hondendrollen in haar tuin liggen
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
Ik heb zelf ook een kat ( een binnenkat) en ik houd ook van vogeltjes en in de winter zorg ik altijd dat er wat te eten is voor onze gevleugelde vrienden.
Nu is het zo dat er bij ons in de buurt heel veel kattenbezitters zijn die menen dat hun kat de hele dag naar buiten moet kunnen wat op zich geen probleem is als ze in hun eigen tuin blijven.
Ik heb dagelijks een stuk of 5 katten van andere in de tuin en daardoor ook de nodige kattenpoep en dode vogeltjes.
Een kat heeft zelfs een tam konijn aangevallen dat in de tuin liep.
Ik vind dat huisdierenbezitters verantwoordelijk zijn voor de rommel die hun dieren maken, waarom zouden kattenbezitters hun kat wel overal mogen laten poepen terwijl hondeneigenaren er een bon voor krijgen als ze de poep van hun dier niet opruimen.
Ik ga toch ook niet het vuile stro van het konijnenhok bij iemand in de tuin gooien
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
En als er nog mensen zijn die wel een middel weten tegen ongewenste katten (wel diervriendelijk de katten kunnen er tenslotte niets aan doen)dan hoor ik dat graag
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)